websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

кейс контекстна реклама для приватної стоматологічної клініки

Як показує практика останніх років, вагома частина нових клієнтів призводить до клінік саме онлайн-реклама. Студія websoft представляє новий кейс по контекстній рекламі, впроваджений у співпраці з відомою стоматологічною клінікою у Львові.

Цілі проекту:

Підняти ефективність реклами в Яндекс.Директ;

Чітко позначити цільову аудиторію регіону надання послуг;

Провести аналіз діяльності конкурентів в сфері просування по ключових запитах;

Переглянути стратегії позиціонування кожної послуги.

Результат нашої роботи - підвищення ефективності просування 300%.

Розглянемо покроково наша співпраця.

1. Знайомство з замовником, визначення специфіки проекту

Як і в багатьох випадках, наше знайомство почалося з безкоштовного аналізу поточної ситуації. Визначення цільової аудиторії, в їх числі - так званих «супер-користувачів» або потенційних клієнтів стоматології. У цьому аналізі важливо відстежити візити і відмови, а також час, проведений кожним користувачем на сайті. З функцією відмінно справляється «Директ-Зведення» в інструментах «Яндекс.Метрика».

Аналіз показав «слабкі» послуги компанії, за якими кількість неякісних кліків досягало 35%. причини:

¾ нецільове використання інструменту «Додаткові релевантні фрази».

Функція «Яндекса» активована, але фрази особливо ніхто не сортував. Так що до стоматолога потрапляло багато людей «не за адресою».

¾ Відстеження аналізів географії регіону, тому що стоматологія надає послуги не по всій Україні, а тільки в Києві.

¾ Виходячи з пункту вище - корекція ставок на рекламу.

2. Пропозиції за підсумками аудиту:

Відключити «Додаткові релевантні фрази»;

Провести перенастроювання «Яндекс.Метрики»;

Переробити і розширити список ключових і мінус-слів;

Поміняти настройки рекламних кампаній.

3. Приклади удосконалення списку ключових слів

Як приклад, візьмемо послугу «імплантація зубів». В першу чергу, треба зрозуміти, кому вона підходить і які проблеми вирішує: корекція прикусу, естетика посмішки і т.д. Вдавшись до «Яндекс Wordstat» наші фахівці склали список релевантних ключових запитів. Наприклад, пацієнт може запитувати у пошукової машини: «Випав передній зуб у дорослого: що робити?». Список отриманих запитів доповнили, вдаючись до сервісів SpyWords, keys.so і поділили готовий результат на групи:

Випав зуб: що робити?

Як виправити прикус без носіння брекетів?

Протезування зубів що вибрати?

Де краще замовити імпланти у Львові?

Для кожної групи підготовлені тексти оголошень. Наприклад: «Хочете відновити гарну посмішку в 1 етап? Кращі ціни на імпланти у Львові тут (назва стоматології) »і більш креативні варіанти.

4. Аналіз конкурентів

Виконуючи цей крок, ми підтвердили здогади: більшість конкурентів просуваються по аналогічним запитам. Вирішити цю проблему стало можливо двома шляхами:

Включити назву клініки-конкурента в текст оголошення: «відбілює зуби в (назва клініки конкурента)? У нас безпечніше! »

Збільшити ставки на рекламний бюджет по кожній послузі і тим самим взяти конкурентів трафіком.

Результат - більше 35% додаткових кліків по всім кампаніям. 

5. Зонування всередині регіону

Щоб спростити управління бюджетом в рамках великого міста, такого як Київ, ми поділили рекламні кампанії по округах: ЦАО і т.д. Розподіл кампаній важливо для того, щоб позначити стартові рекламні ставки. А також ще раз профільтрувати список ключових слів.

6. Налаштування рекламної мережі Яндекс

Як показав аналіз, цей інструмент був майже не задіяний. Бюджет на рекламну мережу був збільшений на 200%, проведено порівняння якості кліків в пошуку і РСЯ. За місяць кількість відмов впало з 22% до 11%, при тому, що вартість кліків залишилася незмінною. Також було прийнято рішення розміщувати пошукову рекламу в основному в гарантованих показах, встановивши обмеження по ставках в меню «Найвища доступна позиція» в «Яндекс.Директ».

підсумки кампанії

Якісний трафік зріс на 20%;

Контекстна реклама постала перед замовником як канал найбільшого потоку нових клієнтів. Ціна кліка збільшилася на 40%;

CTR за 12 місяців зріс на 59%;

Кількість показів зросла на 680% за той же період;

Кількість кліків з реклами збільшилася на 84%;

Конверсія зросла на 375%.