websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

маркетинг сайту як зробити кращий ресурс, крок за кроком

Продуманий і грамотний маркетинг сайту приверне на ваш ресурс нових відвідувачів і збільшить обсяг продажів. У цій статті ми розбираємо конкретні приклади і то як різні чинники впливають на KPI (ключовий показник ефективності) ресурсу.

Хочете дізнатися, як маркетинг сайту дасть стабільний цільовий трафік і високу віддачу у вигляді конверсій і продажів? Ми детально розбираємо в нашій статті найважливіші кроки зі створення кращого веб-сайту для отримання лидов.

Маркетинг сайту: як зробити кращий ресурс, продовжуємо розбирати крок за кроком. У першій частині цієї публікації: Створення кращого веб сайту, крок за кроком - ми почали розглядати підхід до створення кращого веб сайту в своїй галузі, через взаємодію з брендом.

Вимірювання первинних і вторинних KPI. Маркетинг сайту на прикладі Adidas

Зараз продовжуємо вникати в такі тонкощі як первинні і вторинні KPI, сегментування користувачів по готовності до покупки (MQL і SQL) для того щоб створити такий сайт, який стане найкращим у своїй галузі.

Таким чином, в разі Adidas основною метою в першу чергу, може бути сегментування користувачів між лініями продуктів, а в другу, залучення їх до покупки. Це очевидно ширша комунікаційна стратегія, яка йде набагато глибше, ніж просто продаж.

Подивимося правді в очі, середній коефіцієнт конверсії більшості веб-сайтів становить від трьох до п'яти відсотків. Це означає, що 95-97 відсотків людей, які відвідують сайт перший раз, не будуть купувати або навіть робити які-небудь вторинні дії, навіть такі як відмова від підписки, тому ви повинні припустити, що в вашу воронку продажів повинен бути доданий додатковий потік потенційних клієнтів.

Продаж не завжди є найкращою і головною метою. Чому? Тому що потім вам буде складно створити зворотний шлях, як тільки звершиться покупка.

Маркетинг сайту: як зробити кращий ресурс, крок за кроком

Для більшості брендів важливо, щоб користувачі усвідомили свій «позитивний досвід» і сформували асоціацію з вашим брендом. Рекомендуємо прочитати публікацію: Як забезпечити успішний маркетинг і просування бренду через АВТЕНТИЧНІСТЬ

Для цього потрібно, заохочувати і надихати відвідувачів вашого сайту спочатку ідентифікувати себе з брендом через образи бажаного.

У певному сенсі, це допоможе вашим клієнтам. У прикладі Adidas користувач думає:

Скільки хаосу або контролю я хочу в своєму взутті? Хм ... Я ніколи про це не думав.

Вони будуть виглядати круто?

Допомогли б вони мені краще грати, коли я граю в футбол?

Так! Ви хочете, щоб ваші потенційні клієнти так міркували, і не думали тільки про те: «а скільки вони коштують?»

 

Купівля часто є останньою річчю в розумі вашого користувача, якщо вони вже не були на вашому сайті і не здійснювали покупку хоча б раз або кілька разів. Тому подумайте про найпершому досвіді. Скільки шарів надихає думки ви можете внести в своє повідомлення, яке зможе подолати заперечення проти покупки?

Знову ж таки, згадайте про взаємодію з брендом (Brand-Response), яке насправді означає «реальність бачення». Ви повинні збалансувати «маркетингове бачення» з «реалізацією продажів» для обробки заперечень продажів на кожному кроці, для різних аудиторій, які сильно відрізняються на різних етапах їх подорожі.

Створення кращого веб сайту буде мати кілька рівнів взаємозв'язків з користувачами, що відбуваються в один і той же час, і може направляти весь цей трафік в складне перетин ідентифікації з брендом і здійснення покупки - бездоганним чином.

Легше таке сказати, ніж зробити, але це мистецтво досвідченого розробника, який вміє поєднувати веб-дизайн з юзабіліті, «продають» текстами і зручними інструментами інтерфейсу. І все одно це тільки частина мистецтва, далі йдуть мікро взаємодії, настройка цілей і тестування. І весь цей комплекс робіт і є МАРКЕТИНГ САЙТУ!

Так що, зробити яскраво-червону кнопку «купити» перед вашою аудиторією - це останнє, про що вам потрібно турбуватися. Користувачам рідко буває важко знайти шлях товар, коли вони готові купити. Тому, будь ласка, припиніть витрачати свій час і енергію і 80% вашого часу на те, щоб тільки штовхати до ДІЇ. Це не призведе до істотного збільшення вашого прибутку.

Вибудовуючи стратегію маркетингу сайту, на чому необхідно зосередиться в першу чергу

Швидше, зосередьтеся на обіцянку свого бренду, а також на досягнення і успіхи ваших користувачів. Я знаю ... ви думали, що в цій статті буде додано про: більше спливаючих вікон, інструментів аналітики і важких UX-бла-бла-бла-бла-бла? Ні!

Ця публікація про створення кращого сайту про ГОЛОВНЕ: пишіть історії, ще історія і багато-багато історій! І ви повинні зробити вашу історію надихає і візуально привабливою, максимально як ви можете собі це дозволити.

Припустимо, ви не зовсім впевнені в тому, що ваш сайт візуально приголомшливий.

Якщо ви не зовсім впевнені, це означає, що вам дійсно потрібно зробити його більш візуально привабливим. Повірте, коли ваш сайт виглядає приголомшливо, і ваша історія бездоганна і надихає, ви не зможете припинити ділитися нею або говорити про це. Це ваш приголомшливий творіння, яке викликає гордість, коли все зроблено правильно.

Маркетинг сайту: Як виміряти KPI

Різниця між первинними і вторинними KPI

Щоб маркетинг сайту став успішним, вам потрібно зрозуміти різницю між первинними і вторинними KPI. Основний KPI повинен бути тим, що користувач може отримати на вашому веб-ресурсі. Це те, що вони купують, коли їм надається можливість представити себе з вашим продуктом через вашу історію.

Первинний KPI завжди повинен бути дуже доступний і його можна легко знайти, наприклад, в заголовку веб-сайту або на бічній панелі.

Ось кілька прикладів основних параметрів KPI:

Форма реєстрації на вашу підписку

Запит зворотного телефонного дзвінка

Безкоштовне завантаження активу (наприклад, пробна версія, презентація, аудіо або відео інструкція).

І звичайно покупки

Вторинні KPI, це речі, які ви вимірюєте, але користувач про них не знає. Це те, на що ви налаштували цілі і стежте за ними, щоб знати, що в наслідок потрібно поліпшити.

Ось кілька прикладів додаткових варіантів KPI:

Кількість переглядів відео

Збільшення часу на сайті (наприклад, читання декількох повідомлень в блозі).

Скільки разів вас рекомендували в соц мережах

Ставки кліків по рекламі

Відстеження різних моделей циклу продажів між першим кліком і покупкою

Для аналізу успішності маркетингу сайту потрібно вимірювати KPI

Наявність всіх цих KPI має велике значення, але якщо ви не використовуєте їх, щоб більше дізнатися про свою аудиторію, то вони не приносять користі. Якщо ви просто збираєте дані і не аналізуєте, що це насправді означає, то вони не приносять користі для вас.

Вам важливо зрозуміти, як допомагають ваші соціальні акції, і якщо ваші соціальні акції не працюють, вам потрібно зрозуміти, чому і що ви можете зробити, щоб їх поліпшити. Вам слід зрозуміти, чому користувачі не підписуються на розсилку, і що ви можете зробити, щоб зробити її більш привабливою.

Існують деякі інструменти, які допоможуть вам краще проаналізувати дані, отримані з ваших ключових показників ефективності, наприклад:

Гугл Аналітика і Яндекс Метрика

Відстеження подій Google Analytics

Вебвізор, який показує реальну поведінку на сторінці

Призначений для користувача JavaScript для відстеження кліків та інших подій

Теплові карти, щоб побачити, де ваші користувачі витрачають час на сторінці

Плагін соціальних акцій на WordPress.

Розуміння і включення ваших потенційних клієнтів в воронку продажів

Дуже важливо зрозуміти, де спрацьовує мікро взаємодія, яке знаходиться всередині призначеного для користувача шляху. Просити додаткову інформацію у користувача на певному етапі може стати відмінним способом збору даних, які згодом можна використовувати для сегментації.

Загальна форма підписки на розсилку зазвичай запитує ім'я користувача та адресу електронної пошти. Але якщо ви зможете зібрати більше інформації, щоб допомогти сегментувати своїх користувачів прямо зараз, це допоможе вам згодом зробити важливі висновки і додати відсутню ланку в потрібне місце в послідовності.

Наприклад, додавання списку галочок (чек боксів), які відносяться до послуг, які можуть зацікавити користувача, дозволить вам оптимізувати свої форми і зосередитися на тих користувачів, у кого більше намірів купувати. Ви також можете додати деякі питання, які дозволять вам зібрати більше інформації про споживачів, наприклад:

Як ви дізналися про нас? Це допоможе вам дізнатися, які з ваших маркетингових можливостей працюють найкраще.

Який ваш віковий діапазон? Це загальне питання, яке задають підприємства, представляючи цілий ряд вікових груп для споживачів на вибір. Це допоможе вам дізнатися більше про те, хто шукає ваші продукти і послуги.

Запитайте про їхній рівень знань, пов'язаних з вашим продуктом. Наприклад, якщо ви продаєте комп'ютерне обладнання, задайте питання, де вони можуть вибрати, в якому говориться: «Я ...» «любитель комп'ютерних ігор», постачальник ІТ-послуг, власник бізнесу і т. Д. Це питання допоможе вам визначити, який тип клієнта частіше шукає вас.

Важливо, щоб кількість запитань була низькою в будь-який момент часу. З великою кількістю вхідних даних з'являється більше небажання користувача реєструватися. Так що не отримуйте дані - жадібно. Якщо ви будете задавати користувачам занадто багато питань, конверсія буде знижуватися.

Маркетинг сайту: MQL і SQL

Сегментування даних - MQL vs. SQL

Щоб керувати своєю стратегією маркетингу сайту, доведеться розібратися в специфічних термінах. Модель «Водоспад попиту» відображає перетворення «відвідувача» (Inquiry) в «кваліфікованого маркетингом потенційного клієнта» (MQL), «потенційного клієнта, підтвердженого продажами» (SAL), «кваліфікованого продажами потенційного клієнта» (SQL) і «покупця».

MQL відноситься до «маркетингу потенційних клієнтів» (Marketing Qualified Leads) - іншими словами, це залучені Ліди. Ліди - це потенційні покупці, які проявили явний «інтерес» до продукту. Це люди, які починають з вами контакт, а не навпаки. Ви точно не знаєте, наскільки вони зацікавлені (хоча вони можуть просто переглядати інформацію), але їх дії дозволяють дуже легко визначити, де вони знаходяться в послідовності продажів.

SQL - «кваліфікований лід» (Sales Qualified Leads), а це означає, що ці користувачі дуже зацікавлені у вашому продукті. Це люди, які натискають на ваші оголошення в контекстній рекламі і вам доводилося платити, щоб привернути їхню увагу. Але оскільки вони натиснули на оголошення, то вони дуже зацікавлені в тому, що ви можете запропонувати.

На основі додаткових даних, які додані в форму для цієї категорії користувачів, ви можете сегментувати їх на більш високі рівні потенційних клієнтів. І потім, грунтуючись на сегментації цих рівнів наміри, ви можете ініціювати різні стратегії з двома різними групами.

Наприклад, ваші повідомлення будуть відрізнятися для тих, хто прибув через клік по рекламі. Для цих запитів SQL вам потрібно зосередитися на тому, чому вони натиснули на ваші оголошення. І як вони бачать вирішення своєї проблеми з вашим продуктом.

Але за допомогою MQL ви не дізнаєтеся, в чому їх проблема. Тому ваші повідомлення повинні бути зосереджені на тому, щоб змусити користувачів уявити себе з вашим продуктом. Як вони ним користуються і що відчувають при цьому.

Рекламні пропозиції також будуть відрізнятися для SQL і MQL клієнтів

Для SQL-лидов, коли ви знаєте, чому вони там, вам потрібно показати такі рекламні пропозиції, які змусять їх купувати відразу. Ви вже знаєте, що вони планують купити продукт - тому пропонуйте безкоштовну доставку, щоб заманити їх далі.

Однак з MQL-лідамі - інша справа, тому що не відомо, чи мають намір вони що-небудь купувати. Тоді вам потрібно змусити їх відчути, що їм нема чого втрачати, тому розгляньте знижку «перший покупець» або щось подібне.

Рівень вашого наполегливості змінюється в залежності від того, чи є потенційний клієнт SQL або MQL-лідом. Дуже важливо частіше і частіше зв'язуватися з SQL-лідамі, тому що ви можете скористатися їх конкретними, відомими вам інтересами.

З MQL-лідамі контакт будується по-іншому, вам потрібно буде скласти своє повідомлення так щоб, не затримуючись привітанні, провести їх до точки зацікавленості.

Як тільки ви знаєте, який тип лидов у вас є і в якій кількості, ви можете повернутися назад і оптимізувати процес, щоб прискорити проходження цільових користувачів через вашу воронку продажів. Спостерігайте за конкретними поведінковими шаблонами, які сигналізують, що вони готові говорити про продажі, незважаючи на те, що не пройшли всю воронку.

З брендами, які знаходяться в процесі росту, часто трапляється так, що клієнти, які у них зараз є, відрізняються від тих, яких вони хочуть залучати. Якщо у вас це так, тоді потрібно повернутися до пропозицій продукту і оновити його, а потім перебудувати свою стратегію навколо свого нового бізнес-плану. Потім заново запишіть свою історію і, можливо, навіть переглянете її для себе. А потім оновіть свій сайт навколо цієї стратегії.

Вам дійсно потрібен кращий сайт у вашій сфері діяльності?

Звертайтеся, завжди раді допомогти!

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Тестування та оптимізація швидкості - найважливіший етап маркетингу сайту

Отже, ми підійшли до останнього важливого аспекту розробки веб сайту, кращого в своїй сфері - оптимізації швидкості. Це передбачає, що ви вже реалізували все те, що описано вище:

У вас тепер дивовижна індивідуальність бренду;

Ваші повідомлення будуть короткі і зрозумілі;

Продукти харчування й пропозиції приголомшливі;

Ви розробили різні сценарії для складних речень, таких як платформи B2B або SaaS,

І у вас є відеоролики, щоб прискорити цикл продажів

Тепер, щоб отримати великий потік трафіку, який дасть процвітання бізнесу, слід зайнятися оптимізацією швидкості конвертації. Якщо ви не приділите цьому належної уваги, ваш маркетинг сайту може виявитися не на висоті. Ви будете даремно крутити свої колеса і відчувати, що ви так багато робите, але толку зовсім немає.

Якщо ви тестируете кольору кнопок, а ваше повідомлення про бренд не цікаво і привабливо для ваших користувачів, ви нікуди не прийдете.

Не забувайте, що одним з найбільш важливих аспектів запуску кращого веб сайту майбутнього покоління є послідовне тестування - але знову ж таки, тільки після того, як ви досягли першочергових цілей. Речі, які важливі для тестування CRO, включають:

типи зображень

Лічильники часу

кольори кнопки

CTA (заклики до дії)

Пам'ятайте, що тестування ніколи не закінчується. Навіть якщо у вас бурхливо розвивається бізнес, ви завжди повинні налаштовувати ці речі, щоб продовжувати залучати нових покупців.

Ви коли-небудь помічали, що оптимізація конверсії фокусується на коефіцієнті конверсії без згадки доходу або будь-яких фактичних бізнес показників? Це тому, що воно включає в себе серію мікро цілей навколо великої мети. Складність оптимізації вашого сайту буде в десять разів вище, якщо ваше повідомлення і товарний ринок не будуть стійкими.

Вам також необхідно мати статистично значущі рівні трафіку, що йде на сторінки, які ви тестируете. Обсяг трафіку, який вам потрібен для тестування, буде залежати від розміру вашого бізнесу та розміру вашої галузі, навіть малі підприємства в нішевих галузях повинні мати близько 1000 відвідувачів в місяць, перш ніж вони почнуть тестування.

Неможливо недооцінити важливість маркетингу сайту і ваших зусиль по його оптимізації. Всі дані, які ви збираєте, будуть марні без останнього етапу тестування. Якщо ви збираєте дані, а потім ви ніколи не зраджуєте їх і не збираєте нові дані, як ви зможете сказати, що дійсно працює добре?

Найважливіші кроки по створенню кращого веб-сайту для отримання лидов:

Розумійте своїх користувачів

створіть довіру

Сегментує своїх користувачів, творчо

Виміряйте первинні і вторинні KPI

Сегментує дані в MQL і SQL-ліди

Проводьте постійне тестування

Можливо, ви думали, щоб 1000 переглядів в місяць були шалено успішними - поки невелика установка не принесла вам 100 тис. Переглядів на місяць! Ви можете генерувати більше потенційних клієнтів, ніж вважалося можливим за допомогою цих кроків ... але якість ваших історій - це ГОЛОВНЕ!

Отже, щоб розібратися як зробити кращий ресурс, крок за кроком і зрозуміти як вибудовувати стратегію маркетингу сайту, буде потрібно глибоке вивчення цієї предметної області. Але є другий варіант - це звернутися за допомогою до професіоналів. Тому, якщо вашому бізнесу потрібен якісний веб-сайт, який буде успішно просувати ваші товари або послуги, звертайтеся в веб-студію websoft - завжди раді допомогти.