websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

контекстна реклама - переваги і недоліки

Контекстна реклама плюси і мінуси

З кожним роком маркетингові інструменти поліпшуються, надаються нові можливості для залучення цільового трафіку і здійснення успішних продажів товарів і послуг. Контекстна реклама , як і раніше залишається найефективнішим інструментом для швидкого формування цільової аудиторії і підвищення конверсії. У контекстної реклами багато переваг, але є і недоліки про які йтиметься нижче.

Починає працювати з моменту запуску

Після запуску рекламної кампанії покази цільовим користувачам починаються практично відразу. Це дає можливість швидко почати рекламувати свій товар, (послуги) і почати продажі.

Досягнення швидкого результату

Багатьох підприємців часто цікавить одне і те ж питання - що краще, контекстна реклама або пошукове просування, ( SEO )? Це зовсім різні речі з властивими їм принципами дії. Тому відповідь узагальненим в даним випадком бути не може.

Пошукова оптимізація працює також ефективно при правильному її проведенні, але для досягнення бажаного результату має пройти певний час. Контекстна реклама надає можливість рекламодавцеві відразу отримувати цільовий трафік, замовлення і дзвінки.

Для оптимізації сайту, щоб вивести його на топові позиції пошукової видачі за допомогою SEO, потрібні:

унікальний, якісний контент, оптимізований по ключових словах семантичного ядра;

підвищення рівня юзабіліті;

усунення помилок в програмних скриптах;

залучення зовнішніх посилань з якісних, тематичних інтернет ресурсів;

напрацювання поведінкових факторів користувачів, які будуть сприяти просуванню.

Для досягнення визначених цілей за допомогою контекстної реклами досить написати продають тексти оголошень, підібрати релевантні запити для показів реклами, зв'язати оголошення з цільовими сторінками і правильно налаштувати геотаргетинг. За тимчасових показниках створити, налаштувати і запустити рекламну кампанію можна набагато швидше ніж підготувати сайт для ефективного пошукового просування.

Вигідна система оплати

Налаштовуючи контекстну рекламу рекламодавець має можливість самостійно визначати бюджет на рекламу, добовий бюджет і ставки за клік. Також для кожного окремого ключового слова можна встановлювати індивідуальну ставку за переходи з метою здійснення показів реклами вгорі першої сторінки пошукової видачі. В акаунті надаються докладні звіти щодо фінансових операцій.

Інструменти для оцінки ефективності рекламної кампанії

На сервісах контекстної реклами Яндекс Директ і Google Адс є можливість підключити інструменти аналітики, які будуть відображати звіти про переходи і поведінці користувачів на вашому інтернет ресурсі. Це дасть можливість виправити допущені помилки і швидко наблизитися до досягнення мети.

Оцінка ефективності кампанії проводиться не тільки з економічних, а й з поведінкових факторів користувачам. Представлені в акаунті інструменти надають таку можливість.

Широке охоплення цільових користувачів

Ви можете продавати товари вибравши в налаштуваннях геотаргетинга будь-який регіон, країну або навіть країни. Це дає можливість залучити велику кількість відвідувачів на сайт, які в наслідку стануть споживачами товарів або послуг. Крім цього є можливість залучати користувачів не тільки з пошукової видачі, а й з сайтів партнерів мережі Гугл на яких демонструються Ваші оголошення.

Відбір цільового споживача

Рекламодавці самостійно вирішують де, коли і кому демонструвати свою рекламу. Наприклад, крім геотаргетинга, є можливість налаштувати покази реклами по днях тижня і годинах, віком і статтю, що дозволяє налаштувати покази тільки для цільових споживачів

Мінуси контекстної реклами

У результатах пошукової видачі практично завжди у верхній частині сторінки відображаються три-чотири оголошення контекстної реклами релевантні введеному користувачем пошуковому запиту.

У ТОР, як правило, демонструються оголошення з розширеними описами, додатковими посиланнями. Але цього буває мало. Якщо рекламодавець встановлює максимальну ставку за клік по запиту нижче рекомендованої ціни для показу вгорі першої сторінки видачі, то його оголошення може демонструватися на другий і навіть третій сторінці видачі пошуковика. По кожному ключу різна конкуренція, частота запитів в місяць. Від цих показників залежить розмір рекомендованої ставки за перехід користувача на сайт рекламодавця. Фіксованих ставок немає. Але можна встановлювати максимальну ставку за клік враховуючи вартість переходу найдорожчого ключового запиту, який присутній в рекламній кампанії.

висококонкурентні тематики

У деяких тематиках, наприклад таких, як будівництво, фінанси, юриспруденція, медицина ціна за клік може бути досить високою. Тому при створенні рекламної кампанії варто приділити максимум уваги підбору ключів з врахуванням їх релевантності, конкурентності, частоти запитів в місяць і цінових показників. Таким чином Ви зможете залучити цільового споживача і істотно заощадити рекламний бюджет.

короткочасність

Цей мінус є розплатою за швидкий запуск і залучення клієнтів. Але якщо підійти до налаштування кампанії та розподілу бюджету з розумом, демонстрацію реклами можна продовжити на деякий час без втрати її ефективності. Але при регулярному поповненні балансу Ваша реклама може демонструватися потенційним споживачам практично безперервно.

Складність в налаштуванні і необхідність в постійному моніторингу.

Для настройки рекламної кампанії не потрібні послуги програміста або дизайнера. Даним питанням може займатися один досвідчений маркетолог. Наявність великої кількості гнучких інструментів дає можливість:

підбирати оптимальні ключові слова для показів реклами;

створювати продають тексти;

підбирати ефективну стратегію ставок;

проводити моніторинг і аналіз рекламної кампанії.

Недосвідченій людині буде досить складно впоратися з цим завданням. В такому маркетинговий інструмент, як контекстна реклама навіть наявність одного плюса може повністю перекрити багато мінусів.