websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

10 перевірених способів збільшити відвідуваність сайту

Заповітним бажанням практично кожного власника інтернет-магазину є велика кількість клієнтів. І таке бажання легко пояснюється: чим більше клієнтів, тим більше буде замовлень, а отже, і прибуток буде зростати. Виникає закономірне питання: що впливає на кількість замовників, які приходять в інтернет-магазин з глобальної мережі? Відповідь випливає сам собою: число відвідувань веб-ресурсу. Тобто, чим більше людей відвідує сайт, тим більше інтернет-магазин буде мати клієнтів. Отже, при збільшенні трафіку, можна збільшити і кількість клієнтів.

Серед власників сайтів існує думка, що існують якісь чарівні інструменти, які в руках професіоналів можуть багаторазово збільшити трафік. Але насправді, це не зовсім так. Методів збільшення трафіку дійсно є багато, але більшість з них не вимагають втручань професіоналів або якоїсь глобальної переробки самого сайту. Дуже багато методи просто лежать на поверхні, слід лише знайти той правильний кут, під яким варто поглянути на проблему.

Не будемо тягнути кота за хвіст і запропонуємо вам ознайомитися з найбільш ефективними способами збільшення трафіку. До слова, ці методи не втратять своєї актуальності навіть в майбутньому.

1. Перевірка веб-ресурсу на фільтри

Пошукові системи, зокрема, Goggle і Яндекс , щоб припинити всі спроби маніпуляції з результатами пошукової видачі, виробили якусь систему фільтрів і штрафних санкцій, які можуть бути накладені на сайт-порушник. Такі дії з боку пошукових систем можуть призвести до того, що сайт почне знижуватися в пошуковій видачі по певних ключів, а, можливо, і за всіма відразу, що обов'язково негативно позначиться на кількості відвідувань, отже, і число замовлень різко скоротиться. Санкції можуть бути накладені не тільки в автоматичному режимі, але і в ручному. Обидва варіанти будуть серйозно перешкоджатиме ефективній розкрутці веб сайту.

Однією з ознак того, що сайт попав під фільтри, може бути раптове зменшення кількість переходів на сайт користувачів з пошукової видачі. Ще одна ознака - робота над проектом проводиться досить активна, але число відвідувачів не збільшується вже досить тривалий час. Якщо причиною потрапляння під фільтри стали зворотні посилання, то в панелі Google Search Consol буде висвітлений про це повідомлення.

Якщо розкрутка сайту проводиться з упором на пошукову систему Яндекс, то про наявні проблеми можна уточнити в службі підтримки пошукача. Однак, варто пам'ятати, якщо ви не маєте належних знань і навичок в даній сфері, оптимальним варіантом буде звернення за допомогою до фахівця.

2. Трохи терпіння не завадить

Варто знати, що вік сайту в його просуванні грає не останню роль. Не має значення, скільки грошей ви будете вливати в його розкрутку, намагаючись збільшити його відвідуваність, якщо ваш ресурс молодий. Отримати в такому випадку величезна кількість переходів з органічної видачі просто фізично не вдасться. Чи не підганяйте події - просто запасіться терпінням. Це правило стосується сайту будь-якої тематики. Причому на розкрутку комерційного проекту завжди йде більше часу, ніж, наприклад, розважального.

Якщо ви вирішили спробувати свої сили в висококонкурентному тематики, то, щоб отримати непоганий результат, потрібно буде від шести місяців кропіткої роботи. Потрібно бути готовим до того, що в перші місяці роботи результатів видно не буде. Але це не повинно стати приводом для того, щоб закинути все справа. У цей час слід і далі працювати над семантикою сайту, збираючи і редагуючи ядро, доводячи його, як то кажуть, до розуму. Також слід публікувати в цей час на сторінках сайту якісний контент і нарощувати кількість посилань. Зростання трафіку обов'язково з'явиться через якийсь час.

3. Проведення якісної оптимізації

Яким би гарним і зручним не був ваш сайт, скільки б на ньому не містилося б якісного контенту - все це не принесе ніякого результату, якщо сам ресурс не буде оптимізований з урахуванням вимог пошукових систем і не буде мати на своїх сторінках потрібних ключів. Тому перше, з чого варто почати, - це робота над створенням семантичного ядра сайту.

Слід зібрати всі можливі ключові (пошукові) запити, викреслити з цього списку ті, які не будуть ефективними, а ті, які залишаться, розділити на групи (або кластери). Тепер коли семантичне ядро ​​зібрано, можна приступати до проведення оптимізації сторінок сайту і його розділів. У разі необхідності можна створювати і нові, оскільки кожна така сторінка може стати джерелом трафіку на сайт. Особливо актуальною є така робота для інтернет-магазинів.

Проведення якісної внутрішньої оптимізації сайту завжди буде актуальним. І про це варто пам'ятати. Чого не можна сказати про нарощування посилальної маси. Адже при регулярних оновленнях алгоритмів пошуковиків дуже легко потрапити під фільтри, якщо дуже сильно захопитися нарощуванням посилань.

4. Проведення активного просування

Основною причиною того, що трафік на сайт не збільшується, є відсутність проведення будь-яких робіт по його просуванню. Мало просто відкритий онлайн-магазин і чекати, що хтось на нього загляне. Якщо ви так і не спромоглися розповісти людям про його існування. Не забувайте, що в той час, як ви сидите, склавши руки, ваші конкуренти активно просувають своє дітище.

Ваші активні дії по просуванню власного магазину з застосуванням всіх відомих інструментів інтернет-маркетингу будуть запорукою зростання трафіку і збільшення обсягів продажів. Крім SEO, яке здатне забезпечити довготривалі результати, але вимагає дуже багато часу на їх втілення в життя, існують і інші способи почати отримувати відвідувачів на сайт буквально відразу ж після його запуску.

До таких можна віднести контекстну рекламу. Навіть якщо ви не отримаєте від неї великої вигоди, то вона точно допоможе розпродати наявні залишки товарів. Залеживанием товару на складі в більшості випадків, тільки знижує його ціну (якщо мова не йде про дорогі вина або коньяки). Особливо, якщо це комп'ютерна або побутова техніка, оскільки нові моделі випускаються із завидною регулярністю. Отже, вартість попередніх моделей починає істотно знижуватися.

5. Поліпшення індексації

Чим повніше проіндексований сайт пошуковими системами, тим для нього краще. Існують спеціальні сервіси, які допомагають дізнатися про наявність чи відсутність проблем з індексацією у вашого сайту.

Висновки про повноту індексації зробити досить просто. Для цього необхідно порівняти проіндексованих кількість сторінок сайту з їх загальною кількістю. Якщо ви власник комерційного проекту, то особливу увагу приділіть того, чи є в пошуковій видачі сторінки товарів, фільтри та інші важливі елементи.

Для поліпшення індексації слід попрацювати над структурою сайту (доопрацювати, виправити), розміщеним контентом (видалити або замінити неякісний або неактуальне контент). Крім того, сайт постійно повинен поповнюватися новими сторінками, на яких буде розміщений цікавий, актуальний і з високим показником унікальності контент. Якщо у вас інтернет-магазин, то вам регулярно слід підвищувати якість інформації, що публікується інформації. Це стосується як описів на товарних картках, так і матеріалів на інших сторінках сайту.

6. Сталість - ознака успіху

E-commerce розвивається більш стрімко, ніж будь-який інший бізнес, оскільки у неї для цього більше можливостей. Тому, якщо ви вирішили, що після того, як всі поставлені завдання по збільшенню трафіку на сайт вже виконані, можна просто розслабитися і відпочивати, пожинаючи плоди зробленого праці, то наважимося вас засмутити: так не вийде. Безумовно, якийсь час ви будете на вершині, але потім почнете стрімкий рух вниз. На жаль, але багато власників онлайн-магазинів не хочуть вчитися на чужих помилках, вважаючи за краще здійснювати власні, повторюючи їх неодноразово.

Якщо нічого не робити з сайтом, то поступово інформація, розміщена на ньому, втрачає свою актуальність, товари перестають бути такими затребуваними, і сторінки, які раніше здатні були приводити на сайт покупців, тепер уже не можуть витягнути сайт. Але не варто забувати, що в той час, як ваш сайт починає поступово приходити в занепад, конкуренти не сплять, а старанно працюють над своїм. І в такій ситуації обов'язково знайдеться той, хто зможе обігнати вас.

Якщо ви вирішите припинити роботи над сайтом, то найкраще, що вас може очікувати, - це певний рівень відвідувачів, який не буде знижуватися. Але це тільки в ідеалі. На ділі це зниження все ж відбувається, тільки з різною швидкістю. Отже, якщо ви не хочете втрачати своїх позицій, то вам належить постійна робота над власним сайтом.

7. Відстеження трендів

Це особливо актуально, якщо ваш інтернет-магазин буде спеціалізуватися лише на певній групі товарів. Наприклад, насіння або якісь аксесуари до ультрамодним технічних новинок. Мода мінлива, і це відомо давним давно. Так ось, якщо ваші товари на даний момент користуються попитом, то трафік на ваш сайт може зашкалювати. Але так тільки попит на товари почне падати, тому що товари вже починають виходити з моди (наприклад, вийшла нова модель, зсунувши попередню на нижчі позиції), то і кількість відвідувачів на сайті буде зменшуватися. Щоб допомогти власникам сайтів з аналізом трендів, пошукові системи пропонують сервіси Google Trends і Яндекс.Wordstat.

Якщо у вас є можливість розширення асортименту товару, наприклад, за рахунок суміжних категорій, скористайтеся цією можливістю. Якщо ж ні, то вам доведеться задовольнятися ситуацією, що склалася. Щоб таких моментів уникнути в майбутньому, слід ретельно аналізувати ринкову нішу, в якій ви збираєтеся просувати свій бізнес ще до того, як ви почнете працювати над створенням сайту інтернет-магазину.

8. Безперспективність - шлях в нікуди

Мається на увазі ті ринкові ніші, які мають певні обмеження в обсязі трафіку і продажів. Крім того, до таких нішах можна застосовувати далеко не всі маркетингові інструменти, що ще більш знижує ефективність ведення такого бізнесу. Щоб простіше було зрозуміти, чи варто розглянути кілька прикладів:

створення онлайн-магазину, який розрахований лише на один населений пункт з невеликим числом жителів;

вибір ринкової ніші або товарів, які мають дуже низький попит серед покупців;

реалізація популярних товарів, перспективи яких вельми туманні;

неправильне застосування маркетингових інструментів, наприклад, продаж дорогих вин за допомогою таргетированной реклами в ВК.

Питанням про перспективність бізнесу слід шукати відповіді ще на початковому етапі. Щоб зрозуміти, які перспективи вас очікують, слід проводити маркетингові дослідження. Якщо ви самі не можете впоратися з цим завданням, то слід звернутися за допомогою до фахівців.

9. Контент. якісний контент

Кілька років тому контент-маркетинг почав ставати дуже популярним. А на сьогоднішній момент його сміливо можна назвати одним з найбільш ефективних маркетингових інструментів для успішного бізнесу в Інтернеті. Без застосування його в багатьох ринкових нішах просто нереально вийти в лідери. Контент, який не тільки має потрібні ключі, органічно вписані в текст, але і повністю оптимізований під вимоги пошукових систем здатний створити додаткові точки входу для ботів пошукових систем, залучити безкоштовний трафік з пошукової видачі саме за цими ключовими запитами. Але варто знати, що все це може спрацювати тільки в одному випадку: ваш контент якісний і унікальний.

Окремо варто сказати і про те, як часто слід публікувати нові матеріали. Неефективно розміщувати на сайті невелику кількість статей в місяць. Погано закидати сайт матеріалами кожен день. Оптимальним варіантом є публікація двох - трьох статей в тиждень. Як часто будете ви наповнювати новими матеріалами свій сайт, залежить тільки від ваших можливостей, як фінансових, так і тимчасових.

На сайті, навіть комерційної спрямованості, варто розміщувати статті інформативного змісту з дотриманням тематики сайту. Викладаючи цікаві статті або рекомендації для покупців або потенційних клієнтів, ви зможете підвищити свій авторитет і збільшити лояльність з боку цільової аудиторії.

10. Доопрацювання технічних недоліків

Якщо у вас є якісь проблеми технічного характеру (з хостингом або CMS), то їх варто виправляти якнайшвидше, оскільки всі ваші старання по просування свого сайту просто підуть прахом. Ви ніякими способами не зможете збільшити трафік на свій сайт, якщо на ньому величезна кількість сторінок відкривається лише помилкою 404, ще на якихось - контент вже застарів і не є унікальним і актуальним, а про кількість дублів в каталозі краще навіть не заїкатися.

Швидкість завантаження також варто перевіряти час від часу. Для цього є спеціальні сервіси, знайти які в глобальній мережі не велика проблема. Справа в тому, що Google вже кілька років вважає повільну швидкість завантаження фактором незручності для інтернет-користувачів і знижує сайт в позиціях, якщо завантаження відбувається довше трьох секунд. Вам не варто ігнорувати дану метрику, якщо ви хочете потрапляти в ТОП пошукової видачі.

Усунення всіх наявних технічних проблем сайту, підвищення швидкості завантаження, вибір якісного хостингу - все це дасть можливість збільшити трафік на ваш сайт.

Підведемо підсумки

Не тільки генії можуть збільшувати трафік на сайт і отримувати з нього належну віддачу. Якщо ви спромоглися виправити всі помилки і втілити в життя ті речі, про які йшлося вище, то ви зможете досягти бажаних результатів.

Далеко не завжди відсутність трафіку на сайт залежить від технічних несправностей або недоробок. Іноді причиною є неправильний вибір напрямку в бізнесі або некоректна розстановка пріоритетів в стратегічному розвитку своєї компанії.