websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

чек-лист як працювати з комментариями в інтернеті

Яким би гарним не був ваш продукт, завжди знайдеться купка незадоволених персон, які мріють рознести його в пух і прах. І тут в бій завзято вступають ваші фанати - лояльні покупці. Такі сутички можуть перетворитися на справжній армагедон.

Що робити? Як відповісти на коментар? Як правильно реагувати на негатив, як відповісти на поганий коментар? Як працювати коментарями і відгуками на сайті? Як спілкуватися з різними категоріями коментаторів? Про це ми поговоримо в сьогоднішній статті.

Сьогодні коментарі можна сміливо назвати одним з інструментів просування інтернет - маркетингу. Вони безпосередньо впливають на репутацію компанії в інтернеті і довіру користувачів. Коментарі рулять. І зустрічати коментаторів потрібно з радістю - і хороших і поганих. Якщо коментарів не буде зовсім, вважайте, що ви померли: ваш продукт не цікавий і не потрібний. Це сувора правда життя, яку потрібно прийняти і змінюватися. Бажано швидше, ніж конкуренти.

Небезпеки і помилки при роботі з коментарями

Головна небезпека, яка чатує на бізнес, - стати бажаними для всіх.

Це міф №1. Ви не можете сподобатися всім.

У вашому продукті завжди знайдуть вади, недоліки, слова будуть перекручувати, акції висміювати. Відомий копірайтер Денис Каплунов радить знайти свою рокенрольную зграю, яка повністю буде "за Вас". Але вони дійсно будуть вашими.

Друга помилка, яка підстерігає бізнес, - повний ігнор коментарів або тривале очікування користувачів на свій запит . Правило хорошого тону свідчить, що користувачі розраховують отримати відповідь на свій коментар протягом 30 - 60 хвилин. Далі негатив наростає і може обернутися не одним, а 10 негативними коментарями вже на інших майданчиках. Зволікання з реакцією загрожує великими проблемами, платити за які доведеться репутацією.

Третя помилка - непідготовленість . Так, спонтанні і необдумані відповіді теж можуть істотно підлити маслечка в вогонь і ще більше роздмухати з мухи слона.

Тому якщо ви ведете бізнес в інтернеті, то підготуйте заздалегідь список питань, які можуть виникати у клієнтів і відповіді на них. Зрозуміло, що іноді доведеться імпровізувати і відходити від заготовлених сценаріїв. Але все одно краще завжди мати під рукою якісь шаблони відповідей, тим більше, якщо ви працюєте в ніші високотехнологічних товарів і клієнт просить привести докази. Показовим є приклад стільникового оператора - компанії Білайн, яка спеціально створила відділ по роботі з коментарями, через який компанія формує образ бренду через контент і правильні комунікації в соціальних мережах. У спеціальному підрозділі працюють 50 ангелів - так називають людей, які в реальному часі відстежують згадка компанії в інтернеті. Для відповідей заздалегідь заготовлені шаблони в постійно поповнюється "бібліотеці знань", де міститься інформація про тарифи і дані з різних питань. Сьогодні бізнес усвідомлює, що без крауд ​​- маркетингу нікуди, тому потихеньку починають створювати відділи, які працюють з відгуками і коментарями клієнтів.

Четверта помилка: зовсім не відповідати на позитивні коментарі . Справа в тому, що відповідати треба завжди. Чому? Відповідаючи на коментар, ви заохочуєте писати користувачів ще і ще. Всі люди - різні, кому - то дуже хочеться висловити свою думку. Спілкуючись з цільовою аудиторією, ви скорочуєте дистанцію між вами і ними, налагоджуючи точки контакт. Ви не будуєте з себе примхливу зірку, ви такий же звичайний чоловік, як вони, який цінує увагу і готові відплатити тим же. Передплатники цінують таку зворотний зв'язок і завжди раді, якщо улюблений бренд помітить їх коментар або відгук.

Ви коли-небудь помічали, що навіть супер-відомі бренди відповідають на всі коментарі користувачів, тому що найменший негатив блискавично розлетиться по мережі і вдарить по репутації.

Які бувають коментатори

Умовно, всіх коментаторів можна розділити на наступні групи:

Справжні фанати. Це найлояльніша аудиторія з щирою симпатією до вашого бренду, контенту або компанії. Це люди, які завжди будуть на вашому боці, підтримуючи у важкі часи. Вони завжди будуть рекомендувати компанію. Як взаємодіяти з такими коментаторами?

Ставити лайки на їх коментарі, висловлювати подяку, дарувати маленькі подарунки, додаткові знижки, бонуси, привілеї.

Ті, хто цікавиться дослідники. Такі користувачі завжди цікавляться додатковою інформацією - їм потрібні докази, факти, цифри. Вони часто вступають в дискусію, задають багато питань. Цим коментаторам завжди потрібно говорити спасибі, тому що своїми питаннями вони втягують в комунікацію інших користувачів. Іноді лояльні користувачі з першої категорії не завжди знайдуть зайвий привід написати коментар, а з задоволенням приєднаються до вже існуючої дискусії.

Як взаємодіяти з такою категорією користувачів?

Відповідати цікаво і розгорнуто, активно підтримувати дискусію, але в той же час стежити за тим, щоб вона не перейшла в негативний русло.

Експерти. Ось ці коментатори відносяться до вже більш складної категорії, тому що вимагають достатніх сил і часу, щоб схилити їх на свій бік і перетворити в лояльних. Вони також провокують дискусії, але вже апелюють фактами, добре начитані і прекрасно розбираються в обговорюваній темі. Вони можуть виступати як за, так і проти вашої компанії або продукту.

Як взаємодіяти?

Обов'язково відповідати на коментарі, де іноді можна відшукати навіть нові точки зростання для бізнесу та ідеї для впровадження нових технологій. Щиро дякуйте таких коментаторів, десь можна підіграти і визнати, що ви ніколи раніше не чули про щось.

Опоненти. Це люди, які, щоб ви не говорили, завжди будуть проти. Такі люди теж бувають корисні, оскільки втягують в дискусію всі попередні категорії коментаторів. Зазвичай починається щось типу легкої "заварушки", коли в бійку лізуть все. Спостерігати за таким видовищем дуже цікаво.

Як взаємодіяти?

Відповідайте стримано, без емоційних перегинів, ведіть дискусію етично відповідно до корпоративною культурою.

Кровопивці. Це справжні провокатори, які завжди знайдуть до чого причепитися, вони можуть переінакшувати інформацію на свій лад, додумувати її в потрібному для них ключі, проявляти перебільшена увага до проблеми.

Як поводитися з такими коментаторами?

Залишатися спокійними і не піддаватися на провокації. Досить буде такої відповіді: Дякую за Ваш коментар.

Тролі. Ох вже ці загадкові персонажі з скандинавської міфології, ворожі людині. Мета у них одна - викликати гнів і вивести з себе. Вони справжні майстри по вивертання смислів, Ні кошти, щоб зупинити їх або переконати, вони все одно будуть на своїй отруйної хвилі.

Як реагувати?

Ніяк, краще не вступати з ними в полеміку, це загрожує новою хвилею негативу і порцією отрути. Вони побачать, що ви не реагуєте на їх висловлювання і просто підуть.

Любителі прорекламуватися на халяву. При будь-якому зручному случає вони обов'язково впхають свою рекламну посилання на компанію або послуги. Посилання може бути з яким - небудь закликом до дії або акцією, обмеженою в часі.

Як з ними робити?

Якщо рекламники постаралися і реклама вийшла креативної, можна її залишити. Ну а взагалі вирішуйте самі, вступаючи на свій розсуд.

Спамери. Це такий тип коментаторів, яких і коментаторами-то назвати дуже складно. Як правило, вони залишають такі порожні фрази як "Гарна стаття", "Спасибі за статтю" ітд. і посилання на форуми або інтернет - магазини. Краще такі коментарі видаляти або просто ігнорувати.

Спостерігачі. Або мовчуни. Вони просто спостерігають мовчки за дискусією, не проявляючи ніяких знаків уваги. Як невидимки, які просто читають, може бути, поділяють вашу думку, але не пишуть. В даному випадку завдання вашого контенту якраз зачепити мовчунів, щоб вони залишили коментарі.

Навіщо потрібні коментарі?

Підвищення коефіцієнта впізнаваності. Коментарі допомагають розвиватися бренду і компанії, підвищуючи їх впізнаваність.

Коментарі з лінками на сайт можуть істотно збільшити трафік на сайт. У деяких блогах і соціальних мережах дозволено ставити посилання dofollow, які впливають на результат видачі і підказувати роботам переходити по ним.

Результат від коментування складно передбачити: може бути коментар буде настільки корисним, що його включать в коментарі в іншому блозі або який-небудь журналіст вирішить опублікувати його в своїй статті як експертну думку.

На яких майданчиках можна зустріти негативні коментарі?

Перш за все на різних платформах - отзовіках. Сьогодні їх в інтернеті розвелася величезна кількість.

У соціальних мережах люди дуже люблять писати негативні коментарі

Сайти, де публікують відгуки про роботодавців.

Сайти та соціальні платформи конкурентів

Особисті сторінки клієнтів в соціальних мережах

Різні форуми, блоги або агрегатори.

Як працювати з негативними відгуками?

Перш за все реагувати на негативний коментар потрібно оперативно - бажано протягом 20 хвилин.

Отримавши негативну відгук від клієнта, ви можете робити, що вашій душі завгодно - битися головою об монітор, кричати матом, бігати по сходах.

АЛЕ! В інтернеті ви повинні бути незворушні як сфінкс. Клієнт ні в якому разі не повинен здогадатися, що ви зараз нервово стукайте ногою об підлогу, роздумуючи як швидше згладити конфліктну ситуацію.

Як відповісти на негативний коментар

Ще одне важливе правило - зберігати ввічливий тон спілкування, навіть якщо на вашу компанію вилили цілий цебер бруду. Важливо в будь-якій ситуації залишатися вихованою і порядною людиною. Чи не опускайтеся до рівня вашого кривдника, крім того, розгніваний клієнт може багато наговорити зопалу.

Іноді потрібно відкинути всі амбіції і забобони, ще раз прочитати відгук, вникнути в ситуацію і поміркувати: а може, ви дійсно недостатньо добре вирішили проблему клієнта і трошки накосячілі? Не помиляється тільки той, хто нічого не робить. В цьому випадку потрібно ввічливо вибачитися перед клієнтів, визнати свою провину і миттєво виправити ситуацію.

Що ні в якому разі не можна робити в разі негативного відгуку

Ігнорувати або мовчати. Це найсерйозніша помилка. Відсутність вашої реакції на негативні коментарі означає одне - ви байдужі до своїх клієнтів і бізнесу в цілому.

Ні в якому разі не можна видаляти негативні коментарі. Будьте впевнені: якщо ви так зробите, цей відгук як привид буде слідувати за вами на всіх платформах - отзовіках, соціальних мережах ітд. Розгніваний клієнт, якого ігнор компанія, знайде час на написання негативних відгуків на всіх майданчиках, на яких тільки можливо.

Не слід виправдовуватися. Це найостанніша справа, коли в очах клієнта ви опускаетесь на саме дно.

А тепер ми поговоримо про те, як видалити негативні відгуки з платформ - отзовіков.

5 реально працюючих інструментів з видалення негативних відгуків

Звернутися до адмінам отзовіка і залагодити конфлікт мирним шляхом в тому випадку, якщо в тексті оглядів присутня така інформація як:

ПІБ власника компанії, мобільний телефон, паспортні дані, адреса, нецензурна лексика, посилання на сайт сторонній компанії, що а також такі слова як «шахрай». Подібна інформація порушує права людини і адміністрація зобов'язана видалити відгук.

Якщо першим способом домовитися не вдалося, підключайте другий варіант - видалення відкликання за винагороду. Всі прекрасно знають, що в інтернеті є досить велика кількість платформ, які на цьому добре заробляють. Вартість одного такого відкликання в середньому обійдеться від 10 до 15 000 грн. залежно від апетиту майданчика. Якщо Ви запросите видалення самого аккаунта про компанію, тут доведеться розщедритися - отзовік запросить близько 50 000 грн.. До речі. майте на увазі, що всі домовленості, швидше за все, будуть вестися через електронну пошту без імен, паролів і явок. Тому негативний відгук про вашому майданчику може з'явитися знову в самий найближчий час. Гарантій ніхто не дає.

Судовий розгляд. Ще один спосіб вирішення конфлікту. Тільки врахуйте, що найняти хорошого юриста обійдеться в середньому від 50 000 грн.. І за термінами - чекати рішення суду доведеться чекати довго.

Підставою для видалення негативної інформації може послужити Закон про забуття № 149 (стаття 10.3), в разі якщо інформація застарів або порушення законодавства про персональні дані.

Витіснення негативних відгуків позитивними. Тут потрібно розуміти, що своїми силами генерувати відгуки не вийде - сьогодні у більшості платформ є розумні алгоритми, які вміють збирати інформацію про користувачів, вивчати їх поведінку в мережі. Тому майданчик може просто привласнити вам статус "фальсифікатора" або взагалі забанити аккаунт і пропускати тільки негативні коментарі. Наприклад, так робить отзовік на Яндекс. Картах. Не варто також замовляти відгуки на фрілансі. Якщо отзовік побачить, що людина з Магадана написав відгук про компанію, це теж сигнал про те, що ви накручує собі позитивну карму. Вихід один - просити клієнтів писати позитивні відгуки, а краще працювати так, щоб клієнти самі співали вам дифірамби.