websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

часті проблеми новонародженого сайту

Кожен, хто запускає новий сайт у всесвітній павутині, стикається з безліччю труднощів. Втім, більшість проблем можна уникнути, якщо ознайомитися з неминучими питаннями заздалегідь. У нашій статті ми детально розглянемо найбільш важливі питання і наведемо оптимальні шляхи вирішення майбутніх проблем.

Питання № 1. Як усунути проблеми розробки?

Проблема № 1. Сайт не індексується.

Часто буває, що новий сайт не індексується пошуковими системами навіть через кілька місяців після запуску.

Причиною може стати некоректно заповнений файл robots.txt (текстовий файл, який містить параметри індексування сайту для роботів пошукових систем). Під час створення сайту за допомогою даного файлу розробники забороняють пошуковим системам його індексувати і частенько після закінчення робіт забувають зняти це обмеження.

Бувають випадки неповної і неправильної індексації сайту. Це може відбуватися через некоректну налаштованої карти сайту sitemap.xml (файлу, що містить список сторінок сайту, що підлягають індексації, і інші додаткові параметри).

Окрему увагу варто приділити базовому налаштуванні мета-даних. Наприклад, заголовок головної сторінки сайту не повинен називатися «головна», а повинен бути человекопонятний «Компанія Ромашка - інтернет-магазин квітів».

Проблема № 2. Сайт потрапляє в пошук з демо-контентом.

Перед публікацією сайту обов'язково перевірте, чи не залишилися демо-тексти та інший демо-контент. Часто буває, що сайт індексується з наповненням, яке ніяк не відноситься до товарів або послуг. Це негативно позначається на іміджі вашої ресурсу і може вплинути на позиції в майбутньому.

Проблема № 3. Склеювання дзеркал (www / без www).

Домени www.mysite.ru і mysite.ru - для пошукових систем це різні сайти.

Тому перед публікацією сайту обов'язково проведіть склеювання дзеркал для пошукових систем. Всі люди різні і здійснюють пошук по-різному: хтось на автоматі починає набирати адресу сайту з www безпосередньо в адресному рядку браузера, хтось без.

Втім, найгірший сценарій реалізується лише в разі, якщо одне з дзеркал перестане працювати. Тоді частина користувачів не зможуть потрапити на ваш сайт, і ви втратите частину трафіку.

Якщо взяти випадок рефакторінга сайту, то такі помилки з дзеркалами можуть привести до втрати позицій з важливих запитам.

До речі, коли ми влітку проводили федеральний семінар і робили аудити сайтів слухачів, то з вибірки в кілька сотень сайтів більше 50% мали неправильну настройку дзеркал.

Проблема № 4. Не налаштована переадресація зі старих сторінок сайту.

Якщо сайт перероблявся, то в більшості випадків у нього змінюється структура URL. Дуже важливо перенаправляти відвідувачів на нові сторінки, а для SEO це має величезне значення! Зовнішні посилання перестають передавати контрольний вагу, і ви втрачаєте позиції в пошукових системах.

У разі рефакторінга сайту потрібно підтримувати всі його старі версії, щоб уникнути втрати трафіку і позицій.

Проблема № 5. неадаптівним і повільний сайт.

Адаптованість сайту для перегляду з мобільних пристроїв створює проблеми на шляху здійснення покупки, і зовсім не радує пошукові системи.

Аналогічно зі швидкістю завантаження. По-перше, це дратує і відлякує користувачів, вони можуть і не дочекатися завантаження, і піти до конкурента. По-друге, це дуже сильно впливає на SEO: з повільним сайтом ви ніколи не займете високі позиції у видачі.

Причина повільного завантаження сторінок сайту може ховатися:

У неправильному виборі хостингу або некоректної налаштування системи.

У безлічі «важких картинок».

В неправильної завантаженні скриптів (наприклад, коди лічильників і інші доповнення).

Варто зауважити, що, як правило, при розробці на 1С-Бітрікс сам движок досить швидко працює, особливо якщо підтримується технологія композитного сайту, та й більшість шаблонів відразу мають мобільну версію.

Резюме: вимоги до сучасного сайту ростуть, ще швидше ростуть очікування клієнтів. Потрібно відповідати!

Питання № 2. Вибір рекламних джерел і оптимізація витрат.

У цьому питанні ми переходимо вже до точних кроків, які вам потрібно зробити після запуску молодого сайту.

Розглянемо найпопулярніший випадок - це створення сайту з метою організації продажів в інтернеті.

Крок № 1. Налаштуйте лічильники аналітики.

Найпопулярніші системи аналітики це Яндекс.Метрика і Google Analytics.

Потрібно використовувати саме дві системи, так як Яндекс не віддає частину інформації Google і навпаки.

Навіщо це потрібно? Щоб відстежувати ефективність каналів залучення трафіку, вважати конверсії, запускати рекламу на певні типи аудиторій і т. Д.

Для магазинів окремо потрібно налаштовувати електронну комерцію, щоб системи аналітики вважали дохід від кожного джерела. Це послужить фундаментом для якісної інтернет-реклами.

Крок № 2. Вибір рекламних джерел.

В інтернеті існує безліч варіантів залучення трафіку. Від всім відомого Яндекс.Директ до покупки лидов. У порівняльній таблиці представлені основні джерела залучення трафіку.

Найпростіший і швидкий спосіб оцінити ефективність нового сайту і якість вашого торгового пропозиції - це запустити контекстну рекламу (КР). Якщо у вас швидкі продажі (середній чек нижче 3000 руб.), То 2-х тижнів тестового періоду буде цілком достатньо. Бюджет на рекламу визначається індивідуально на основі кількості пошукових запитів і конкуренції по ним.

Якщо конверсія відкладена в часі з високим середнім чеком, то тестовий рекламний період теж визначається в залежності від терміну прийняття рішення.

За результатами тестової контекстної рекламної кампанії вже можна робити висновки.

Якщо рекламна кампанія спрацювала хоча б в нуль - то це прекрасний результат.

Якщо рекламна кампанія спрацювала в мінус, то потрібно шукати проблеми.

Варто звернути увагу, що ефективність рекламної кампанії залежить не тільки від налаштувань, потрібно розглядати комплексно якість РК і конверсію посадочних сторінок.

Крок № 3. Оптимізація витрат.

При налаштованої аналітиці можна відразу побачити, який з рекламних каналів приносить велику ефективність (повернення інвестицій ROI).

Для магазинів можна скористатися налаштованої електронною комерцією, для сайтів послуг потрібно використовувати колтрекінг .

Питання № 3. Так як же підвищити конверсію?

Найважливіше дію для підвищення конверсії - зробити ваше унікальна пропозиція зрозумілим.

Тоді справа залишиться за малим - донести цю інформацію до споживача.

Зробити це можна за допомогою нижчеперелічених кроків.

Крок № 1. Перевірте адаптивність і швидкість роботи сайту.

Зробіть так щоб сайт був зручний для перегляду з мобільних пристроїв - це дуже сильно впливає на конверсію в замовлення. Не вірте тим, хто каже, що покупки не відбуваються з мобільних пристроїв. Це не правда!

Google ще півтора роки тому заявляв, що трафік з мобільних пристроїв вже досяг 50%.

Згідно зі свіжими дослідженнями Яндекс 84% користувачів інтернету протягом місяця використовують для виходу в мережу більше одного пристрою - наприклад, робочий і домашній комп'ютери або комп'ютер і мобільний пристрій.

Більше половини аудиторії використовує мобільні пристрої поряд з комп'ютерами, а п'ята частина і зовсім виходить в інтернет тільки з них.

Більш того, щоб такий відвідувач зміг знайти ваш сайт в інтернеті, сайт повинен бути адаптивним. І Яндекс, і Google розділили видачі для десктопів і мобільних пристроїв. І якщо ваш сайт не адаптований під другі, швидше за все ви навіть не будете брати участь в «грі».

В ідеалі сайт краще відразу публікувати з адаптивною версією, тому як потім важче переконати пошукові системи, що сайт став адаптивним, і його можна ставити в ТОП для мобільного видачі.

Крок № 2. Працюйте над якістю контенту.

Тип подачі інформації

Розрізняють два типи подачі інформації: газетний і журнальний.

Зліва представлений приклад газетного типу подачі інформації (так роблять 80%).

Сторінка складається тільки з тексту і не містить ніякої графічної інформації. Користувачі рідко вивчають інформацію, подану в такому вигляді.

Праворуч - журнальний тип подачі інформації. Контент складається не тільки з тексту: містить графічну інформацію і інші методи текстового форматування. Користувачі набагато краще засвоюють інформацію, подану в такому вигляді.

Типографіка.

Типографіка - це набір класів, за допомогою яких можна оформити сторінки сайту.

Приклади використання типографіки.

Зліва звичайна розмітка без використання спеціальних класів. Справа приклад використання типографіки. Типографіка перетворить будь-яку сторінку в продає без участі програміста і дизайнера!

Ремарка: дизайнер потрібен тільки на етапі створення типографіки.

Крок № 3. Інтерактивна взаємодія.

Встановіть онлайн-консультант і користуйтеся ним.

Чому покупцям подобається онлайн-чат? (Дані опитування сервісу jivosite)

Я швидко отримую відповідь;

Ефективний спосіб комунікації;

Чат дозволяє робити дві справи відразу;

Я використовував чат і мені сподобалося;

Більш інформативно ніж на e-mail;

В чаті я краще контролюю діалог;

Не хочу дзвонити через такого питання;

На роботі мені зручніше користуватися чатом;

Більш інформативно ніж телефон.

Дійсно, є певна маса людей, для яких цей спосіб комунікації є найбільш зручним. Наприклад, вони не люблять дзвонити або їм незручно. Або є питання до товару, які потрібно обговорити зараз і не по телефону.

Важливо: налаштовуйте віджет так, щоб він не дратував. Чи не пищав і не закривав важливі блоки вашого сайту.

Окремо потрібно підлаштувати ваші бізнес-процеси, щоб відповідь була дійсно моментальним. Загалом, онлайн-чат потрібно пробувати обов'язково. Тим більше, на ринку є навіть безкоштовні версії, не кажучи вже про очікуване онлайн-чаті, інтегрованому з 1С-Бітрікс24.

Крок № 4. Пропонуйте бонуси і знижки.

Приклад програми лояльності від онлайн-магазину Wild Orchid.

Сенс досить простий. Ви можете купити знижку, яка поширюється на всі товари. Наприклад, знижка 10% з лімітом для покупок 20000 грн. коштує всього 200 руб.

Ще один приклад, який вбиває відразу 2-х зайців. Покупцеві і всім, хто перейде по посиланню і зареєструється, пропонується бонус в 500 грн..

Ви отримуєте:

Живі природні посилання;

Нових лояльних покупців;

І підвищуєте лояльність поточних!

Крок № 5. Працюйте над відгуками.

Навіщо це треба?

По-перше, деякі реально перед покупкою можуть прочитати всі відгуки.

По-друге, є сервіси (наприклад Яндекс.Карти), які збирають відгуки про компанії з різних сайтів в картку.

По-третє, наприклад в Яндекс.Маркеті відгуки на пряму впливають на вашу позицію у видачі.

Як їх отримати?

Як правило, люди не пишуть позитивні відгуки просто так. Просто так пишуть тільки негативні. Є безліч способів працювати над репутацією. Можна писати самим, можна замовляти, а можна отримувати реальні!

Варіант з простої розсилки, в якому просто просять дати зворотний зв'язок. Варіант не дуже, але краще, ніж нічого.

Дуже хороший приклад того, як отримати реальні відгуки.

І найголовніше! Відповідайте на негативні відгуки від імені компанії, моніторьте це питання.

Крок № 6. Пишіть листи.

Окремо зверніть увагу на налаштування поштових шаблонів.

Дуже часто після запуску інтернет-магазину поштові шаблони залишаються налаштованими, в результаті чого користувачі можуть отримувати листи з демо-контентом, замовляти товари і не знати, в якому статусі знаходиться замовлення, або, що ще гірше, отримувати інформацію про зовсім іншому сайті.

Люди звикли отримувати гарні листи з усіма даними про замовлення. Налаштуйте шаблони таким чином, щоб вони їх отримували.

Навіщо потрібна e-майл розсилка:

Інформування клієнтів про нові пропозиції, продукти та акції з метою підвищення продажів.

Розширення клієнтської бази, повторні продажу.

Підвищення лояльності аудиторії.

Збільшення конверсії та середнього чека.

Для правильного налаштування відправки листів використовуйте тригерні розсилки.

Приклади тригерних листів в «1С-Бітрікс: Управління сайтом»:

Кинута кошик. Спроба мотивувати клієнта сплатити замовлення.

Скасований замовлення - стартує відразу при скасуванні замовлення. Повертаємо клієнта.

Повторні замовлення - стартує через 5 днів. Продаж доптоваров, збільшення середнього чека.

Активуємо клієнтів - 90 днів не робив замовлення.

Розсилка «Хуліганство» - 111 днів не робив замовлення.

Активуємо клієнтів - 180 днів не робив замовлення.

Активуємо клієнтів - 365 днів не робив замовлення.

Хороший приклад розсилки від Ламода:

Я типова дівчинка і використовую художній альбом (постійно щось хочу). І ламода мені періодично повідомляє, що ось воно, прийшов час купити цей товар! На нього є знижка!

Це - відмінний приклад, підходить практично кожному.

Крок № 7. Використовуйте ремаркетинг.

Що таке ремаркетинг? Це показ реклами вже зацікавленим користувачам, які були на вашому сайті або здійснювали покупки в офлайн-магазині.

Наприклад, якщо користувач відвідує сайт рекламодавця і переглядає продукти A, B і C, то в подальшому цей користувач бачить банери, на яких зображені недавно переглянуті їм продукти A, B і C. Для здійснення персоналізованого ретаргетінга можуть бути використані дані про користувача, що зберігаються в CRM.

«Переслідувати» користувача можна не тільки товарами, які він переглядав. Найчастіше для цих цілей використовуються оголошення, «умовляти» здійснити покупку і пропонують приємні знижки або бонуси.

Приклад: при епіляції будь-якої зони епіляція пахв пропонується в подарунок.