websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

написання текстів для інтернет-магазинів опис категорій товарів

Одна з типових сторінок будь-якого інтернет-магазину - це сторінка однієї з категорій товарів. На такій сторінці, як правило, міститься безпосередньо перелік товарів, що входить до відповідної категорії, а також текстовий опис, що інформує користувачів про особливості даної категорії. Так що в список необхідних текстів для інтернет-магазиніввласники включають і опису категорій товарів.

У кожному інтернет-магазині товари діляться на категорії відповідно до індивідуально продуманої структурою каталогу . Набір категорій у різних інтернет-магазинів різний, власники зазвичай самі формують критерії, за якими товари відносяться до тієї чи іншої категорії. Наприклад, поділ на категорії може виконуватися в залежності від груп цільової аудиторії (для дітей і для дорослих, для чоловіків і для жінок), способу використання товарів, бренду, набору функцій і т. Д.

Якщо товари всім добре знайомі, поділ їх на ті чи інші категорії зрозуміло інтуїтивно . Скажімо, якщо мова йде про інтернет-магазині одягу, то користувачі і без докладного опису здогадаються, які товари можна побачити в категоріях «сукні», «штани», «сорочки», «джинси» та ін. Але коли справа стосується магазинів зі специфічними товарами, зрозуміти, що ж ховається за кожною з категорій, буває важкувато.

Опис категорії товарів - це те, що дасть основну інформацію відвідувачам інтернет-магазину про вміст категорії, і при цьому допоможе визначитися з вибором і заодно розповість про переваги та вигоди покупки товарів саме з даної категорії. В результаті основних завдань у текстів для категорій товарів є відразу дві: інформаційна та рекламна.

Додатково варто відзначити, що кожна сторінка категорій товарів в інтернет-магазині оцінюється пошуковими системами, як і інші сторінки, за релевантністю вмісту пошуковим запитам, а це означає, що ще однією важливою задачею текстів для сторінок товарних категорій інтернет-магазинів є оптимізаційна .

Відповідно до згаданих завданнями текстів для сторінок категорій товарів в інтернет-магазинах коштує розглянути 3 основних принципи правильного написання подібних текстів, що діють незалежно від індивідуального товарного асортименту і структури каталогу кожного конкретного магазину.

Коротко і по справі

Коли мова йде про текст для категорії товарів, немає ніякої необхідності штучно завищувати його довжину: краще нехай текст буде хоча і короткуватим, але зате інформативним, і зможе дати відповіді на питання, що цікавлять потенційного покупця питання. При цьому вкрай важливим є баланс між довжиною тексту і повнотою даних: однаково шкідливі як «огризки» тексту, що не повідомляють практично нічого про товари з категорії, так і «простирадла», в яких знайти потрібні відомості не завжди вдається навіть з повторної спроби.

Рівняння на ЦА

Текст, написаний з урахуванням потреб цільової аудиторії (ЦА) інтернет-магазину, має куди більше шансів на успіх, ніж текст, розрахований відразу для всіх і вся. Потрібно розуміти, яку інформацію і як саме буде шукати на сторінці товарної категорії потенційний покупець, щоб запропонувати йому оптимальний варіант.

немає переспаму

Традиція перенасичувати тексти на сайтах, в тому числі і тексти на сторінках категорій товарів в інтернет-магазинах, ключовими словами - данина минулому. У теперішній же час велика кількість ключових слів, до того ж явно «вибиваються» з загальної канви тексту, - це, скоріше, мінус ніж плюс. Висновок простий: ключові слова в тексті для сторінки категорії товарів, безумовно, потрібні, але застосовуватися вони повинні відповідно до сучасних вимог пошукових систем.

Описаними трьома основними принципами можна було б обмежитися, проте уваги заслуговує ще й питання унікальності текстів для товарних категорій, адже сьогодні все ще зустрічаються магазини, де подібні тексти скопійовані з інших ресурсів. Такий підхід нічого хорошого принести не може: пошукові системи вже дуже давно навчилися розпізнавати скопійовані тексти, а потенційні покупці втомилися від однакових - слово в слово - текстів на десятках, а то і сотні сайтів.

З урахуванням всіх вищевикладених особливостей написання текстів для сторінок товарних категорій інтернет-магазинів видається не такою вже простим завданням, як може здатися на перший погляд, а значить і послуги професійного копірайтингу в даному випадку будуть просто необхідні. Залиште попередню онлайн-заявку на копірайтинг на нашому сайті, і ми разом підберемо індивідуальне рішення для вашого інтернет-магазину, яке допоможе зробити його роботу більш ефективною.