websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

7 законів smm-маркетингу чого від вас чекають клієнти

Неписані закони SMM маркетингу

Сучасні соціальні мережі мають величезний потенціал для якісного просування практично будь-якого виду бізнесу. Але багато маркетологи не зовсім розуміють, які саме інструменти розкрутки є більш дієвими. Є перевірені практикою, неписані правила, що допомагають досягти успіху. Про них мова піде нижче.

Важливість соціальних мереж

В сучасних соціальних мережах є багато користувачів, які шукають різні товари і послуги. Деяким відомий Ваш бренд. Інші шукають таку продукцію, але поки Вас ще не знають. У будь-якому випадку завжди є можливою знайти свою цільову аудиторію. Цього можна досягти багатьма способами. Більш дієвим вважається реклама - таргетингової, в паблік і тематичних спільнотах, блогах блізкотематіческіх профілів.

У соц. мережах досвідчений SMM маркетолог уміє зацікавити користувачів і перенаправити на основний ресурс, тобто продає сайт. Якщо контент у Вашому профілі буде корисним, вони висловлять бажання ближче ознайомитися з комерційною пропозицією вже безпосередньо в інтернет магазині або на сайті послуг.

Крім усього вище представленого, чисельний трафік з соц. мереж позитивно впливає на пошукове просування інтернет ресурсу, оскільки ПС вважають, що багато користувачів з соціальних медіа можуть відвідувати тільки якісні і корисні сайти.

1. Взаємодійте зі своєю цільовою аудиторією

Варто завжди читати коментарі користувачів і намагатися зрозуміти їх потреби, що саме цікавить цільову аудиторію. Це можна робити у вигляді опитувальників або простих запитань після публікацій. Опрацьовуйте негатив. Якщо виникають проблеми, допомагайте читачам їх вирішувати.

2. вузькості спеціалізації

Публікуйте тільки професійні пости в яких представлена ​​експертна інформація. Пам'ятайте, що військовий льотчик швидше за все не розповість кухареві елітного ресторану, як смачно приготувати ту чи іншу страву.

Також варто подбати про те, щоб користувачі отримали максимум корисної інформації про діяльність компанії, але не відбулася при цьому витік важливих даних, якими можуть скористатися конкуренти.

Наприклад, можна оформити робочий процес експертів в форматі відео-звернення. Або додати відео-інструкцію в якій говориться, як поводитися з тим або іншим товаром.

3. Зосередженість на якості

Не треба намагатися постити по кілька публікацій в день. Зосередьтеся на якості контенту. Розміщуйте експертні матеріали, інструкції, огляди, корисні новини. Демонструйте кейси та реальні історії з життя компанії.

4. Нарощування цільової аудиторії - вірусний маркетинг

На Ютуб можна зустріти багато цікавих відео роликів, які користуються величезною популярністю у користувачів і отримують багато переглядів, а також репоста.

Перед створенням подібного контенту дізнайтеся спочатку, що саме цікавить користувачів. На які саме питання вони бажають отримати відповіді. Наприклад, можна продемонструвати перевага свого товару в вигляді наочного експерименту, відзнятого на відео.

5. Способи впливу

Визначте лідерів думок у своїй ніші. Подивіться може хтось із них вже є у Вас в друзях. Запропонуйте їм у себе розмістити пост про Вашу компанію, продукцію або бренд.

Наприклад, можна надати блогеру безкоштовно скористатися послугою і написати про це відгук. Якщо сервіс або товар в плані якості не зовсім, тоді краще лідерів думок не чіпати. Ці люди досить сильно дорожать своєю репутацією.

6. Цінність публікацій і статистика

Залучення користувачів в дії і діалог дає можливість встановити з ними контакт для кращого розуміння і тематичного спілкування. Подивіться, які саме посади приносять найбільше відгуків у вигляді лайків і коментарів. На основі зібраних даних можна скласти перелік корисних тем, які найбільше привертають увагу.

7. Визнання цільової аудиторії

Найголовніше в просуванні компанії або бренду - визнання потенційних клієнтів. Це суттєвий крок до підвищення конверсії. Варто показати, що кожен клієнт є важливим для Вас. Це можна зробити відповівши на питання в коментарях або залишити подяку за позитивний відгук.

Ваші відповіді повинні бути не порожнім набором слів, а експертною радою. Якщо не зовсім ясно, як правильно відповісти на поставлене запитання, краще попередньо порадитися з фахівцем в даній сфері.

Намагайтеся реагувати на звернення користувачів максимально швидко. Робіть публікації для найактивніших передплатників, репости їх публікацій, а також організовуйте цікаві конкурси з цінними призами.

Відносини в соціальних мережах будуються на взаємовигоди. Оцініть свою сторінку. Чим вона може бути корисна Вашої цільової аудиторії. Чи є постійний контакт з передплатниками та як Ви оцінюєте взаємини з боку. Для отримання хорошого результату варто відповісти на всі ці важливі питання.