websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

конверсія сайту - що це таке і з чим її їдять

Конверсія сайту - що це таке і як її збільшити?

Часто буває так, що навіть при значному трафіку тільки невелика частина користувачів здійснює ті дії, які від них очікуються. Таким чином можна стверджувати, що у ресурсу слабка конверсія.

Під цим поняттям зазвичай мається на увазі співвідношення числа відвідувачів сайту до користувачів, яке здійснили необхідне Вам дію, (зареєструвалися, оформили замовлення, підписку). 

Розрахунок показників конверсії

Показники конверсії в процентному співвідношенні визначаються досить легко. Для цієї мети вже давно існує перевірена і проста формула:

Якими варто вважати хороші показники конверсії?

Немає фіксованих показників успішної конверсії виключно для всіх ресурсів. Оскільки в кожного сайту є свої характерні особливості.

Наприклад , якщо в день заходить одна тисяча відвідувачів і двадцять чоловік оформляють замовлення, конверсія буде складати два відсотки. Це досить непогані показники.

Інший приклад: візьмемо два сайти. В одного відвідуваність 1000 унікальних відвідувачів на добу і конверсія дорівнює 5%. На другий заходять 8000 чоловік, а конверсія - 1%. У першому випадку дію роблять 50 осіб. У другому - 80. Виходячи з цих даних кращі результати по конверсії у другого ресурсу.

Успішною конверсією можна вважати навіть ту, яка покриває всі витрати на рекламу і просування. Як вище було позначення, єдиного для всіх оптимального показника конверсії не існує.

Сервіси для вимірювання показників конверсії

Перевірити ефективність продажів, тобто стан показника конверсії, можна за допомогою безкоштовних сервісів Гугл Аналітікс і Яндекс Метрика. Щоб їх використовувати варто додати на сайт відповідний код лічильника і визначити цілі. Цілями вважаються конкретні дії користувачів, які бажає бачити власник комерційного сайту. Система аналізує поведінку користувачів і виходячи із їх дій веде свій облік.

Яндекс Метрика представляє чотири основних мети :

кількість переглядів веб сторінок;

кількість переглядів кожної окремої цільової веб сторінки;

цільове дію, яке хоче бачити власник ресурсу;

послідовність кроків в процесі виконання бажаної дії.

Цілі в Гугл Аналітікс наступні:

відвідування користувачем цільової сторінки;

поведінкові фактори і кількість часу, який користувачі проводять на сайті;

перегляд користувачем певного кол-ва сторінок;

вчинення певної дії.

На відміну від Метрики в Гугл Аналітікс є уже готові шаблони з метою. Варто тільки вибрати найбільш підходящий, щоб налаштувати збір статистики. Найпопулярнішими шаблонами є такі, як:

створення аккаунта;

оформлення замовлення;

запрошення одного;

спілкування в чаті.

Це далеко не весь перелік.

Що впливає на конверсію?

Конверсію всім і завжди хочеться підвищити. Щоб збільшити даний показник необхідно розібратися, які саме чинники впливають на підвищення рівня конверсії.

До зовнішніх факторів належать:

реклама сайту , яка повинна викликати інтерес у відвідувача і сформувати позитивне враження про сам ресурсі;

SEO - якщо сайт знаходиться на перших позиціях видачі збільшується його трафік, відповідно і сама конверсія.

До внутрішніх факторів належать:

Внутрішні чинники впливу на приріст конверсії мають відношення безпосередньо до самого ресурсу, вірніше до елементів, що змушують користувачів переглядати більше цільових сторінок і здійснювати потрібні дії.

стиль дизайну - сучасний і приємний зовнішній вигляд сайту привертає увагу зацікавлених користувачів, завдяки цьому вони довше залишаються на сайті і є велика ймовірність того, що конверсія збільшиться;

контент - для того, щоб користувач здійснив потрібне Вам дію потрібно представити якісну і корисну інформацію в читабельною формі;

юзабіліті і технічний стан - цей показник відповідає за зручність користування тим чи іншим інтернет ресурсом, сюди відносяться навігація, валідність html коду, працездатність програмних скриптів, швидкість завантаження веб сторінок;

семантичне ядро ​​- якщо воно правильно складене, тоді без сумніву допомагає залучити цільовий трафік і відповідно збільшити показники конверсії.

Корисні поради

Забезпечте кроссбраузерность Вашому сайту для коректного відображення в будь-яких сучасних браузерах.

Додайте повний перелік своїх контактів. У тому числі і номери телефонів різних мобільних операторів.

Для конкретики вказуйте детальний опис, характеристики товарів та фактичні ціни.

Зробіть сторінку «Про компанію» на якій стоїть представити детальну інформацію про свою діяльність, нагороди, вдалих кейсах, відгуках задоволених клієнтів;

Організуйте максимально простий процес оформлення замовлення;

Зробіть впорядковану навігацію по сайту, щоб користувачі завжди змогли знайти саме ту інформацію за якої прийшли до Вас на сайт.

Для збільшення продажів в наш час існує багато ефективних способів і корисних інструментів за допомогою яких завжди можна домогтися бажаного результату.