websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

ефективний веб-дизайн - сила впливу вільного простору

Що робить веб-дизайн ефективним? З розвитком технологій дуже сильно змінюються ключові принципи, які впливають на позитивний досвід взаємодії користувачів з веб-сайтом. Сьогодні ми хочемо показати наскільки важливо порожній простір при розробці веб-інтерфейсів.

Ефективний веб-дизайн заснований на закономірностях в поведінці користувачів і збільшує конверсію веб-сайту. Ця стаття про те наскільки важливо порожній простір при розробці веб-інтерфейсів. Ми покажемо на конкретних прикладах, як негативне простір виділяє головні елементи на сайті.

Що таке негативне (пусте) простір в веб-дизайні?

В принципі, негативне простір - або порожній простір, як його часто називають, - це область макета, яка залишається порожньою. Порожнеча може бути не тільки навколо об'єктів, які розміщуються на макеті, а й між ними і всередині них. Негативне простір не лише визначає межі об'єктів, а й створює необхідні зв'язки між ними відповідно до принципів гештальту та формує ефективні візуальні характеристики.

Завдяки цьому порожній простір є законним елементом ефективного веб-дизайну при створенні веб-сайту, який має великий вплив на позитивний досвід користувачів і спрощує інтерфейс. «Білий простір схоже на полотно: це фон, який об'єднує елементи в дизайні, дозволяючи їм виділятися», - говорить Медс Согаард з Interaction Design Foundation і робить веб-дизайн більш ефективним. У наведеному нижче прикладі акцент явно робиться на заклик до дії і основний обмін повідомленнями.

Ефективний веб-дизайн - Сила впливу вільного простору

Негативне (пусте) простір в графічному дизайні часто зустрічається в логотипах, на ілюстраціях, плакатах і креативних написах, де воно стає активною частиною візуальної презентації, роблячи ключові об'єкти ще більш виразними. Наприклад, у наведеній нижче ілюстрації блогу ми бачимо, як фоновий елемент (місяць) грає роль контрастного негативного простору, роблячи астронавта більш яскравим і динамічним.

У дизайні для користувача інтерфейсу для веб-сайтів і мобільних додатків негативне простір є важливим фактором в зручності використання і навігації веб- інтерфейсу. Порожній простір навколо окремих елементів макета називається макро простором, тоді як простір між ними і всередині них називається мікро простором.

У чому різниця між білим простором і порожнім простором?

Коротка відповідь: ніякої різниці. Ці речі повністю взаємозамінні. Чому тоді це явище називається двома різними термінами? На це питання легко відповісти, якщо простежити їх походження.

Термін «порожній простір» походить від дизайну друкованої продукції з тих пір, коли сторінки були в основному білими. Тому білий простір було навколо, між буквами і символами, а також навколо ілюстрацій.

Сьогодні, використовуваний в веб-дизайні, цей термін не має нічого спільного з білим кольором: вся справа в порожньому просторі, а не в кольорі. Термін «негативне простір» походить від фотографії: на фотознімку вони визначають позитивне простір (об'єкти, що привертають увагу) і негативне простір (фон).

Важливо пам'ятати, що негативне простір в веб-дизайні не обов'язково має бути тільки білим - ви можете використовувати будь-який колір, текстуру, рівний візерунок або фонове зображення.

Чому вільний простір дійсно важливо в веб-дизайні і що робить його таким ефективним?

Уявіть собі, що ви увійшли в кімнату, повністю заповнену різними речами. Полки, коробки, сумки, купи книжок і одягу, стіл, забитий різними предметами. Чи зможете ви сконцентруватися на чомусь в таких умовах? Вам дійсно потрібні всі ці речі прямо зараз? Чи зможете ви знайти те, що вам потрібно, і скільки часу буде потрібно? Це, як раз те ж саме, що користувачі відчувають при відкритті сторінки або екрана без вільного простору.

Як клієнти, так і деякі дизайнери можуть захотіти розмістити на одній сторінці або екрані якомога більше елементів і функцій, думаючи, що вони будуть корисні для клієнтів. Але це помилка: насправді користувачам не потрібно все відразу - така каша не зробить веб-дизайн ефективним.

Більш того, дуже багато елементів без достатнього вільного простору значно знижують рівень концентрації. Коли сторінки перевантажені інформацією і інтерактивними елементами, більшість з яких в даний момент НЕ потрібні, користувачам доведеться докласти значних зусиль, щоб знайти те, що їм потрібно.

За рахунок чого вільне (пусте) простір збільшує ефективність веб-дизайну:

воно сприяє легкої сканується

воно покращує візуальну ієрархію

воно робить зв'язку між різними елементами дизайну очевидними і природно сприймаються без додаткових засобів, таких як покажчики або стрілки

воно забезпечує досить простору на сторінці, щоб не відчувалося нагромадження елементів

воно фокусує увагу користувача на основних елементах і зменшує рівень відволікання

воно додає стиль і елегантність на сторінку

Давайте, наприклад, подивимося на цільову сторінку Big City Guide. Тут дизайнер застосовує фонове фото, і воно відіграє роль порожнього простору на макро рівні. Більш того, елементи фотографії та написи основного елемента сторінки взаємопов'язані: негативне простір стає активним елементом дизайну і надає сторінці єдиний гармонійний вигляд.

Основні фактори, на які впливає вільний простір

Серед переваг продуманого підходу до вільного простору важливо відзначити 4 основних фактори, що впливають на ефективність веб-дизайну. Використання пустого простору належним чином може мати значний вплив на наступні фактори користувацького досвіду:

1. Читаність і читабельність

Якщо між буквами недостатньо місця, слова стає важко читати і це вимагає додаткових зусиль. Це може бути серйозною причиною втрати часу, втоми очей і мозку, хоча багато користувачів не зможуть сформулювати проблему. Правильне кількість негативного (порожнього) простору, особливо мікро простору, вирішує цю проблему і робить процес більш природним.

Таким чином, негативне простір безпосередньо впливає на ефективність типографіки на веб-сторінці. У музиці паузи грають ту ж роль, що і звуки. При читанні цей принцип працює точно так де: порожні місця, витримані правильно, полегшують читання тексту.

2. Брендинг

Якщо ви перевірите будь-яке керівництво по створенню логотипа, то виявите, що дизайнери виділяють достатню кількість порожнього простору навколо нього, щоб він добре сприймався. Порушення цього правила шкідливо для сприйняття і запам'ятовування бренду.

4. Тип веб-ресурсу

Негативне простір впливає на сприйняття типу веб-сайту, який візуально задає дизайн. Наприклад, новинні ресурси будуть мати менше вільного місця на домашній сторінці, ніж блоги, щоб налаштувати користувача і дати зрозуміти, що платформа повна даних, які з'являються динамічно.

4. Концентрація уваги

Недостатнє негативне (пусте) простір збільшує візуальну ієрархію і не дозволяє користувачам зосередитися на ключових елементах.

Таким чином, негативне простір впливає на візуальне сприйняття в таких аспектів:

текстове вміст веб-сторінки

графічний контент

навігація

автентичність бренду

Давайте перевіримо кілька прикладів. Ось головна сторінка інтернет журналу «Великий пейзаж». Без будь-яких візуальних фреймів і таблиць через збалансованого використання негативного простору при розробці сайту створюється сильна візуальна ієрархія, що дозволяє користувачеві просканувати різні блоки контенту за лічені секунди.

Таким чином, дизайн виглядає добре організованим, але легким і повітряними це робить його більш ефективним. Білий фон і компоновка роблять його схожим на сторінку журналу, яка гармонійно інформує читача про цілі і характер цього інтернет-журналу.

Іншим прикладом є мобільний додаток Upper: тут негативне простір все чорне, що створює відмінний контраст з основними елементами інтерфейсу. Для всього екрану використовується тільки одна пряма лінія. Проте, все макети виглядають організованими і добре читаються через достатньої кількості порожнього простору і без відволікаючих чинників.

Такий ефективний веб-дизайн, підтримує стилістичну мінімалістську елегантність, щоб сприяти естетичному задоволенню.

Пастки які слід обходити при роботі з клієнтами

1. Використання складної термінології

Коли ви говорите з клієнтами, які можуть бути не знайомі з законами дизайну веб-сайтів, переконайтеся, що ви дохідливо пояснили значення негативного простору, перш ніж описувати конструкторське рішення. Для звичайної людини може бути складно зрозуміти, чому «на цей екран потрібно додати більше порожнього простору». Дивлячись на абсолютно чорний фон, або ж на негативне простір, він може подумати, що це пов'язано з чимось поганим - чого немає. Отже, не забудьте спочатку все пояснити простими словами, перш ніж використовувати терміни.

2. Бажання зменшити вільний простір, щоб розмістити на сторінці інформації

Це відбувається не тільки в дизайні для користувача інтерфейсу: ви можете почути, як дизайнер інтер'єру рекомендує зберегти простір для клієнта, який хоче 4 книжкові шафи в одній кімнаті замість 2, або архітектор пояснює, чому існує необхідність в порожньому просторі навколо будівлі, щоб зробити так, щоб будівля виглядало краще і служило комфортніше.

Більш того, іноді перепланування елементів дизайну з використанням вільного простору створює ілюзію того, що приміщення або будівля більше, ніж воно є насправді. Те ж саме відбувається з даними, які потрібно розмістити на мобільний екран або веб-сторінку.

Спочатку вирішите, що найбільш важливо, що вдруге і що можна зовсім усунути, щоб орієнтуватися в інтуїтивному інтерфейсі. Негативне простір допоможе зробити гармонійний вигляд веб-сторінки, навіть якщо вона сповнена інформації і функцій.

3. Погано розставлені пріоритети

Негативне простір не допоможе, якщо не продумана інформаційна архітектура, яка стоїть за інтерфейсом. Перш ніж ви подумаєте про дизайн веб-сторінки, спочатку потрібно вирішити, як користувач знайде ярлик (кнопку, посилання) для своєї мети і вирішить свою проблему за допомогою програми або веб-сайту. Заплануйте цей маршрут, перш ніж зробити дизайн і стиль, в іншому випадку навіть кращий баланс візуальних елементів, включаючи вільний простір, не буде працювати ефективно.

Веб-студія websoft публікує в своєму блозі адаптований переклад експертів в області UI / UX і розробці сайтів і мобільних додатків, графічного дизайну і брендингу - студії Tubik.

Як порожній простір може поліпшити користувальницький досвід?

Це допомагає підтримувати фокус на важливому. Порожній простір - це інструмент, що допомагає користувачеві орієнтуватися. Ми використовуємо порожній простір для створення точок фокусування для наших користувачів, залучаючи їх увагу до певних елементів. Чим більше відступ навколо певного елемента на сторінці, тим більше акцент на цьому елементі.

Команда веб-студії websoft намагається тримати руку на пульсі, ми стежимо за сучасними тенденціями в розробці веб-інтерфейсів, щоб пропонувати нашим клієнтам найкращі рішення, які допоможуть у розвитку бізнесу та збільшення потоку клієнтів.