websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

гарна конверсія - міф чи реальність

Сьогодні ми поговоримо про те, що таке ХОРОША конверсія і ЯК її досягти.

Багато власників інтернет-сайтів, а також ті, хто займається розробкою сайтів і Лендінг Пейдж, періодично задаються питанням: чому в одних продають сторінок конверсія висока, а у інших - практично дорівнює нулю?

Нас це питання теж цікавить.

Переглянувши проекти, вже запущені нами в роботу, проаналізувавши ефективність десятка продають сторінок, ми прийшли до деяких цікавих висновків, що стосуються чинників, що впливають на конверсію Лендінг Пейдж. І сьогодні ми розповімо, за допомогою чого її можна поліпшити.

Але почнемо, мабуть, з того, що визначимо - чому дорівнює хороша конверсія?

Думок з цього приводу існує безліч. Більшість фахівців вважають, що хорошою можна назвати конверсію> 5%. Але точну цифру ніхто ніколи назвати не зможе.

А тепер повернемося до тих самих Лендінг Пейдж, конверсія яких перевищує середні показники і викликає заздрість у конкурентів. Що зробило їх такими успішними?

Аналіз дозволив нам обчислити деякі закономірності, побачити схожі риси успішних продають сторінок, і на основі цього ми підготували для вас кілька порад:

1. Чітко і ясно сформулюйте своє унікальна торгова пропозиція (УТП)

Подумайте, чим ви відрізняєтеся від конкурентів, чому ваш товар або послуга краще. Наприклад, ви займаєтеся продажем і виготовленням шаф-купе на замовлення. Крім вас в даній сфері працюють сотні компаній. «Хороша якість, низькі ціни» - цим уже давно нікого не здивуєш, тому видавати цю інформацію в якості УТП щонайменше неефективно. «Зберемо шафа-купе за 1 годину» - ось це вже зовсім інша справа! Якщо видимих відмінностей від конкурентів немає, то зробіть упор на сервісі. УТП є у всіх, просто потрібно краще пошукати 

2. Приділіть увагу заголовку сторінки

Тема - це перше, на що звертає увагу відвідувач сторінки. Саме тому заголовок повинен максимально точно відображати те, чим ви займаєтеся, або те, що продаєте. Добре, якщо заголовок сторінки відповідає заголовку в рекламному оголошенні. Поясню на конкретному прикладі, про що йде мова. Розробляючи сторінку «Викуп автомобілів в Челябінську», ми зробили настройку зміни заголовків під різні види ключових запитів.

Займаючись пошуком компанії, що займається викупом кредитних автомобілів в Челябінську, клієнт перейде по оголошенню і побачить заголовок «Викуп кредитних автомобілів в Челябінську». У таких випадках спрацьовує принцип релевантністю: «Так, це саме те, що мені потрібно!»

3. Придумайте свій унікальний оффер

Так уже влаштована людська психологія, що ми любимо отримувати різні бонуси. Погодьтеся, приємно разом з товаром або послугою отримати ще щось в подарунок.

Я купую овочі і фрукти завжди в одному і тому ж місці. Чому? Та тому, що завжди серед куплених яблук я знаходжу ще й покладений турботливим продавцем апельсин. Те ж відбувається і в Інтернеті. Користувач, одного разу який узяв участь в акції в стилі «При замовленні набору викруток з сайту, в подарунок ви отримуєте розвідний ключ», швидше за все, повернеться до вас ще раз. Наприклад, наша команда розробляла Лендінгем для компанії, що займається виробництвом і продажем банних печей з чавуну. Ось що пропонують вони своїм клієнтам:

Замовивши банну піч на даній сторінці, клієнти отримують в подарунок шибер і камені для оформлення.

4. Запустіть на Лендінг Пейдж акцію або повідомте клієнтам про знижку

Акції та знижки працюють. Точно. Точно-преточно. А якщо ще й до них додати обмеження за часом, то тоді ваші шанси на продаж значно зростають.

Ось як це працює на прикладі одного з наших Лендінг Пейдж.

5. Покажіть клієнтам свій продукт

Ця рада про те, чому можна і потрібно показувати зображення товару. Багатьом клієнтам важливо знати, що вони купують, важливо мати уявлення про те, що вони отримають, якщо здійснять покупку. Ось і покажіть їм товар з усіх боків. Поміщає сторінці тільки якісні фотографії. Якщо ж ви пропонуєте послуги, то покажіть приміщення, в якому ви приймаєте клієнтів. Наприклад, психолог може показати свій зручний і комфортний кабінет.

6. Не забувайте про гарантії

Гарантії важливі для клієнтів. Наприклад, ремонтні організації часто дають довгострокову гарантію на результати власної роботи.

7. Працюйте з відгуками

Реальні відгуки клієнтів зі справжніми фотографіями - ось те, що ефективно працює на продаж. Особливо добре сприймаються відгуки, прив'язані до соціальних мереж. Відвідувачі сторінки можуть переконатися, що це коментар реальної людини, а не вигадка талановитого копірайтера з прикріпленим до нього стокових зображенням.

8. Скоротіть кількість полів в формі замовлення до мінімуму

Жоден користувач не заповнюватиме велику форму. Тому ми не рекомендуємо робити форми з надмірною кількістю полів. Тільки те, що вам реально потрібно знати для першого контакту.

9. Використовуйте переконливі заклики до дії

Заклик до дії або CTA (від англ. CallToAction) повинен мотивувати клієнтів до здійснення конкретного, зрозумілого дії. Вибирайте переконливі фрази. Використовуйте замість банального «залишити заявку» привабливу «спробувати безкоштовно». Причому, не розсіюйте увагу користувача - заклик до дії повинен бути один, інакше клієнт втрачається на сторінці і не знає, що йому саме потрібно робити - чи то зателефонувати, то чи форму заповнити.

CTA-кнопка закріплює ефект текстового призову до действію.Что стосується її зовнішнього вигляду, то і тут існують деякі рекомендації, яких слід дотримуватися при розробці Лендінг Пейдж.

Наприклад, на думку маркетологів і UX-фахівців, ця кнопка повинна відрізнятися від інших посилань, бути більший і помітніше. Деякі веб-розробники в голос твердять, що слід робити кнопку червоною, і тоді буде вам і щастя, і продажу. Однак ми не станемо цього стверджувати. На одній з розроблених нами рекламних сторінках була спочатку червона кнопка. Але відвідувачі не натискали на неї і покидали сторінку, так і не зробивши цільового дії. Тоді ми спробували змінити колір кнопки з червоного на зелений. І не повірите - спрацювало! Червона кнопка швидше підходить для «швидких» продажів, символізує негайна дія. 
Як зрозуміти, яка кнопка краще для вашого Лендінг Пейдж? Спліт-тестування вам в помощь!

І наш вам остання порада - тестируйте свої сторінки!

Іноді, щоб знайти щось хороше, доводиться перепробувати масу різних рішень. Всякий раз, змінюючи оффер або послідовність дій, стежте за поведінкою користувачів. Вносьте необхідні коректування і пробуйте запускати сторінку знову. Тільки тоді ви зможете знайти свій ідеальний інструмент продажів.

Сподіваємося, що наша стаття стане для вас корисною. Успіхів вам у вашому бізнесі!