websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

коли реклама працює у що вкладати рекламний бюджет

Чому деякі люди йдуть по центральній вулиці, крутячи головою з роззявленим ротом, а інші геть не бачать привабливі банери? Несприйнятливість до реклами - феномен, викликаний перенасиченням нашого інформаційного поля рекламними носіями. Але чи означає це, що кожен новий носій, який ви оплачуєте, буде губитися в море собі подібних? Або є сенс вкладати в рекламу розумно? Студія websoft пропонує до прочитання дану статтю: з неї ви дізнаєтеся для себе багато корисного про вкладення рекламних грошей.

«Нічого не бачу, нічого не чую» ... як з цим боротися?

Занадто багато банерів, занадто багато слоганів - ми звикаємо до цього настільки, що наші органи чуття навчилися «фільтрувати» рекламні повідомлення. А ось інша сторона: в 2016 році компанія Group M, що займається інвестиційними дослідженнями, привела до межі цифру: світовий рекламний ринок досяг обороту 924 мільярди доларів США. При цьому керівництво великих і дрібних компаній однаково продовжує вкладати гроші в інструмент, ефективність якого ставиться під сумнів?

Не варто думати, ніби акули бізнесу не чули про таке явище, як «рекламна глухота». За даними Nielsen Norman Group, із сотні онлайн покупців тільки 12 переходять на сайт з реклами, інші знаходять його самостійно по пошуковим запитам або рекомендаціями знайомих. І все ж, реклама буде утримуватися на плаву ще довгі десятиліття.

Тут діє просте правило ринкових прилавків: хто перестає про себе говорити, про те забувають.

Реклама - рупор виробників і продавців, і хай там що говорять про «несприйнятливості» до неї, вона все ж приносить свої плоди:

За звітом Abritron Inc, в середньому американець проводить до 20 годин в тиждень в автомобілі, слухаючи радіо, розглядаючи білборди. При цьому близько 68% опитаних компанією підтвердили, що обмірковують покупки, з яких ще чверть зізналася, що приймає рішення, виходячи з інформації на білбордах.

IZEA - ще одне дослідницьке агентство, виявило, що 52% компаній в США витрачають велику частину коштів з бюджету на рекламу в соціальних мережах.

WPP інформує: реклама в друкованих ЗМІ виявляється в 2,5 разів ефективніше, ніж реклама в онлайн-джерелах.

Найкращий синергічний ефект можна отримати, використовуючи рекламу разом з SMM , контент-наповненням і іншими способами просування. Якщо реклама призводить до вас відвідувачів швидше, то контент-маркетинг дозволяє утримувати їх в довгостроковій перспективі.

Яку онлайн-рекламу варто вибрати?

Почнемо з того, чому взагалі онлайн-реклама? Тенденції останніх років показують, що ринок рекламних інструментів в інтернет залишається єдиним зростаючим сегментом загального ринку реклами в Україні. факти:

Компанія GfK підрахувала, що відсоток впровадження інтернету в життя росіян виріс за минулий рік з 67,5% до 70,4%;

ФОМ наводять інформацію: 50 000 000 жителів Україні старше 16 років щодня користуються мобільним інтернетом;

Маркетингові дослідження Criterio підтвердили, що в 2016 році росіяни здійснювали понад 50% покупок за допомогою мобільних гаджетів.

Бізнесменам рекомендується звернути увагу на такі інструменти, як контекстна реклама в пошукових системах, розміщення в ВКонтакте, Твіттер, Facebook і Однокласники, відео ролики на YouTube. Ефективними будуть вкладення коштів в банери і спливаючі рекламні оголошення, а також публікації в розроблених мобільних додатках.

Про те, як саме працює кожен з цих видів реклами, скільки коштує кампанія і як розпланувати бюджет ефективно, вам із задоволенням розкажуть менеджери Студії websoft в особистій бесіді.

Офлайн реклама: як і раніше в строю

Незважаючи на те, що інтернет-продажі ростуть, реклама «поза мережею» продовжує бути актуальною. Притому її обсяг розраховується з урахуванням таких факторів, як сфера діяльності компанії, географія її охоплення, ЦА та інших. Серед інструментів, які дійсно працюють, слід зазначити:

Реклама на телебаченні - самий перевірений спосіб змусити глядачів завчити слоган. До того ж, у цього типу реклами як і раніше найбільший охоплення території: 99% росіян дивляться телевізор хоча б раз на місяць, з них 70% - щодня;

Компанія Nielsen провела анкетування, і близько 62% опитаних стверджують, що довіряють ТБ-реклами. Парадоксально, але ця ж компанія стверджує, що купуючи ефірний час, ви витрачаєте 75% коштів даремно. Все просто пояснюється: адже ви показуєте ролик ВСІМ, хто дивиться телевізор. А реагують на нього тільки члени вашої цільової аудиторії.

Радіо-реклама: за твердженнями Nielsen, вклавши 1 долар в рекламу на радіо, рекламодавець повертає 6 протягом першого місяця трансляції. Тут зручно застосовувати таргетинг аудиторії: в залежності від інтересів користувачів, часу трансляції, вибору каналу;

Реклама в друкованих джерелах - незважаючи на те, що ЗМІ на папері поступаються позиції електронним, все ж вони користуються попитом. У минулому році 7% росіян регулярно читали пресу, стверджує агентство Synovate Comcon.

Зовнішня реклама - той спосіб впливу на розум споживача, при якому йому не потрібно прикладати додаткових зусиль. Білборди і сітілайти, вивіски на транспорті «добивають» до підсвідомості йде по вулиці: тому що інформація подається в фоновому режимі, її практично неможливо «вимкнути» або відфільтрувати.