websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

ефективна реклама в інтернеті

Ні для кого не секрет, що реклама в інтернеті - це один з ефективних способів розрекламувати свою діяльність. Однак, це всього лише слова для тих, хто ніколи не користувався інтернетом як рекламний майданчик. Адже важливо не тільки знати всі переваги реклами, а й вміти спланувати по-справжньому ефективну рекламну кампанію.

Реклама в інтернеті - це складна система, де кожен елемент неодмінно залежить від іншого і так по колу.

Для початку слід визначитися, до якого типу належить Ваша майбутня рекламна кампанія.

Фахівці виділяють три типи:

Іміджева реклама - покликана сформувати ставлення до торгової марки (бренду). Тут рекламісти використовують атрибути самої торгової марки: слоган, символи позиціонування, образи бренду.

Аудиторія іміджевої рекламної кампанії найбільша. В їх число входять навіть ті, хто поки тільки ще приймає рішення про майбутню покупку, тобто є потенційним клієнтом. Знання покупця певної торгової марки, допомагає йому зробити вибір на користь тієї чи іншої фірми.

Продуктова реклама - має на меті переконати в перевагах товару, послуги ... Акцент робиться на товарних характеристиках продукту.

Аудиторія продуктової кампанії значно менше, через те, що вона вже прийняла рішення про покупку того чи іншого товару і знаходиться на етапі вибору конкретної торгової марки. Потрібно переконати покупця в тому, що саме Ваш товар має найкращі характеристиками, адже аудиторію цікавить саме це. Перш ніж зробити вибір - вона порівнює.

Торгова реклама - направляє споживача в конкретне місце придбання товару, «заманюючи» привабливими умовами: бонусами, знижками і т.д.

Торгова реклама має саму вузької аудиторією, яка вже вирішила для себе, який товар їй потрібен, але не визначилася з місцем здійснення покупки. Важливо переконати покупця придбати товар саме у Вас, попередньо забезпечивши його інформацією про всі переваги саме Вашого продукту.

Наступним кроком на шляху до ефективної рекламної кампанії має бути розуміння того, що ваш сайт - це найважливіша і невід'ємна частина вашої рекламної кампанії. Не можна заперечувати його важливе призначення у взаємодії з іншими застосовуваними компонентами.

Під час рекламної кампанії сайт повинен бути адаптований під неї. Він може повторювати або роз'яснювати якісь моменти рекламного повідомлення, що транслюється по телебаченню або по радіо. І в сукупності ми отримуємо одну систему, спрямовану на рекламування продукту, товару, послуги. Що забезпечує повне впізнавання Вашого рекламного повідомлення користувачем.

Також дуже важливо, щоб простежувалося єдність повідомлень і єдність стилю, і щоб сайт змінювався, підлаштовуючись під зміни в ході кампанії.

Важливо пам'ятати: головний ролик, спрямований на рекламування Вашого продукту, товару, послуги повинен підтримувати поточну рекламну кампанію, повторюючи її основні постулати.

Чого робити не варто? 
Не варто заплутувати користувача на шляху до здійснення дії - купівлі, по відношенню до Вашого товару. Його шлях до товару повинен бути максимально простий і невигадливий. І привести його до того дії, яке Ви від нього чекаєте.

Як повинні бути структуровані почуття покупця по відношенню до покупки?

Спочатку потрібно залучити увагу покупця до конкретного товару.

Далі викликати у нього інтерес до цього товару.

Потім у покупця має з'явитися бажання придбати товар.

І в завершенні має відбутися дію , тобто сам процес покупки.

Ставлення покупця має рости в напрямку здійснення дії. Це головне завдання реклами.

Важливим аспектом ефективності рекламної кампанії є грамотне з'єднання декількох джерел реклами. 
Наприклад, найкращим в плані ефективності вважається рекламний мікс Телебачення-Інтернет.

Таке з'єднання дозволяє збільшити знання покупця про товар і породити покупку. Правильніше запускати ТВ-рекламу трохи раніше, ніж рекламу в Інтернет. Таким чином, Інтернет буде нагадувати покупцеві про те, що він уже бачив по ТБ.

У плані реклами, Інтернет є дуже дієвим майданчиком. Адже потрапляючи на сайт, користувач отримує максимум інформації про товар, продукт, послугу. Чим більше користувач знає про товар, тим швидше у нього з'являється бажання його придбати в особисте користування.

Ще одним способом рекламування в мережі Інтернет є PR.

PR є дуже ефективним, але при цьому складним способом розміщення в глобальній павутині.

PR, найчастіше - це рекламування за допомогою статей, які допомагають сформувати у користувача відношення до товару, послуги, продукту.

Чим хороша стаття? Розміщений в Інтернеті текст, буде копіюватися багатьма, таким чином, не потрібно докладати зусиль для поширення інформації. Також у користувача складається враження, що автор статті не рекламодавець, а сторонній спостерігач, що підвищує його довіру до інформації, розміщеної в статті.

А при постійному застосуванні способів PR-рекламування, буде відбуватися накопичення інформації. Вводячи запит, користувач завжди буде знаходити інформацію про компанію.

Головний плюс професійної статті в тому, що вона пишеться про Вас не від Вашого обличчя. І потрапляючи на сайт, користувачі можуть прочитати відгуки про Вас, думки про Вас. Також є можливість розміщувати свою рекламу на схожих по тематиці майданчиках. І все це - рекламна сукупність, яка веде до однієї мети. Інформація, яку можна прочитати, а тим більше, інформація, професійно цікаво викладена, і розміщена на великих, притягують увагу сайтах завжди привертала і привертатиме користувачів.

Споживачі довіряють статей, а статті, написані простою людською мовою, дуже добре сприймаються пошуковими системами.

Однак не варто забувати, знову-таки, про сукупності. Статті не дають великого охоплення аудиторії, тому потрібно їх підтримувати банерами, мейл-розсилкою та іншими способами рекламування. Таким чином, безліч людей зможе ознайомитися з нібито незалежної точкою зору з приводу того чи іншого товару або послуги, що дозволить йому сформувати свою власну думку.