websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

комплексне просування сайту забудовника

Клієнт: Забудовник житлового комплексу. Житловий комплекс розташований на Правому березі Києва, включає в себе 4 (на момент створення і просування сайту ) новобудови, власну інфраструктуру і парк, який забудовник побудував за свій рахунок.

Завдання: Залучення цільового трафіку шляхом комплексного просування сайту за допомогою таких інструментів:

SEO - підбір і впровадження семантичного ядра на сайт новобудови, внутрішня оптимізація сайту

PPC - розробка стратегії розміщення платної реклами з оптимальною вартістю за клік;

Соціальних мереж Facebook і Instagram (створення і підтримка спільноти, залучення аудиторії потенційних клієнтів);

Лінкбілдінг - розміщення статей на популярних ресурсах;

Крауд-маркетинг - підвищення репутації забудовника і зміцнення іміджу компанії;

LUN - підвищення цільових переходів по рекламі на порталі.

Розуміючи обсяг роботи по просуванню, а також той факт, що, дуже велика частка цільових клієнтів звертається до нашого замовника по телефону, ми прийняли рішення підключити сервіс Call Tracking прямо на старті робіт. Цей інструмент дозволив відслідковувати який конкретно вид реклами привів клієнта до дзвінка.

Проблеми: надконкурентному ніша, що могло не дозволити сайту вийти в ТОП, ризик високої вартості за клік; активна діяльність конкурентів на тематичних форумах з метою зачорнити репутацію забудовника.

Просування сайту житлового комплексу (РК): визначення ЦА і її потреб

В першу чергу, ми проаналізували цільову аудиторію. Нам необхідно було зрозуміти ким є потенційний споживач, скласти його портрет, зрозуміти потреби.

Цільовою аудиторією стали потенційні покупці: чоловіки і жінки від 24 до 55 років з достатком вище середнього. Люди, які хочуть змінити своє життя, почавши її в новому місці - квартирі, яка задовольняє їхні потреби. Для цього нашим завданням стало докладний опис житлового комплексу:

Розташування будинку щодо необхідних соціальних установ: шкіл, лікарень, дитячих садків; транспортної розв'язки; центру міста; станції метро; загальна інфраструктура комплексу;

Особливості будівництва: яка технологія і матеріали були використані при будівництві, внутрішньої і зовнішньої обробки будинку і квартири;

Види планувань квартир;

Вартість квартир.

В процесі маркетингового аналізу було проведено аудит конкурентів. Ми виявили 5 основних конкурентів (з точки зору поєднання ціни / якості нам не було рівних. Ціна квартир - одна з найдешевших на ринку, а якість можна порівняти з новобудовами-конкурентами в більш високому класі).

SEO просування сайту ЖК

З точки зору внутрішньої і зовнішньої оптимізації нами були виконані наступні роботи.

Збір семантичного ядра

Так як сфера високо конкурентна, але при цьому семантика не особливо відрізняється різноманітністю. Тому нам вдалося зробити всього 8 посадочних сторінок з високою конверсією згідно наявних запитів (фрагмент зібраного ядра наведено нижче).

Конкуренція по високочастотним запитам «житловий комплекс Київ», «купити квартиру в новобудові Київ», «купити квартиру в новобудові» дуже висока. Зокрема, наш сайт конкурував з дуже великими і популярними порталами нерухомості з тисячами сторінок, які формують відразу кілька пропозицій по запитам. Через високої довіри пошукової системи до таких порталів, а також їх великого віку, просування зажадало багато часу.

Розробка структури сайту

Після того, як було зібрано семантичне ядро, ми взялися за розробку структури сайту під SEO просування. Правильна і грамотна структура сайту створює не тільки зручність в користуванні ресурсом, але і є величезною перевагою з точки зору СЕО. Пошуковому алгоритму набагато простіше індексувати сайт, якщо він містить логічну розбивку на розділи, категорії та підкатегорії.

Основних трафікових категорій під SEO вийшло 8 (включаючи підкатегорії за типами квартир - виділені зеленої галочкою на схемі). Решта ж сторінки на сайті створювалися:

для підвищення довіри до компанії серед потенційних клієнтів і збільшення часу перебування на сайті у вигляді сторінок про інфраструктуру (з описом прилеглих зручностей) або галереї (з добірками фото фасадів, двору і квартир будинку)

створювалися для залучення менш конверсійного трафіку - статті в блог, за якими заявки були мінімальні, але при цьому самі сторінки допомагали просувати весь основний ресурс і залучати додатковий трафік на сайт.

Рішення технічних завдань

Так як сайт житлового комплексу спочатку розроблявся нами з нуля, ще під час розробки нами враховувалися всі вимоги, необхідні для подальшого успішного просування. Ми усунули генерацію дублюючих сторінок, налаштували коректні ЧПУ, оптимізували швидкість завантаження сайту (по сервісу Google Test Speed отримали показники 96/100), а також порекомендували клієнтові розробляти сайт на мові HTML5 на протоколі безпеки HTTPS. Це дозволило нам заощадити бюджет замовника на доопрацювання сайту і інвестувати його в рекламну кампанію і контент.

Розробка контенту сайту

Оптимізували H1, Title під пошукові запити і додали можливість клієнту прописувати унікальні тайтли і діскріпшн під всі сторінки при самостійному наповненні. Копирайтерами нашої веб-студії було написано понад 50 тисяч символів унікального, чітко структурованого продає тексту , оптимізованого під СЕО. Мета цих текстів була не просто була - привернути SEO трафік, але і спонукати потенційних клієнтів записатися на перегляд квартири.

Лінкбілдінг

В рамках розкрутки сайту житлового комплексу ми приділили велику увагу оптимізації ресурсу за допомогою зовнішніх посилань. Метою стратегії було отримання не просто посилань, а посилань з реальними переходами потенційних замовників. З цією метою був підібраний перелік ресурсів з активною аудиторією потенційних клієнтів для гостьових публікацій з якими домовлялися в індивідуальному порядку. З цього переліку потрапили такі типи сайтів:

регіональні інформаційні портали з великою аудиторією;

спеціалізовані всеукраїнські портали по нерухомості з великою аудиторією;

і т.п.

Під кожну посилання була написана копирайтерами студії окрема якісна інформаційна або PR стаття (в залежності від домовленості) і далі розміщувалася на майданчику. З майданчиками, які ведуть активну групи в соціальних мережах була окрема домовленість про обов'язкове расшаріваніє публікації в їх соціальних мережах.

В цілому, ми розмістили близько 200 зовнішніх посилань. А використовуваний прийом лінкбілдінга дозволив нам отримати не тільки посилання, але і активні переходи по ним і навіть заявки на перегляд квартири.

Крауд-маркетинг

При розробці загальної стратегії просування, ми розуміли, що через високу конкуренцію на ринку необхідно працювати над іміджем компанії, схиляючи потенційного клієнта до переходу на сайт за посиланнями або підштовхуючи до цього прихованою рекламою (наприклад, позитивними відгуками). Для цього в рамках крауд-маркетингу розмістили понад 1000 повідомлень на різних форумах: як вузькоспеціалізованих, так і загальних. Найбільш активно були задіяні найпопулярніші форуми в Києві. Зокрема, Domik.ua, які також принесли заявки від потенційних клієнтів, що видно на скрині вище.

Що в результаті?

Ми вирішили використовувати менш частотні запити: «квартира від забудовника в Голосіївському районі», «квартира на первинному ринку», «смарт-квартири київ», «квартири в споруджуваному будинку». Це рішення плюс правильна внутрішня оптимізація сайту дозволили вивести наш сайт на першу сторінку пошуку всього за 4 місяці.

Розробка стратегії PPC

Розробка рекламної компанії будувалася на Adwords. Нами були розроблені і запущені наступні рекламні інструменти:

Пошукова рекламна кампанія - для самих зацікавлених клієнтів, які вводять запит в рядок пошуку і переходять на сайт через рекламне оголошення Гугл, виведене вгорі або внизу сторінки. Для підвищення ефективності, ми використовували дуже слова з низькою частотою. Наприклад, «купити квартиру в новобудові Голосіївський район Київ», «квартири в новобудові Правий берег» і т.д .;

Банерний ремаркетинг, за допомогою якого ми «наздоганяли» користувачів, що пішли з сайту, нагадували їм про себе інформацією про ЖК, умови покупки, знижки, спеціальні пропозиції;

Медійна мережа - вибрали тип інструменту розміщення банерів на популярних ресурсах і отримали дуже хороший результат. Суть успішної рекламної кампанії полягала в ретельному вивченні особливостей цільової аудиторії. Виходячи з досвіду веб-студії в даній тематиці, ми обмежили охоплення аудиторії за рахунок вибору майданчиків, де є вже клієнт з готовою потребою купити квартиру (наприклад, OLX розділ Нерухомість). Крім того, ми обмежили вікові рамки аудиторії (від 24 до 55 років), щоб оголошення бачили тільки люди, у яких є фінансова можливість і бажання купити квартиру в новобудові, виключивши вікову групу тих, хто найімовірніше буде купувати житло на вторинному ринку.

DSK-кампанія для споживачів, які цікавляться тематикою і раніше відвідували сторінки конкурентів (нова фішка в рамках Google Adwords).

Просування сайту житлового комплексу в Facebook і Instagram

Наша цільова аудиторія є активними користувачами соціальних мереж, тому в рамках просування була проведена рекламна кампанія в соціальних мережах Facebook і Instagram. Нами було розроблено 30 рекламних оголошень для вибору кращої з точки зору ефективності. Налаштовуючи рекламні оголошення, ми враховували вік цільової аудиторії (24-55 років), їх інтереси (інвестиції в нерухомість, ринок нерухомості, розкішна нерухомість і ін.) І, звичайно ж, регіон (Київ).

Найкращі результати дали ті, де були показані вартість на однокімнатні та двокімнатні квартири з конкретною плануванням.

Вибрані рекламні оголошення привели найбільшу кількість клієнтів по найменш низькою ціною (в цілому, вартість заявки з Facebook близько 4,5 грн).

Для залучення трафіку в соціальних мережах ми використовували кілька типів рекламних кампаній:

Трафік на сайт - пошук клієнтів, які з найбільшою ймовірністю клацають на рекламне оголошення і перейдуть за посиланням;

Ретаргетінг (переслідування користувача в рамках Фейсбуку, нагадування про себе - для користувачів, які вже бували на нашому сайті);

Конверсія на сайті - пошук користувачів, які з найбільшою ймовірністю перейдуть на сайт і зроблять цільове дію (залишать заявку на зворотний дзвінок).

Платне розміщення на порталі LUN

Портал LUN є одним з найбільших і ефективних сайтів в Україні в купівлі, продажу та оренди нерухомості. Тому ми, погодивши із замовником, зареєстрували внутрішній кабінет на порталі і розміщували оголошення про продаж квартир. Рекламна компанія на сайті LUN принесла відмінні результати - за 1,5 місяці сайт ЖК отримав 56726 переходів з цього порталу, було залишено 1699 заявок.

Результат комплексного просування сайт забудовника

Комплексне використання цілого ряду каналів для просування сайту жк, описане в даному сейс, дозволили нам:

Збільшити відвідуваність ресурсу;

Збільшити кількість заявок;

Підвищити лояльність цільової аудиторії до забудовника, зміцнити імідж компанії на ринку;

Охопити користувачів в соціальних мережах.

Хоча сумарний трафік сайту за всіма опрацьовують каналах постійно змінювався у вигляді стрибків вгору-вниз через експериментів, що проводяться з різними каналами залучення аудиторії, але при цьому кількість цільових заявок завжди росло, так як в результаті оптимізацій рекламних Компнія ми завжди залишали найбільш ефективні в роботі .

За даними, наданих клієнтом, всі роботи, проведені за 4 місяці, дозволили нам не тільки значно збільшити трафік на сайт, але і знизити фактичну вартість конверсії з 500 грн до 320 грн за всіма застосовуваним каналах платного трафіку.