websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

4 вірних способу, як створити якісний «фірмовий» контент

Як створювати якісний «фірмовий» контент - 4 вірних способу. Зараз вже не стоїть питання: навіщо писати хороші статті і публікації і навіщо вони потрібні. Очевидно, що необхідно вкладати час в створення вашого «фірмового» контенту і це, найвідповідальніша і творча частина роботи

У цій статті ми пропонуємо 4 надійних способу, як написати оригінальний «фірмовий» контент для вашої цільової аудиторії. Адже створення вашого «фірмового» контенту - це інвестиції, які будуть приносити віддачу протягом довгого часу. Задумайтесь над цими питаннями:

Як ви створюєте свій контент?

Що використовуєте?

Пишіть чи історії?

Дні використання ключових слів для підняття рейтингу в пошукових системах давно пройшли! Такий контент абсолютно не підходить для бізнесу і споживачів так як, коли контент перевантажений ключовими словами, він втрачає свою привабливість для аудиторії і часто позбавляється граматичного сенсу.

Це не означає, що ключові слова не важливі, але вони ніколи не повинні бути фокусом при плануванні вашого контент-маркетингу. За допомогою таких ресурсів, як інструменти добору ключових слів Google, ви можете творчо використовувати їх для підкріплення значущості змісту своєї веб-сторінки або повідомлення в блозі для пошукових систем. Але, знання того, що шукає ваша цільова аудиторія, має надихати при створенні вашого контенту, а не домінувати над ним.

Як створювати якісний «фірмовий» контент - 4 вірних способу

Що означає якісний контент?

Недавнє оновлення Google Hummingbird підняло питання про значущість високоякісного контенту. Якісний контент означає тільки одне - це корисний і цікавий контент для користувачів, а не ключові слова. Якщо ви хочете, щоб ваш продукт, публікація в блозі або веб-сайт займали високе місце в пошукових системах, тоді розміщення контенту найвищої якості, будь то текст, зображення або інфографіка, є єдиним способом просування вперед.

Завдяки чудовому і унікальному контенту ви в повній мірі можете задіяти дивовижну силу копірайтингу як для цільової аудиторії, так і для впливових людей. І не забувайте про хороший яскравий заголовок - це сьогодні найважливіша складова контент-маркетингу. Тому що, якщо вдається привернути увагу вашої аудиторії, то ви миттєво отримаєте відгук читача.

Приголомшлива сила «фірмового» контенту

Брендований контент - це просування вашого продукту без явного просування! Це може здатися дивним, але це не так. «Фірмовий» контент не містить традиційної реклами, але містить такі елементи, як відео, подкасти, інтерактивні елементи і, звичайно ж, відмінна якість самого тексту. Всі разом ці елементи привертають споживачів через взаємодію, розваги, інформацію і навчання.

Хорошим прикладом брендованого контенту є підхід до СММ маркетингу інтернет-магазинів, особливо в передсвяткові дні. «Фірмовий» контент може зігрівати серця і завоювати лояльність клієнтів завдяки добре продуманим історіям одночасно з ненав'язливим своєчасною пропозицією продукту. Очікування свята майстерно побудовано в соціальних мережах перед проголошеної датою запуску акції. Створюючи індивідуальний і якісний «фірмовий» контент, ви також стимулюєте інтерес і лояльність клієнтів.

Чому контент-маркетинг так важливий?

Контент-маркетинг життєво важливий для забезпечення того, щоб ваш продукт впливав в світі, повному потужних впливів. Якщо це буде зроблено успішно, то будуть згенеровані Ліди, ваш бренд отримає визнання і охоплення, ваш імідж буде розвиватися, ваша клієнтська база збільшиться, і ви отримаєте більше послідовників, лайків та, в кінцевому підсумку, продаж.

4 способи як написати цікавий контент

Визначте для себе, що таке якісний контент, а потім створіть його, і ви скоро побачите, як він веде ваш бізнес або продукт до успіху. Щоб створити унікальний брендований контент, дотримуйтесь наступних порад по створенню контенту:

1. Слухайте свою аудиторію

Інвестуйте в те, щоб дійсно дізнатися свою аудиторію, стежачи за тим, що вони говорять і роблять в соціальних мережах. Слідкуйте за соціальними мережами, щоб дізнатися про тенденції та соціальних новинах, підтримуваних вашими споживачами. Записуйте кожне взаємодія і шукайте шаблони, а потім використовуйте цю інформацію для розвитку особистості покупця.

Можливо, вам доведеться проаналізувати мільйон повідомлень в соціальних мережах, щоб побачити, що підштовхнуло користувачів до обміну контентом. Докладний текст, повно розкриває тему та красиві зображення, наповнені емоціями, будуть вашими тригерами. Якщо ви створюєте контент, яким люди хочуть поділитися, це певна довіра до вашого продукту.

2. Будьте оригінальними

Запитайте будь-якого професійного учасника, і вони, напевно визнають, що написання заголовка, який приваблює читача, є величезною проблемою. Заголовки, які дають обіцянку, завжди стають переможцями. Будьте оригінальні не тільки з контентом, а й вашими заголовками, якщо ви хочете привернути свою аудиторію. Створення яскравого заголовка - це справжня творчість!

3. Приносьте користь

Зосередьтеся на потребах своїх клієнтів, а не на продажах. Створіть довіру до продукту і формуйте цю довіру за допомогою проникливого, інформативного і дієвого контенту. Тоді вони будуть в природному русі до вашої воронці продажів, перш ніж ви тонко приведете їх на свою сторінку продажів. Вражаюча своїми знаннями, переконуйте відданість своїй корисністю і повільно, але, безсумнівно, ваша аудиторія буде рости.

4. Намагайтеся бути привабливим

Як зробити контент більш привабливим - це останній з наших рекомендацій по створенню якісного контенту:

Зробіть чистий сучасний дизайн сайту, вигідно показує кольору вашого бренду і логотип.

Вибирайте чіткі, добре читаються шрифти і використовуйте жирний і курсивний шрифт.

Напишіть заголовки, які дають обіцянки.

Додайте фотографії та інфографіку, які виділяють вас з конкуренції.

Використовуйте вільний простір, списки і маркери.

Задавайте питання і заохочуйте до відповідей на них.

Створюйте інтерактивний контент.

Завжди будьте обережні з фактами і описами.

Зробіть сильний CTA.