websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

конкурентні переваги бізнесу шукаємо, виділяємо і правильно подаємо своєму клієнтові

Сьогодні вже недостатньо створити бренд, стратегію його просування та розвитку, і працювати над позиціонуванням, сподіваючись на лояльність і любов клієнтів до компанії. Найвибагливіший покупець хоче довіряти компанії. Знати, що він може віддати свої гроші і без ризиків отримати те, що очікує. Тому для будь-якої компанії важливо уявити своєму потенційному клієнтові свої конкурентні переваги, показавши, що саме вона може задовольнити його потреби. У цій статті ми поговоримо про те, що таке конкурентні переваги , навіщо вони потрібні, які вони бувають і як їх знайти, виділити і згрупувати.

Конкурентні переваги і вигоди: що це таке і в чому їх відмінності

Поняття конкурентної переваги несе в собі перевагу компанії, товару, послуги або бренду над іншими діючими учасниками ринку - компаніями-конкурентами, що працюють з вами в одній ніші. Для бізнесу конкурентну перевагу допомагає вирішити ряд найважливіших завдань:

Зміцнює позиції компанії на ринку;

Створює перспективу стабільного зростання і безперебійної діяльності;

Створює труднощі для конкурентів, які виходять на ринок.

Але найважливішою цінністю конкурентних переваг є їх можливість приносити прибуток компанії. Будь-яка компанія працює заради прибутку, для свого розвитку і розширення клієнтської бази. І конкурентні переваги, як ніщо інше, допомагають їй у цьому. Вони стають головним мотиватором для споживача, змусив його на ті дії, які нам потрібні.

Переваги та вигоди. Одне і теж?

І в маркетингу, і в інтернет-маркетингу ви напевно неодноразово зустрічали поняття переваг і вигод. При розробці якісної Landing page блок з переліком переваг і / або вигод є обов'язковою частиною продає стратегії і структури. Але багато власників бізнесів сприймають два поняття рівноцінними, що є великою помилкою.

За своєю цінністю і впливу на клієнта переваги і вигоди ідентичні. Вони несуть єдиний результат. Але за значенням відрізняються, тому важливо розуміти в чому, а також знати як і коли їх задіяти.

Переваги формуються виходячи з характеристик товару, послуги або компанії в цілому. З їх допомогою клієнт розуміє чому і чим ваша компанія краще і чому це краще для нього.

Вигоди - це похідне переваги, забезпеченого характеристикою. Вони допомагають клієнту вирішувати їх проблему, полегшувати життя, економити час, гроші або те, що актуально для покупця в даний момент.

Незважаючи на те, що конкурентні переваги організації і вигоди за своєю специфікою різні, їх об'єднують єдині вимоги. Вони повинні:

Виділятися на тлі конкурентів;

Задовольняти потреби покупців;

Бути стійкими і незмінними в умовах мінливого ринку;

Бути унікальними і давати зрозуміти, що такі переваги і вигоди не надасть жодна інша компанія;

Працювати на прибуток підприємства.

Конкурентні переваги повинні грунтуватися на бажаннях цільового покупця, які необхідно вивчити. Після того, як переваги сформовані, можна виділити вигоди на їх основі і продемонструвати своєму покупцеві. Наведемо приклад на основі послуги ремонту ноутбуків.

 Бажання клієнта (Я ХОЧУ) :

Я хочу, щоб мій ноутбук працював без збоїв і глюків;

Я хочу, щоб мій ноутбук не гальмував і не грівся;

Я хочу, щоб мені було комфортно працювати за своїм ноутбуком.

Критерії клієнта (ЯК Я ХОЧУ):

Я хочу, щоб це не було дорожче суми, на яку я розраховую;

Я хочу, щоб мій ноутбук відремонтували за 1-2 дня;

Я хочу, щоб мені встановили оригінальні запчастини;

Я хочу, щоб мені дали гарантію на ремонт не менше 6 місяців;

Я не хочу самостійно йти в сервісний центр.

Виходячи з аналізу критерій, виставлених потенційним клієнтом , формуємо переваги:

Ремонт ноутбука від 100 грн;

Термін ремонту - 1-2 дня;

Установка оригінальних запчастин Asus, Acer, Samsung. Чи не використовуємо китайські аналоги і підробки;

Гарантія на ремонт - 12 місяців;

Кур'єрська доставка ноутбука в сервісний центр і на руки після його ремонту.

 Переваги визначені. Переходимо до вигод:

Економія часу - ремонт займає всього 2 дні;

Економія грошей - ремонт ноутбука обійдеться на 20% дешевше, ніж в інших сервісних центрах;

Економія сил - кур'єр залишить ноутбук туди і назад.

В ідеалі, слід вказувати і переваги, і вигоди. Будь-яка інформація впливає на конверсію сайту, тому обов'язково опрацьовуйте її і демонструйте своєму покупцеві.

Якщо ви плануєте відкрити компанію з продажу товарів громадського споживання, які продає ще півсотні фірм у вашому місті, і вам здається, що неможливо виділити конкурентні переваги, то ви глибоко помиляєтеся. Для будь-якої компанії можна розробити сильні переваги, які виділять її на тлі інших. Головне, знати як це зробити. І ми з радістю вам це розповімо далі.

Які бувають види конкурентних переваг

Конкурентні переваги можуть бути природними або штучними. Природні переваги констатують факт і передають правдиву інформацію Штучні ж відносяться до розряду маніпуляції, але можуть принести величезну користь, якщо правильно їх подати.

Що входить до групи природних переваг

Дуже часто компанії не демонструють природні переваги, думаючи, що вони очевидні. А це велика помилка, тому що навіть найпоширеніші серед конкурентів цінності можна дуже потужно подати. Далі перерахуємо що входить в цю групу.

1. Ціна / дохід

Мабуть, саме потужне перевагу. Особливо якщо у конкурентів його немає. Але тут важливо правильно оформити інформацію. Не пишіть шаблонні фрази: «Низька ціна», «Знижки постійним покупцям», «Оптові ціни», «Ціни від виробника» і т.д. Пишіть конкретику: «знижка 25% на холодильники», «ціни на 30% нижчі за ринкові». Завжди говорите на мові цифр. Це дуже важливо, особливо для компаній сегменту В2В. Ще дуже добре чіпляє потенційного покупця інформація про заробіток. Цим дуже часто користуються інфобізнесмени, представляючи в якості переваги послуги можливість користувачеві заробити.

2. Терміни / економія енергії

Ваш клієнт завжди хоче заощадити свій час. Дайте йому цю можливість, вказавши конкретні терміни. Якщо ваш відділ логістики добре розвинений і ви гарантуєте швидку доставку, напишіть скільки днів займе доставка товару з однієї точки в іншу. Тут також важливо виключити канцеляризми і шаблонні фрази, на кшталт «Швидка доставка». Пишіть «Доставка за 1 день з Києва до Дніпра» або «Доставка за 1 годину в будь-яку точку міста». Цінною перевагою може стати інформація про переваги, які допоможуть споживачеві заощадити свої сили, енергію, час або підвищити власну продуктивність (наприклад, при зверненні до послуг прибиральниці клієнт платить за прибирання і економить свої сили, отримуючи чистоту в своєму будинку). Подібна турбота про клієнта викликає довіру і мотивує споживача до дії. 

3. Ваш досвід

Тут дуже важливо не перейти тонку грань, наблизившись до заїждженої фразі «Ми експерти в області ...». Такі вирази вже не працюють і нікому не цікаві. Якщо ви вирішили заявити про свій досвід, то говорите по факту - що ви зробили за 10 років своєї діяльності: побудували 150 будинків, відкрили 15 філій по всій країні, впровадили нове виробництва лінії товарів і т.д. Ваш клієнт чекає факти про ваші успіхи, а не інформацію про роки вашої роботи.

4. Умови співпраці

Тут перевагою можуть виступати будь-які особливості співпраці. Не бійтеся оголошувати ті, які також перераховані у ваших конкурентів. Факт про те, що ви приймаєте оплату готівкою і безготівковими, може значно збільшити шанси продажу, так як надає зручності покупцеві. Вказуйте всі фактори співробітництва: наявність шоу-руму, можливість виробництва моделі товару під замовлення, географічне розташування офісу поруч із зупинкою муніципального транспорту або метро. Навіть можливість самовивозу і власний склад або будь-яка інформація, яка дає клієнтові вигоду економії свого часу або сил, як конкурентна перевага, зможе зіграти вам на руку за рахунок надання покупцю максимального комфорту.

5. Досягнення

Дипломи, грамоти, сертифікати, перелік компаній-партнерів і великих компаній-клієнтів з їх логотипами працюють, як соціальне доказ, що викликає довіру до компанії, що і є головною метою конкурентних переваг. За допомогою документів, які ви продемонструєте своїм потенційним клієнтам, ви підкреслите свій досвід, статус, авторитет. А це дуже важливо для покупців, так як каже, що ви працюєте на перспективу і розвиток, а, значить, завтра ваша компанія не закриється.

6. Спеціалізація

Якщо ваша компанія діє в вузької спеціалізації, то обов'язково потрібно сказати про це вашим клієнтом. Уявіть, що ви користуєтеся пральною машинкою бренду Ariston. І в один день вона у вас зламалася. В яку компанію ви звернетеся - ту, яка займається тільки ремонтом пральних машин Ariston або ту, яка ремонтує пральні машини всіх брендів? Напевно, в першу, так як підсвідомо зробите висновок, що її співробітники досвідченіше в питаннях вашої пральки.

7. Особливості бізнесу

Будь-який факт, характерний вашому бізнесу, може стати конкурентною перевагою. Використання певної технології чи обладнання, асортимент товарів, що перевищує конкурентів, закупівля сировини в Європі - все це допоможе вам вибитися в дамки. Не упускайте цю інформацію при формуванні переваг.

Які переваги можна назвати штучними

Такі переваги зможуть виручити компанію, яка працює в дуже популярній ніші. Зазвичай таким фірмам дуже складно знайти конкурентні відмінності, так як всі організації найчастіше працюють за одним принципом. Або ж формування штучних переваг допоможе виділитися молодої компанії, яка тільки вийшла на ринок і не може «змагатися» з усталеними учасниками. Перерахуємо що може послужити такими перевагами

1. Додаткова цінність

Припустимо, ви продаєте жіночі сукні. У цій ніші дуже складно конкурувати з аналогічними компаніями, які, можливо, навіть закуповують товар у того ж постачальника, що і ви. Є вихід - створити додаткову цінність: запропонувати своєму клієнтові те, що не пропонують конкуренти. Наприклад, при купівлі сукні аксесуар в подарунок. Іншими словами будь-яка навіть сама пересічна акція допоможе вам створити перевагу над конкурентами і привернути увагу покупців.

2. Відповідальність за товар / послугу

Дуже добре працює, але за умови того, що ви готові бути дійсно відповідальним за те, що продаєте. Наприклад, ви стверджуєте, що реалізуються ваші двері прослужать 30 років, так як знаєте, що вони виготовлені з дуба без використання дешевих замінників. Клієнти потягнуться до вас, якщо ваші заяви будуть сформовані переконливо.

3. Гарантія

Будь-яка гарантія стане конкурентною перевагою, якщо її умови виконуються. Гарантію можна давати і на послугу, і на товар. Наприклад, ви можете гарантувати можливість повернення та обміну товару протягом 30 днів не дивлячись на те, що згідно із законом це можливо зробити тільки протягом 14 днів. Або ж гарантувати повернення грошей, якщо послуга не принесе результатів. Не турбуйтеся, що клієнти стануть часто повертати товар або вимагати повернення грошей. Як правило, якщо користувач не задоволений покупкою, він забуває про гарантії . Але це не привід пропонувати неякісні товари / послуги в надії, що не вимагатиметься компенсація за них. 

4. Демонстрація вашої пропозиції

Якщо у вашого товару або послуги немає явних переваг (що досить часто зустрічається), то ви можете просто показати своєму потенційному клієнтові те, що йому пропонується у вигляді демонстрації. Якщо це продукт, то можна зняти ролик про його зовнішній вигляд, щоб показати людині як він насправді виглядає. Якщо послуга - процес її виконання. Пам'ятайте, людина сприймає 85% інформації візуально. Тому демонстрація вашої пропозиції стане вагомою перевагою для вашої компанії.

5. Відгуки ваших клієнтів

Важливо, щоб відгуки були реальні. У цьому випадку вони стануть соціальним доказом, приводом довіри до вашої компанії і її діяльності. А також створять конкурентну перевагу над іншими фірмами. Краще відпрацьовують відео-відгуки, де реальні клієнти висловлюють свою думку про компанії, товарі чи послузі. Але якщо такий варіант складний до реалізації, можна використовувати текстовий відгук, вставивши номер телефону, посилання на соціальну мережу або адресу електронної пошти клієнта з попереднім узгодженням про публікації його особистих даних.

6. УТП

Ми не будемо вдаватися в докладний опис унікальної торговельної пропозиції і його цінності, так як вже зробили це тут . Скажемо тільки те, що при правильному аналізі бізнесу і ЦА, а також грамотному побудові УТП, воно зможе стати найпотужнішим перевагою вашої організації і збільшити її продажу.

Не має значення до якої групи відносяться переваги компанії. Головне, їх правильно виділити, сформулювати і подати. У цьому випадку важливу роль відіграє спосіб подачі. Рекомендуємо вам прочитати статтю про те, як правильно писати текст.

Створення конкурентних переваг: як з «простого» зробити «золоте»

Перш ніж приступити до розробки конкурентної переваги, необхідно провести два найважливіших аналізу - цільової аудиторії і конкурентів.

аналіз ЦА

Вам необхідно зрозуміти хто ваш клієнт, скільки йому років, який соціальний статус. І, головне, які проблеми він хоче вирішити за допомогою вашого товару, послуги або компанії в цілому. Проблеми можуть бути абсолютно різними: від гострої необхідності купити товар тут і зараз через нестачу часу до задоволення вимог в його безпеці. Наприклад, людина хоче переконатися, що у вашому салоні краси все інструменти проходять дезінфекцію.

Якщо ваша ЦА складається з декількох різних груп, необхідно виділити одну, на яку і буде орієнтований ваш сайт і розробка переваг. В ідеалі, розроблені конкурентні переваги повинні задовольняти потреби, тиснути на страхи і вирішувати проблеми всієї цільової аудиторії, навіть якщо вона складається з декількох груп. Але іноді таке зробити неможливо, тому доцільно опрацьовувати конкурентні переваги для найважливішою і перспективної групи.

Аналіз конкурентів

Переваги не називалися конкурентними, якби не перевищували ваших конкурентів. Аналізуючи учасників ринку у вашій ніші, важливо виділити їх сильні і слабкі сторони. Зрозуміти їх переваги - те, в чому вони вас краще. І, навпаки, визначити їх слабкості, які в майбутньому ви зможете зробити своєю перевагою над ними.

Етапи розробки конкурентних переваг

Після того як ви вже знайомі зі своєю цільовою аудиторією і конкурентами, приступайте до головного - покроково працюйте над виділенням переваг.

Етап 1. Визначте всі конкурентні переваги компанії / товару / послуги

Виділіть всі переваги, які вам відомі. Це дуже важливо для того, щоб в подальшому виділити ті, які стануть конкурентними. Якщо ви визначаєте переваги товару або послуги, можна опитати своїх клієнтів, уточнивши, які переваги для них важливіше.

Етап 2. Ранжування переваг

Складений список переваг необхідно відсіяти, виділивши ті, які найменше важливі для вашого споживача і ті, які є найважливішими. Це потрібно для того, щоб виділити найцінніші фактори, які і допоможуть вам розвивати свій бізнес, і зможуть «побороти» ваших сильних конкурентів.

Етап 3. Порівняння з компаніями-конкурентами

Список добірних переваг необхідно порівняти з перевагами конкурентів. Вам необхідно знати які з них є у компаній на ринку, яких немає. А також знати, в чому вони краще і гірше. 

Етап 4. Виділення унікальних переваг

Вам необхідно виділити абсолютні переваги - ті, які ваші конкуренти не можуть скопіювати. Це ті переваги, якими володіє виключно ваша компанія, послуга або товар. Наприклад, тільки ваша компанія використовує німецьке обладнання, яке дозволяє друкувати в унікальному форматі. Або тільки ваша компанія представляє товар в унікальній упаковці лімітованої версії.

Етап 5. Розробка помилкових переваг

Не завжди вдається розробити природні конкурентні переваги, особливо в дуже популярних і насичених нішах. Єдиний вихід - створити неправдиві переваги.

Помилкові переваги - це переваги, які працюють на емоції і переконання споживача, що ваша компанія / товар / послуга - унікальні. Наприклад, в рекламі кави Jacobs озвучено, що він має «магію аромоксоміта». Поняття «аромоксаміт» не існує в природі, але це унікальна торгова пропозиція бренду стало його найважливішою перевагою.

Етап 6. Розвиток і контроль

Формування конкурентних переваг має закінчитися розробкою плану. Вам необхідно продумати стратегію як розвиватися на основі виділених переваг і як їх зберегти в подальшому.

Найпоширеніші помилки при розробці конкурентних переваг

Величезна кількість компаній при формуванні своїх переваг допускають критичні помилки, після чого, працюючи, дивуються, чому ж їм не виходить вибитися в лідери через велику конкурентну тисняви. Такі помилки настільки поширені, що зустрічаються часто-густо. Найчастіше, це використання штампів і канцеляризмів. Наведемо ТОП-6 найбільш поширених конкурентних переваг, які давно перестали ними бути.

Ми можемо те, що вам не потрібно

Дуже часто компанії, складаючи свої конкурентні переваги, геть-чисто забувають про своїх клієнтів. Вони розповідають що можуть запропонувати, забуваючи про те, що дійсно потрібно їх цільовим покупцеві. В результаті такі переваги не працюють. Вони просто не викликають інтерес, так як людина розуміє, що вони не принесуть йому абсолютно ніякої користі.

Порада: Формуючи переваги, орієнтуйтеся на бажання свого покупця, відклавши свої можливості на другий план.

Допомагаємо збільшити вашу прибуток на 40% за допомогою нашого бізнес-плану.

 

15-річний досвід роботи

Практично кожна компанія вважає своїм обов'язком вказати свій досвід роботи. Але на потенційного клієнта ця інформація вже не діє. Йому байдуже, що ви пропрацювали 5, 15 або 30 років на ринку, ні разу не закрившись. Йому важливо що ви зробили за цей час.

Порада: Якщо ви хочете вказати досвід своєї компанії, обов'язково вкажіть чого за цей час ви домоглися.

За 10 років роботи компанії "Градострой" ми побудували 2 дев'ятиповерхові новобудови, в яких вже живуть 70 сімей.

Високий рівень сервісу / якості

Якщо бути чесними, вашому клієнтові абсолютно все одно, що у вашій компанії працюють сертифіковані фахівці. Наявність сертифікатів абсолютно не впливає на якість сервісу. Тому використання шаблонних фраз: «Гарантуємо високий рівень сервісу» або «Забезпечуємо високу якість товару» - лише марна трата часу.

Порада: Завжди конкретизуйте і обумовлюється ваші заяви. Скажіть споживачеві яким чином йому буде надано високий рівень сервісу.

СТО виконає безкоштовну діагностику коробки-автомат вашого автомобіля і надасть гарантію на 2 роки після завершення послуги.

Індивідуальний підхід

Нудна, заїжджена і набридлива фраза, яка вже ріже очі і слух. Використовуючи цю фразу як переваги, будьте впевнені, що ваші потенційні клієнти вам не повірять. Як мінімум тому що її використовує ще з десяток ваших конкурентів і тисячі інших компаній, з якими їм зустрічалися.

Рада : Не використовуйте цю злощасну фразу ніколи і ні за яких умов. Якщо ви хочете показати своєму покупцеві, що ви працюєте на особливих умовах, скажіть про це прямо.

Ви можете купити цей товар під замовлення; ми розробимо макет на замовлення з урахуванням ваших розмірів; доставимо товар кур'єром у зручний для вас час і місце.

Доступні ціни

Лідером серед усіх пихатих переваг, які люблять використовувати компанії, є заява про доступні / лояльних цінах. Цю фразу ваш клієнт навіть не сприйме, не те, щоб їй вірити.

Порада: Дайте конкретику, говорите на мові цифр.

Дешевше від ринкових цін на 10%; знижка 5% кожного покупця; економія 30% при покупці цього набору.

Широкий асортимент

І на десерт фраза, яка обов'язково маякнет перед очима на сайті інтернет-магазину або в рекламі будь-якої комерційної компанії. Ця перевага настільки приїлося і стало банальним, що потенційні клієнти його навіть не усвідомлюють.

Порада: Якщо хочете зробити акцент на асортименті, говорите конкретно про асортимент якого товару йдеться.

1000+ моделей жіночих чобіт зі шкіри, замші і нубуку.

Ваші переваги компанії не повинні бути традиційними і заїждженими. Намагайтеся виділяти унікальні особливості, які зможуть не тільки привернути увагу читача, а й мотивувати їх до подальшого дії. Адже це саме те, чого ви чекаєте від свого потенційного клієнта.

Рекомендації про те, як потрібно писати конкурентні переваги і вигоди

Кращий друг конкурентних переваг - конкретика. Кожна вигода повинна бути чітко розкрита, щоб потенційний покупець не вигадував собі зайве і зовсім непотрібне. Ми наведемо рекомендації про те, як потрібно і як не потрібно представляти переваги і вигоди компанії на прикладах.

Тільки за фактом

Позбавте свого клієнта від розмитих фраз, які не несуть цінності. Завжди говорите точно, по факту.

НІ

Ми - найкращі у своїй ніші;

Продаємо найякісніший товар;

Співпрацюємо з великими компаніями;

Широкий асортимент - тільки у нас.

ТАК

Чи не використовуємо вологі суміші для скорочення термінів будівництва будинку;

Всі товари пройшли перевірку санстанції і відповідають стандартам ГОСТ;

При покупці сковорідки пропонуємо на вибір 10 моделей кришок;

Співпрацюємо з мережею автозаправок «WOG», «Гефест» і «Паралель».

без анонімності

Анонімність збиває з пантелику, а недомовленість лише викликає сумніви. Усі твердження завжди потрібно доводити. Досвідчені користувачі запросто зможуть розкусити ваш фарс, тому приводите факти.

НІ

Ми використовуємо найкращі запчастини для вашого автомобіля.

 ТАК

 Використовуємо нові запчастини BMW від заводу-виготовлювача.

Тільки з доказами

Тут все зрозуміло. Якщо клієнт чітко не виділяє свою вигоду, то ваші заяви - порожні.

НІ

Пропонуємо вигідні умови співпраці.

ТАК

Економія 35% при закупівлі шлакоблоку на суму від 20 000 грн.

можливість перевірки

Ваш покупець повинен вам довіряти. А довіру на порожньому місці не з'явиться. Тому дайте йому можливість упевнитися в ваших заявах.

НІ

Будуємо сучасні та комфортні для життя об'єкти.

ТАК

Ви можете відвідати і оглянути побудовані компанією об'єкти в зручний для вас час.

Орієнтація на ЦА

Не завжди конкурентна перевага орієнтоване на всі групи цільової аудиторії. Тому лише частково зможе принести користь. Дуже важливо зрозуміти на кого розраховано конкурентну перевагу, інакше воно не принесе ефективність.

НІ

Навушники передають чистий звук й не плутаються в кишені.

ТАК

Чутливість Earpods - 113 ДБ, що дозволяє точно відтворювати звук для звукооператорів. Діапазон відтворення частот - 8 - 27000 Гц, що дозволить вам насолоджуватися чіткими, глибокими басами і кришталево чистими високими частотами без спотворень;

Тканинна оплетка не дозволяє навушників заплутатися в кишені, ви не будете витрачати час на їх розплутування.

Дуже важливо демонструвати правдиві переваги. У зворотному випадку вигадані факти лише викличуть негативне враження про компанію або товар у покупця, і він піде до ваших конкурентів.

Вчимося розробляти конкурентні переваги компанії на основі її недоліків

Не всі компанії, особливо молоді, які тільки виходять на ринок, можуть позмагатися зі своїми конкурентами. Щоб залишатися на плаву, їм доводиться завищувати ціни, продовжувати термін доставки через ще не повністю сформованого відділу логістики. Все це може негативно відбитися на бізнесі, відштовхнувши клієнтів. Адже ніхто не захоче платити більше або чекати своє замовлення довше, коли у конкурентів все набагато дешевше і швидше.

Але є спеціальні трюки, які допомагають з недоліків зробити перевага. Це факти, які стають противагою вашим слабких місцях. Наведемо конкретні приклади.

Як бачите, навіть ті недоліки, які можуть призвести компанію до провалу, можуть стати найпотужнішими конкурентними перевагами, які не здатні надати навіть вже усталені на ринку фірми.

Приклади конкурентних переваг в різних сферах бізнесу компанії

Теоретично, розробити конкурентні переваги для компаній в сфері торгівлі набагато легше, ніж для тих, хто займається більш вузькоспеціалізованим бізнесом. Тому ми наведемо конкретні приклади для деяких ніш, які можуть стати для вас натхненням і основний для своїх ідей.

Переваги для туристичного бізнесу

Тури в найвіддаленіші куточки планети;

Знижки на гарячі путівки до 80%;

Безкоштовний гід;

Безкоштовний трансфер на автомобілі класу «люкс»;

Подарунки від туроператора при замовленні певних турів.

Переваги для юридичної компанії

спеціалізація;

Наявність юристів, нотаріусів та інших вузькоспеціалізованих фахівців;

Географічне розташування офісу;

Безкоштовна онлайн-консультація;

15 років досвіду компанії і 98% успішно завершених справ на користь позивача.

Переваги для транспортної компанії

Власний парк автомобілів з різним тоннажем;

Безкоштовна доставка і супровід вантажу при замовленні на певну суму;

Вбудована навігація в авто і можливість відстеження його місцезнаходження;

Відповідальність за стан вантажу по прибуттю;

Офіційний договір на співпрацю.

Переваги для клінінгової компанії

Співпраця за угодою. Повна відповідальність за результат;

Прибирання виконується за допомогою професійного обладнання з бессульфатних миючих засобів;

Фінансова відповідальність за стан дорогих предметів інтер'єру;

Матеріальна відповідальність за збереження матеріальних цінностей;

Робота зі складними забрудненнями.

Розробка цінності бренду

Цінність бренду - це не тільки позитивні характеристики і якість товару. Це емоції і асоціації, які викликає ім'я у потенційного покупця, дозволяє йому бути впевненим в собі і в компанії. Коли бренд стає знаменитим і завойовує любов, він стає найсильнішим мотиватором людини до дії. Логічно, якщо ми знаємо, що конкретний бренд зубної пасти допоможе знизити чутливість зубів, то ми виберемо саме його, а не який-небудь інший, реклама якого анонсує аналогічну особливість продукту.

Як розробити цінність бренду?

Існує маса способів створити цінність бренду і надалі її розвивати. Але, в першу чергу, необхідно проаналізувати цільову аудиторію, її потреб, бажань. Вам потрібно зрозуміти що для них найважливіше і найцінніше, щоб при формуванні цінностей зробити на це упор. Після того як ЦА проаналізована, ви можете скористатися одним з наведених нижче способів формування і розробки цінностей.

Цінність + вигода

Дуже ефективно підносити покупцеві не тільки цінність, а й очевидну вигоду, яку бренд йому надасть. Наприклад, шампунь Head & Shoulders для жінок не тільки створює обсяг волосся, але і усуває лупу. Значить, дівчата, використовуючи шампунь цього бренду отримають чисте волосся, об'ємну зачіску і впевненість в собі завдяки відсутності лупи. Тут важливо відзначити, що вигода реальна і бренд дійсно відповідає своїм заявам.

формування очікування

Цінність бренду може бути розроблена на основі формування будь-яких очікувань. При цьому людина підсвідомо створює для себе якусь картину, образ і почуття, які він очікує отримати, використовуючи бренд. Навіть якщо фактично результат не настільки потужний, як очікувалося, споживач відчує його по максимуму, так як вже переконав себе в цьому. Наприклад, слоган енергетичного напою Red Bull: «Red Bull окрилює». Це не означає, що людина зможе літати. Але дає зрозуміти, що той заряд енергії, який він отримає після вживання напою, дозволить йому відчути значний приплив сил.

ефект допомоги

Даний метод має на увазі створення умов, при яких споживач бере участь у вирішенні будь-яких проблем. Наприклад, компанія McDonald's періодично влаштовує акції на допомогу дітям-сиротам. При замовленні фастфуду, клієнту видається стікер у формі долоні, де він вказує своє ім'я. Таким чином, йому дають зрозуміти, що він своєю покупкою віддав частину грошей на допомогу нужденним в цьому дітям.

Створення Альтер его

Деякі бренди демонструють свою цінність в здатності формувати у клієнта Альтер его. У людини створюється відчуття, що, використовуючи саме цей бренд, він здатний на те, на що раніше не наважився б. Такі бренди дуже часто працюють на провокацію. Нерідко такий метод використовують в брендах модного одягу. Або для парфумів. Наприклад, чоловічий дезодорант Axe позиціонується, як спосіб розкрити свою сексуальність і привернути увагу жінок.

Цінність бренду дуже добре працює на перспективу компанії в цілому. При правильній опрацювання цінності, компанія отримає стабільне зростання і постійний приріст споживачів завдяки ефективному позиціонуванню свого бренду.

Розробка переваг і створення цінності товару

Конкурувати з пріоритетами товару не завжди можливо, особливо якщо товар знаходиться в дуже поширеною ніші. Однак якщо ваша компанія - виробник або ви - перший, хто завіз товар на ринок, то у вас є всі шанси стати лідером.

Але не забувайте, що ваші конкуренти не дрімають, і вже через деякий час вони представлять споживачам аналогічний товар. Тому дуже важливо розробити абсолютні переваги, які конкуренти не зможуть у вас перейняти. І, в першу чергу, необхідно проаналізувати цільову аудиторію, виявивши їх бажання і потреби. На основі отриманого портрета цільового споживача, формуйте переваги товару. Це може бути:

Низька ціна в порівнянні з конкурентами;

Унікальний продукт по одному, кільком або безлічі властивостей;

Унікальний склад або використання в складі дуже рідкісних інгредієнтів;

Особливий вид, форма, обсяг або упаковка товару;

Товар більш ефективним, ніж аналогами;

Ви, як виробник, створюєте інноваційний товар;

Товар продається за особливими умовами.

Коли ви стаєте новатором, представляючи ринку абсолютно новий концепт товару, ви можете створити його цінність. З її допомогою підвищиться впізнаваність вашого продукту і, отже, його продажу. Наприклад, компанія Apple, випустивши IPhone афішував абсолютну інновацію в області смартфонів - унікальна операційна система, унікальні процесори. Це і стало головною цінністю товару на етапі його впровадження на ринок.

Кожне розроблене перевага товару має нести користь для споживача. Саме тому важливо знати що саме хоче отримати ваша цільова аудиторія, набуваючи продукт.

Переваги товару / послуги, як емоційної складової

Продаж товару або послуги несе в собі найважливішу мету з точки зору їх споживання або використання - задовольнити головну потребу покупця. Людина, набуваючи що-небудь у вашому магазині, хоче, щоб з їх допомогою в його житті відбулися позитивні зміни. Він хоче щось отримати, кимось стати або уникнути чого-небудь, що може принести йому дискомфорт.

Тому в першу чергу ключова перевага товару - це його здатність задовольнити бажання і емоції покупця. Погодьтеся, адже ви раз на місяць відвідуєте перукарню не для того, щоб зробити стрижку, а для того, щоб після послуги перукаря виглядати привабливіше і впевненіше в собі.

Маркетологами і фахівцями в просуванні товарів і послуг виділяється 7 напрямків, одне з яких є найпотужнішим мотиватором для покупки того чи іншого товару / послуги в залежності від їх специфіки. Розглянемо кожен і наведемо конкретні приклади.

гроші

Клієнт / покупець хоче отримати прибуток або не втратити її.

Заощаджуємо ваші гроші при просуванні за допомогою SEO-аудиту на розробку сайту

Замовляючи послугу, клієнт ви свідомо уникнете всіляких помилок в розробці сайту, які негативно позначаться на просуванні. Результат: економія грошей на доопрацювання сайту і усунення помилок.

Енергія / час

Купуючи товар або замовляючи послугу, метою людини може стати гостра необхідність в економії часу або сил: полегшити або прискорити роботу, підвищити свою особисту продуктивність.

Худніть не встаючи з улюбленого дивана

Препарати на основі природних компонентів допоможуть вам скинути вагу і знайти фігуру мрії, не витрачаючи свої сили і час на походи в тренажерний зал і виснажливі тренування.

Здоров'я / краса

Важливою мотивацією до покупки товару або замовленні послуги може стати бажання поліпшити своє здоров'я або здоров'я близької людини, позбутися хвороби / болю або підтримувати своє здоров'я на певному рівні.

Це засіб - ваша впевненість в собі

За допомогою цієї лінії косметичних засобів по догляду за проблемною шкірою, ви позбудетеся від недоліків на шкірі, усуньте жирний блиск. В результаті ви отримаєте здорову шкіру і впевненість в собі, своїй привабливості.

Статус / приналежність

Купуючи товари і послуги, людина може нести мета підкреслити з їх допомогою його індивідуальність, смак або віднести його до якої-небудь групи або, навпаки, виділити його.

У цій сукні ви унікальні

Купуючи плаття від кутюр, створене в одиничному екземплярі, ви акцентуєте увагу на своїй особистості і індивідуальності. Заявіть про себе, давши зрозуміти оточуючим, що ви - незалежна жінка.

Щастя / задоволення / комфорт

Дуже часто покупці купують товари або послуги, щоб задовольнити свої емоційні потреби.

Ваше задоволення - наша робота

Звернення в івент-агентство забезпечить радість і задоволення від проведення заходу силами фахівців. Скажіть "НІ" надокучили і нудним вечірок!

Безпека

Потреба в безпеці стає причиною придбання товарів у клієнтів, які бажають бути впевнені в збереженні свого майна, здоров'я і життя.

Безпека - понад усе

З нашої сигналізацією "Кукушка" ви підвищите безпеку приватної власності, життя і здоров'я.

Визнання / компенсація

Мотивацією до придбання товару чи послуги може стати бажання отримати підтвердження своєї цінності або уникнути критики.

Курси підвищення кваліфікації для зміцнення ваших професійних навичок

Проходження курсів підвищення кваліфікації вам отримати визнання, як професіонала і експерта в своїй галузі діяльності.

Не одній ціною єдині або як розробити конкурентну перевагу товару, не зачіпаючи питання його вартості

Дуже багато підприємців впевнені, що єдиним і самим потужним конкурентною перевагою їхнього товару може бути ціна. Якщо ціна на продукт буде нижче, ніж у конкурентів, то ваша компанія моментально отримає приріст прибутку. І таке цілком можливо. Але не завжди компанія може знизити ціну через можливої ​​шкоди. Та й не завжди клієнтів цікавить тільки ціна.

Розглянемо на яких характеристиках продукту можна сформувати його переваги і вигоди для покупця.

Особливості самого товару

Унікальні характеристики продукту створять його конкурентну перевагу. Вони можуть стати основним мотиватором до покупки, навіть якщо товар дорожче, ніж у ваших конкурентів. Як переваги можуть виступати:

функціональність;

Фірмовий стиль, символіка, логотип;

Зовнішній вигляд;

асортимент;

Відсутність необхідності в обслуговуванні;

Переважання за якістю.

Місце продажу товару

Вагомими перевагами для продукту стануть:

Розташування точки реалізації товару;

Наявність продукту;

Викладка товару;

Зручність доступу до товару.

Персонал і люди

Для споживача може бути важливо хто представляє товар і при демонстрації переваг в цій категорії, вони стають потужним мотиватором до покупки. Такими перевагами можуть стати:

Співробітники компанії, які безкоштовно надають консультації з питання характеристик товару;

Персонал торгової точки, готовий порекомендувати або проконсультувати про товар;

Виробник, ім'я якого характеризує якість товару;

Публічні особи, що рекламують товар.

Чи завжди потрібно демонструвати конкурентні переваги і вигоди?

В рамках жорсткої ринкової конкуренції демонстрація споживачам переваг компанії, товару або послуги і вигод, які вони отримають в результаті, стає чи не єдиним способом просування свого бізнесу і роботи на перспективу. Це досить простий варіант розкрутки і позиціонування свого імені, який не вимагає фінансових вкладень, але при цьому є ефективним інструментом для ведення конкурентної боротьби. Тому не ігноруйте наші рекомендації, працюйте над своїми конкурентними перевагами, щоб в недалекому майбутньому зайняти позиції лідера в своїй ніші.