websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

10 правил простої seo-статті

Пошукові системи за останні кілька років долучили оптимізаторів і власників сайтів писати якісний контент, який повинен подобатися потенційним клієнтам. Але як писати цей якісний контент? Адже Яндекс і Goggle не розкривають всі секрети пошукового ранжирування, ми знаємо лише те, що головний принцип - це корисність ресурсу і релевантність інформації конкретним запитом. Сьогодні ми спробуємо розібрати всі складові якісної SEO-статті.

Перше і найважливіше правило  - щоб SEO-стаття працювала, мало прописати ключові слова, необхідно продумати контент так, щоб він був корисний і цікавий користувачам. Це найголовніше правило, яке необхідно повторювати оптимізатора і копірайтер як мантру до тих пір, поки стаття не почне працювати на залучення клієнтів.

друге правило - це те, що текст повинен бути написаний для конкретної цільової аудиторії. Писати для всіх = все одно, що писати ні для кого. Дуже часто ми вирішуємо за клієнта, придумуємо, що йому може сподобатися, які вигоди він отримає від користування продуктом. Але це помилка. Не потрібно придумувати і брехати. Необхідно вивчити болю аватара і знайти моменти, де покупці дізнаються себе, зрозуміють, що це їх болю і будуть купувати ліки у вигляді товарів або послуг. Щоб дізнатися реальні проблеми клієнтів, для яких Ви робите сайт, можна просто скласти анкету і зателефонувати найкращому, самому лояльному клієнту, який задоволений якістю послуг і готовий поговорити з Вами по душам. Такі клієнти можуть розповісти багато, якщо ви потрапите на такого - вам дуже пощастить! Буває і таке, що можливості зробити дзвінок немає,

За цими даними Ви будете хоча б приблизно розуміти, що являє собою ваш потенційний клієнт, чим він цікавиться і які проблеми хотів би вирішити за допомогою вашого товару або послуги. Ще один варіант скласти портрет користувача - статистика в ВК. Просто відкриваєте в групі статистику і дивіться дані:

Після того, як Ви склали аватар ідеального клієнта, приступайте до структури самої статті. В ідеалі вона повинні складатися з трьох основних блоків: описі проблем, їх збільшенні та ефективному вирішенні. Візуально можна уявити цю картинку у вигляді емоційної драбинки Ханта, яка складається з 5 сходинок і перетворює потенційного покупця в реального.

Тобто його треба підготувати, описати проблему, а вже потім дати рішення. Помилка багатьох на даному етапі - відразу дати рішення непідготовленою аудиторії. Саме в цих випадках контент буде провальним.

Третє правило  - має бути цікаво. Цікаво розповісти історію - це справжня майстерність, яке потрібно постійно відточувати. Спусковим гачком можуть бути різні психологічні тригери, особливо з несподіваною розв'язкою, які глибоко проникають у свідомість покупців і допомагають вирішувати його проблеми - тамувати гостру нестачу чого-небудь в режимі «тут і зараз». Всі тригери ми розглядати не будемо, їх більше 100. Наведемо лише найпоширеніші, які зустрічаються на практиці частіше за все:

- Тригер дефіциту - Розпаліть справжній вогонь в серцях покупців, піднесіть товар з усіма можливими смакотою, а потім напишіть, що за старою ціною залишилося всього 5 штук і покупець ваш!

- Тригер взаємної подяки. Гарний для інформаційних продуктів. Наприклад, ви - бізнес - тренер і пропонуєте курс навчання за 100 євро. Щоб підсадити потенційного покупця на гачок, запропонуйте йому перші два уроки безкоштовно! Як правило, люди потім охочіше купують, тому що відчувають себе зобов'язаними.

- Тригер натовпу. Так, це те саме стадне почуття, коли за натовпом йдуть все. Додайте оголошення, що цей вебінар переглянули понад 5 000 осіб і користувача відразу осінить: якщо вони купили, значить, і мені допоможе

Правило четверте  - без плану нікуди. У кожного копірайтера обов'язково повинен бути план написання статті, в голові він повинен бачити чітку структуру тексту, що складається з заголовка, підзаголовків, абзаців, розділів і підрозділів.

Правило п'яте  - заголовок повинен спонукати відкрити статтю і прочитати її. ть можуть далеко не всі фахівці, але з досвідом це приходить, потрібно просто почати. У копірайтингу потрібно постійно підкидати гілочки в багаття, щоб розпалити увагу користувача.

Правило шосте  - і звичайно ж, не забуваємо про ключі, але вони повинні плавно входити в текст, красиво лягати між рядками, щоб у пошуковиків, бува, не закралися сумніви, що ви їх розіпхали по тексту хаотично і необдумано для кращої індексації.

Правило сьоме  - писати потрібно якомога простіше, чи не засмічуючи текст складнопідрядними реченнями, вступними оборотами. Пишіть статті на мові читача, тоді ви точно знайдете з ним спільну мову.

Правило восьме  - скорочуйте все зайве! "Уміння писати - вміння скорочувати», - так говорив А.П. Чехов. Відомі копірайтери радять після написання тексту скоротити перший абзац і останні. Після кожного прочитання текст потрібно шліфувати, щоб надати йому лаконічність, простоту і ясність.

Правило дев'яте  - це гучне слово «Експертність». Читаючи вашу статтю, люди повинні розуміти, що її написав експерт. Тому сміливо додавайте туди цифри, статистику, таблиці, графіки, діаграми. Іноді можна вжити навіть спеціальні тематичні терміни, але в міру, звичайно.

Правило десяте  - розбавляйте текст цитатами, метафорами, порівняннями. Це необхідно для того, щоб розбавити сухий текст і змусити покупців запам'ятати інформацію через образи в уяві.

Як бачите, все просто. Якісні SEO - статті дуже важливі для просування сайтів, їх люблять і пошуковики і самі користувачі. А в деяких випадках рука сама проситься поставити «лайк»!