websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

12 кроків створення smm-стратегії

Створення SMM-стратегії в 12 пунктів

Неможливо опрацювати за пару днів SMM-стратегію, оскільки вона являє собою чималу частину маркетингу компанії. Нерідко на розробку витрачаються цілі місяці напруженої роботи. Однак, варто знати, що робота над SMM-стратегією триватиме весь той час, на яке вона розробляється. Також слід згадати і про те, що кожна рекламна кампанія, яка планується, буде мати свою стратегію, обов'язково вписується в загальну. Сервіс SMMplanner може допомогти з розробкою стратегії, істотно заощадивши час і сили.

Оскільки кожна стратегія вказує задумане напрямок розвитку розкрутки, то в її основу, закономірно, покладені основні завдання та цілі. Якщо SMM-стратегія ефективна, то вона буде відповідати на такі питання:

Хто є нашими потенційними покупцями?

Який товар ми реалізуємо?

Яким чином можна ефективно здійснити продаж?

Коли і де розкручувати товар ?

На які відмінні риси продукту робити упор?

Розміщення контенту і створення спільноти компанії не є стратегією . Викладання щодня великої кількості мімімішних зображень теж не можна назвати стратегією. Втілення SMM-стратегії є складним і відповідальним справою. Саме тому варто максимально відповідально ставиться до ведення аккаунта в соцмережі. А не довіряти цю справу першому зустрічному.

При ідеальному розкладі справ за кожен сегмент повинен відповідати окремий фахівець, а не ви (в спробі зробити все самостійно). Наприклад, контент-манеджер повинен займатися публікацією контенту і його автоматизацією. Створенням портрета цільової аудиторії - ком'юніті-менеджер. Такий поділ обов'язків дасть можливість ефективніше працювати над кожним етапом і дозволить багаторазово збільшити швидкість і продуктивність роботи. Однак і тут є свої винятки. Бувають моменти, коли необхідно, щоб вся команда фахівців працювала спільно. Саме колективний варіант роботи буде оптимальним при опрацюванні завдань і цілей.

Є дванадцять основних кроків, які допоможуть пропрацювати грамотну стратегію просування в соціальних мережах . Кожен з цих кроків буде розглянуто детальніше.

1 крок. Визначення концепції спільноти

Що таке концепція? Це викладені в короткому, але при цьому в змістовному вигляді, головні принципи компанії. Концепція завжди бере до уваги ідею проекту, складений бізес-план і концепцію самого бренду. Ставлячи концепцію на чільне місце, навколо неї формують всі стратегічні кроки по розкрутці.

Обов'язково слід визначити коло конкурентів, а також знайти і виділити ті моменти, які виділяють вас перед конкурентами. Таке порівняння може стати основою стратегії. Однак головним в цьому процесі повинна стати фіксація підсумкової концепції. Всі фахівці, що працюють над проектом, щоб уникнути казусних ситуацій повинні однаково висвітлювати всі опрацьовані ідеї. Тому всі важливі моменти варто обговорювати і записувати на самому початку роботи над проектом.

2 крок. Формування цілей і завдань

Саме ці поняття є підставою довготривалого проекту. Можна використовувати SMART-модель для того, щоб сформувати цілі: конкретність, вимірність, досяжність, актуальність, обмеженість у часі.

Якщо мета складно виміряти, то простежити прогрес і проміжних результатів, і тим більше глобальних, практично неможливо. Постановка питання про часткове або повне досягненні мети допоможе оцінювати вимірність. Такий же підхід використовується і по відношенню до завдань.

Нижче розміщена схема, яка надасть допомогу в складанні докладного плану дій (обов'язково з урахуванням цілей кампанії). При цьому обов'язково слід виставити KPI для всіх завдань. Також слід вказати метрики для дій.

У категорію ключових показників ефективності (KPI) входять: збільшення кількості учасників спільноти, збільшення потоку відвідувачів на веб-ресурс організації і збільшення активності кістяка спільноти, збільшення охоплення потенційних клієнтів і підвищення показника відвідуваності групи. Метрики включають в себе: кількість переглядів, число членів групи, кількість повторних повідомлень, за відгуками друзів показник, відгуки про продукт, вартість нового залученого передплатника. Основною відмінністю даних категорій є присутність слів «збільшення», «підвищення», «зростання».

3 крок. Визначення цільової аудиторії

Визначте, хто зацікавлений в придбанні вашого товару. Якщо портрет ЦА буде складено правильно, то це дасть можливість збільшити кількість користувачів в групі, а також зменшити витрати на рекламні кампанії. іншими словами - якщо просування здійснюється цілеспрямовано, то показник конверсії буде більше, ніж якщо реклама транслюватиметься всім без розбору.

Для підвищення рівня комунікації слід цільову аудиторію розділити на окремі сегменти по об'єднуючим рис - хобі, захоплення, демографічні ознаки, місцезнаходження і т.д. рідко хто з відвідувачів соцмереж спеціально захід у групу або співтовариство, щоб поцікавитися, чи немає там чогось нового і цікавого. Тому ретельно проводите підготовку кожної публікації для певних сегментів вашої ЦА.

Як приклад, можна навести банк, цільовою аудиторією якого є всі верстви населення, починаючи від дітей, і закінчуючи пенсіонерами. В даному випадку доведеться для кожного сегмента розробляти свою рекламну кампанію, оскільки пенсіонери не будуть цікавитися умови платіжних карт для підлітків, а дітям точно не цікаві умови депозитів для людей пенсійного віку.

4 крок. Вибір соціальних мереж

Кожна соц. мережа має свою аудиторію, тому ретельно вибирайте соціальну майданчик з урахуванням своїх завдань і цілей. Кожна соціальна мережа вимагає свого підходу. Якщо ви не полінуйтеся провести SWOT-аналіз цікавлять соціальних майданчиків, то це дасть вам непогану перевагу. Обов'язково зверніть увагу на те, як ваші конкуренти спілкуються зі своїми потенційними клієнтами в соцмережах, і наскільки схожі ваші ЦА.

5 крок. Аналіз конкурентів і аналіз репутації бренду

Спілкування з користувачами впливає на асоціації, а ті в свою чергу впливають на формування іміджу компанії. Отже, можна виділити всього три головних складових іміджу бренду / торгової марки. Для закріплення в споживчому свідомості необхідного образу бренду використовую сильні асоціації. Ті, які здатні вирішувати основні запити споживача і відповідають його побажанням, відносяться до привабливим . Ті, які підкреслюють відмінності в конкурентному середовищі, є унікальними . Метрики в такому випадку можуть бути такі: число згадок за певний часовий проміжок, їх піки і причини, які сприяли виникненню, тематика і тон згадок, а також джерела, де були розміщені згадки.

6 крок. затвердження KPI

Ключові показники ефективності можна виміряти, але при цьому неможливо оцінювати з точки зору лояльності або іміджу. KPI можна розділити на загальноприйняті і додаткові. До першої категорії відносяться кількість постійних відвідувачів в групі, число переходів із товариства на web-ресурс і в зворотному порядку, а ще Like, перепис і коментарі. Охоплення, середня вартість за кожного залученого користувача, залученість аудиторії, вчинені цільові дії і якісні показники - все це віднесено до другої категорії. Обов'язково слід встановити реальні цільові показники до всіх метрик. Ці показники слід не тільки встановити, але і досягти., Оскільки ця дасть можливість найкращим чином аналізувати отримані результати кампанії. Важливо! Не варто плутати KPI з метою і KPI в SMM.

7 крок. Створення контент-плану

Після того, як практично всі теоретичні питання вже вирішені, варто переходити до практичних дій. Складіть докладний план розміщення публікацій, який буде включати в себе не тільки дату, але і час. Обов'язково варто уточнити і тип публікації. Можна не розписувати на цілий рік вперед контент-план, але пропрацювати його на максимально можливе тривалий час все ж варто. У план внесіть всі дані рубрик, які будуть вестися, - концепцію, героїв, теми - тобто, чим детальніше все буде розписано, тим простіше буде працювати далі. Обов'язково беріть до уваги всі свята і значущі дні самої організації. Також в контент-план слід вписати і конкурси, які будуть проводитися в соц. мережах.

8 крок. Планування взаємодій з іншими ресурсами

Взаємний піар ще нікому не заважав. Якщо його правильно використовувати, він може принести відчутну користь. Складіть список партнерів, з обов'язковим зазначенням посилань на їхні ресурси. Розпишіть, яку вигоду ви можете отримати з цього майданчика, і яких результатів ви хочете добитися в кожному конкретному випадку. Пишіть тексти для подібних тематичних співтовариств або груп, формуйте УТП, обговорюйте умови бартеру. Все це допоможе у формуванні комерційних пропозицій.

9 крок. публікація

Якщо ви вже все підготували, можете скористатися фотошопом, щоб підготувати текст, який відповідає всім вимогам, і розміщуйте в обраній соцмережі. Обов'язково враховуйте максимально ефективне час розміщення матеріалу. «Включайте» творчість і працюйте, беручи до уваги раніше прописані завдання та цілі.

10 крок. аналіз даних

Ви зібрали всю цікаву для вас статистику (лайки, кількість коментарів і репоста і т.д)? Тепер можна аналізувати отримані результати. Варто провести повний розбір ситуації, щоб попрацювати над помилками і перетворити їх в успіхи. Але у всіх цих підрахунках не випустите з уваги відстеження KPI.

11 крок. Автоматизація

Використовуйте можливості SMMplanner, вносячи туди необхідні публікації, встановлюйте системи аналітики, які працюють в автоматичному режимі, використовуйте біржі реклами і системи формування груп для проведення ретаргетінга. Сервісів, які допомагають автоматизувати всі ваші дії в Інтернеті досить, тому ви може вибрати той, який вам сподобається більше інших.

12 крок. коригування

Регулярно аналізуйте стратегію або змінюйте її, виправляючи помилки. Це необхідно в тому випадку, якщо ви раптом зрозуміли, що неправильно визначили свою ЦА або ваші початкові KPI неможливо виконати в самому найближчому майбутньому. Обов'язково беріть до уваги результати аналітики.

Підведемо підсумки

SMM все-таки щось більш складне, ніж створення картинок в одній з комп'ютерних програм. Без SMM-стратегії вже складно уявити бізнес в Інтернеті. Саме вона дає можливість всім членам команди, які працюють над розвитком бренду, правильно розуміти всі поставлені цілі і здійснювати необхідні кроки.