websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

4 причини провести ребрендинг

Багатьом ребрендинг здається вельми ризикованою витівкою. Необхідно змінити образ продукту, переробити пов'язані з ним асоціації і при цьому не втратити лояльну аудиторію. Дійсно, це складне завдання. Однак існує як мінімум 4 ситуації, в яких ребрендинг - чи не єдине правильне рішення. Під ребрендингом тут розуміється не тільки розробка фірмового стилю і логотипу, але і переробка сайту і бренду компанії в цілому, включаючи внутрішні складові.

Репутація бізнесу під загрозою

Сучасне медіапростір - це не тільки можливість, а й ризики для бізнесу. Якщо компанія не займається управлінням репутацією, то рано чи пізно навколо її імені та продуктів може з'явитися негативний інформаційний фон. Критика, негативні відгуки, проплачені конкурентами порівняльні огляди продуктів - все це псує «карму» бізнесу.

Часто в таких випадках простіше і дешевше провести ребрендинг, ніж боротися з хвилею негативу. Глибина змін залежить від конкретного випадку. Іноді досить внести невеликі правки в айдентику бренду, іноді доводиться повністю міняти позиціонування і стратегію бренду. Однак все це дозволяє позбутися від негативного інформаційного фону і почати роботу «з чистого аркуша».

Образ бренду зіпсований

Ця ситуація здається схожою на попередню тільки на перший погляд. У розглянутому випадку негатив викликаний неправильними рішеннями або діями компанії, агресивним маркетингом конкурентів і іншими подібними факторами. Зіпсований же образ бренду викликають негативні асоціації з певними групами споживачів. І мова не тільки про позиціонування.

Наприклад, алкогольний бренд Stella Artois завжди позиціонував свої напої як дорогі і вишукані. У той же час рітейлери виставляли на полиці переважно дешеві сорти пива, які залучали нижчі і маргінальні верстви населення. Stella Artois довелося вкласти колосальні суми в ребрендинг, щоб повернути собі довіру заможної цільової аудиторії.

З'явилися нові, перспективні групи покупців

Пропозиція компанії може бути цікаво відразу декільком цільовим аудиторіям. Для прикладу розглянемо виробника одягу, який працює для людей похилого віку. Раптово, вінтажні речі входять в моду. Це призводить до появи різних груп більш молодих покупців, яким може бути цікавий продукт компанії. Однак вони не куплять його, якщо не звернутися до них через доступні рекламні інструменти.

Тут мова саме про маркетинг. У більшості подібних разі зміни в продукті не потрібні або можуть бути мінімальними.

Необхідно підвищити продажі

Якщо продажу бізнесу йдуть на спад, значить причини, які раніше стимулювали цільову аудиторію здійснювати покупки, більш не є актуальними. У таких випадках необхідно зрозуміти, що саме перестало працювати і змінити цей фактор. Це може бути пов'язано з особливостями конкретної товарної лінійки, новими умовами надання послуг і не тільки.

Спад продажів може також бути ринковим сигналом про псування іміджу бренду і його негативної репутації серед цільової аудиторії. Як би там не було, краще звернутися за консультацією до експертів зі стратегічного маркетингу, щоб з'ясувати причину проблеми і ефективно усунути її.