websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

5 етапів збільшити продажі для будь-якого бізнесу

Етапи збільшення продажів для будь-якого виду онлайн бізнесу

Для збільшення продажів в першу чергу необхідно встановити так звані точки контакту між компанією, що пропонує товари або послуги та потенційними споживачами. Точками контакту можуть виступати:

популярні соціальні мережі - таргетингової реклама, паблік, спільноти, рекламні пости;

власний інтернет ресурс - форма підписки на розсилку, зворотний зв'язок, вебінари, онлайн консультації;

реклама - контекстна , банерна, медійна ;

телефонна і поштовий зв'язок.

Для розвитку онлайн бізнесу, підвищення конверсії, більш ефективно працюють точки контакту в реальному часі. До них можна віднести, консультації в телефонному режимі або по скайпу, особиста зустріч з клієнтом.

Формування ланцюга точок контакту

Для кожного окремого веб проекту точки контакту матимуть унікальний вид і повинні розроблятися в індивідуальному порядку. Наприклад для сайту медичної тематики ланцюг точок контакту матиме приблизно такий вигляд:

реклама;

офіційний інтернет ресурс;

безкоштовна консультація онлайн;

запис на прийом до лікаря;

спілкування з адміністратором на ресепшн;

спілкування з фахівцями;

позитивні коментарі на тематичних сайтах;

спеціальні пропозиції клініки в e-mail-розсилку.

Один сайт, як правило, містить одразу кілька точок контакту серед яких:

форма «Замовити дзвінок»;

реєстраційна форма;

онлайн листування з фахівцем у вигляді питання і відповіді;

коментарі.

Точками контакту часто виступають активні посилання для переходу в месенджер, директ, онлайн чат, телеграм. Сам бланк замовлення може містити коротку інформацію про вихідних знижки, пропозиціях.

Значимість точок контакту

Значимість так званих точок контактів може залежати від таких критеріїв, як:

рівень конкуренції в конкретній тематиці;

величина і статус самої компанії;

лояльність клієнтів.

Для розкручених компаній опрацювання кожної окремої точки контакту не є настільки важливим завданням. Має значення, як споживачі оцінюють послуги компанії. Для підприємців-початківців важливим є вміння спілкуватися з клієнтами та створення діалогу. На великі компанії працює їх бренд. В даному випадку спілкування може йти на другий план, оскільки клієнти самі шукають товари та послуги вводячи в пошукову форму назву відомої компанії.

Найбільше точками контакту цікавляться нові клієнти. Оскільки хочуть зрозуміти чи варто довіряти компанії. Старі клієнти, які виявляють лояльність, також бажають отримувати свіжу інформацію або підтримку.

Які бувають точки контакту? різновиди

Точки контакту бувають позитивними, нейтральними та негативними. Наприклад, користувач побачив рекламу, зацікавився, перейшов на сайт, але знайшов не те, що шукав. Така точка контакту є негативною. Потрібно намагатися, щоб потенційні клієнти отримували саме те, що їм потрібно, (товари, послуги, підтримку, рішення будь-яких питань).

Нейтральна точка - це точка на яку клієнти не звертають увагу. Таке буває через брак інформації. Такі точки не формують негативного враження про компанію і відповідно є менш небезпечними ніж негативні.

За часом дії точки контакту поділяються на:

короткострокові - контекстні оголошення, де всього за кілька секунд користувачі приймають рішення чи варто переходити на сайт чи ні;

повторювані - оновлення інформації на блозі, регулярна розсилка листів, ведення спільнот, паблік.

Ваші точки контакту повинні викликати інтерес у користувачів і кардинально відрізнятися від точок контакту конкурентів.

Визначення точок дотику зі споживачем

Якщо в інтернет магазині наочно продемонстрований товар і інформація про нього, оптимальні ціни, привабливий дизайн веб сторінок, вигідні умови співпраці, це допоможе залучити цільову аудиторію. Але якщо фахівцям не вдається знайти спільну мову з потенційними клієнтами, то конверсія рости не буде.

Кожна окрема точка контакту оцінюється за певними критеріями, а саме:

сайт - зручна структура і інтерфейс, корисні, читабельні тексти, чітка і якісна графіка, функціональність, активна зворотний зв'язок;

зв'язок з консультантами - швидкість відповіді, компетентність, ввічливість;

соц. мережі - якість і актуальність постів, залученість аудиторії, відповіді на коментарі користувачів;

пошта - використання шаблонів для оформлення листів, оперативність в плані відповідей на звернення.

Етапи оформлення замовлень - співпраця з клієнтами

При формуванні ланцюга точок контакту слід враховувати той факт, що фінальне рішення завжди за клієнтом.

Розуміння потреб клієнтів або існуючої проблеми

Наприклад, користувачеві потрібно придбати обладнання для ведення зовнішнього відео спостереження. Він відвідує різні ресурси і шукає потрібну інформацію. Ваш інтернет магазин або веб сайт повинен таку інформацію надати в повноцінному форматі.

№1 Пошук інформації

Потрібна інформація може надаватися у вигляді постів в блогах, на форумах, для розміщення відеофайлів, ЗМІ. Важливо простежити, де саме користувачі можуть шукати те, що Ви їм пропонуєте. Як вже було зазначено, це також можуть бути соціальні мережі, спеціалізовані тематичні вебінари.

№2 Аналіз знайдених пропозицій

На даному етапі клієнт порівнює кілька знайдених пропозицій на різних ресурсах. Чим вище ціна питання, тим ретельніше буде відбір.

№3 Ухвалення рішення

Щоб потенційний замовник прийняв позитивне рішення про співпрацю з Вашою компанією або інтернет магазином, потрібно щоб кожна точка контакту була відповідно оформлена і налагоджена. Варто звернути особливу увагу на якість наданої інформації, ввічливість і компетентність персоналу, вигідні пропозиції, способи оплати та доставки.

№4 Наслідки покупок

Якщо покупець задоволений покупкою, тоді варто чекати позитивних коментарів і рекомендацій своїм колегам і друзям. В даному випадку варто продовжувати взаємодіяти з клієнтом. Наприклад, запропонувати знижку, подарувати накопичувальну карту для отримання бонусних нарахувань за кожну покупку у Вашому магазині. Якщо ланцюжок оформлена правильно, то потенційні клієнти поступово переходять від однієї ланки до іншого. Кінцевим результатом буде придбання товару або замовлення послуги.