websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

нативних реклама - головний драйвер онлайн-торгівлі

Що таке нативная реклама?

Раз у раз в кулуалах маркетологи діляться своїми успіхами в нативної рекламі. Що ж це таке і чому про це явище там багато говорять?

Нативная реклама (англ. Nativeadvertising) - це контент, який генерують рекламодавці для залучення до себе уваги в контексті користувальницьких інтересів. Тут акцент робиться не на сам бренд і його характеристики, як у звичайній рекламі, а саме на корисності контенту або розважає складової для людей. Характерна особливість такої реклами полягає в її гармонійному вписування в оформлювальний контекст розміщується майданчика.

Природна реклама здається користувачам однорідної частиною сайту, тому рідко викликає роздратування. Нативний формат реклама це коли публікація зовсім не схожа на комерційну рекламу, скоріше вона буде латентної, хитро що чекає користувачів, які нишпорять в інтернеті в надії відкопати цікавий і корисний контент.

Як з'явилася нативна реклама?

Попередниками нативной реклами можна назвати всіма улюблений контент - маркетинг, джинсу і піар - журналістику. Багато фахівців часто плутають всі ці поняття. Якщо розглядати бренд - журналістику, то там популярні замовні варіанти статті з метою представити бренд в більш привабливому світлі для клієнта. Нативная реклама носить більше нейтральний характер і зовсім не показує переваги і вигоди компанії. Якщо брати приховану рекламу, то в нативної реклами не ховається її проплачені. На відміну від контент - маркетингу, нативная реклама чітко декларує, що вона - реклама.

Насправді нативная реклама - це зовсім не новинка рекламного ринку. Витоки свого розвитку вона бере ще в 19 столітті, коли в журналах і газетах всім рекламодавцям відводилося однакову кількість рядків для реклами своїх товарів. Щоб виділитися серед натовпу схожих один на одного оголошень, виробник фермерських товарів вирішив розмістити звід рекомендацій як правильно доглядати за полуницею з весни до осені, де в кінці згадав про своїх сільськогосподарських продуктах. Так! Ви, напевно, зараз згадали про сучасний формат публікацій:

100 Лайфхак як полюбити себе

200 способів перемогти свою лінь

777 геніальних ідей як привітати колегу з 1 квітня

Складно собі уявити, але вони зародилися майже пару століть назад, і до сих пір живі.

Початок 20 століття ознаменувався вже новими форматами нативной реклами: коли по радіо під час трансляції матчів ведучий робив рекламні паузи для згадки спонсорів. Що стосується телебачення, то все, напевно, пам'ятають нав'язливу рекламу Рrocter & Gamble в мильних серіалах Просто Марія або Санта Барбара. Але по-справжньому розквіт природною реклами припав зі стрімким розвитком інтернет - технологій. В першу чергу це позначилося на появі контекстної реклами, яка зв'язала бізнес з їх клієнтами. По - друге, переворот зробили медіа - компанії типу BuzzFeed, які відмовилися від розміщення банерів і сконцентрували зусилля на генеруванні вірусного спонсорського контенту. Сам же термін "нативная реклама" вперше ввів американський бізнесмен Фред Вілсон під час рекламної конференції в 2011 році.

Нативная реклама, приклади

Нативная реклама може бути будь-якого формату - фото, відеоролик, текст, аудіо, інфографіка, інтерактив. І сам бренд тут може бути ледь вловив, як наприклад, науковий експеримент і одночасно рекламна кампанія Red Bull. Коли весь світ був прикутий до Youtube і спостерігав, як австрійський бейсджампер Фелікс Баумгартнер здійснює стрибок зі стратосфери на надзвуковий швидкості. На очах у мільйонів глядачів він залишив капсулу в космосі і приземлився на залите сонцем поле з висоти 39 кілометрів. Про це говорив весь світ, як готувався проект зайняла кілька років, були витрачені мільйони доларів. Мало хто вірив в проект - багато телеканалів відмовилися від зйомки, адже результат експерименту міг бути непередбачуваним. Діскавері вирішив ризикнути і не прогадав: рейтинг передачі після трансляції злетів до позамежного максимуму. Проект Stratos був підготовлений і оплачений виробником енергетичних напоїв Red Bull. Що стосується реклами, то тут не було втюхування якогось продукту або призову купити, компанія обійшлася звичайним розміщенням логотипу на капсулі і скафандрі. Результати нативной реклами були теж вражаючі: ролик на YouTube подивилися більше 1 млрд. Чоловік, різні телекомпанії і радіостанаціі висвітлили цю подію, за перші півроку після експерименту продажу компанії злетіли на 7%.

Чому нативная реклама росте стрімкими темпами?

По-перше, тому що змінюється сам покупець і його вимоги.

По-друге, сьогодні всі відомі браузери пропонують користувачам блокувати спливаючі вікна і банери. За даними експертів, кликабельность банерів за останні 10 років впала не в два, а в 10 раз. Сьогодні широко поширене поняття "банерна сліпота", коли люди просто не помічають банерну рекламу, а рекламне повідомлення не пропускають в зону свідомого уваги. Коли користувач бачить рекламу, у нього включається червона лампочка: "Обережно, зараз мені знову щось хочуть впарити". Людина відразу розуміє, що їм маніпулюють, і довіру до такої компанії і бренду знижується.

Нативну рекламу використовують абсолютно все, просто не помічають цього: Коли створювали якийсь цікавий інформаційний пост для своїх передплатників в соціальних мережах і мигцем згадували який - небудь бренд або назва компанії.

Коли розміщували рекламу у блогера або відомої особистості, яка починала пост з того, як чудово вона відпочила десь на Східному узбережжі Австралії разом зі своїм котом Тіммі, який занурювався разом зі своєю господинею на Великому бар'єрному рифі. Як він це зробив? Та тому що фірма Пупкін і Ко почала випускати акваланги для кішок, щоб улюбленці разом зі своїми господарями жили на повну котушку. А господарі, які серйозно захоплюються дайвінгом, але сильно прив'язані до своїх вихованців, не розлучалися з ними навіть під час цього захоплюючого заняття.

Нативная реклама може бути під силу абсолютно всім компаніям - і маленьким і великим. З появою соціальних мереж це завдання спростилася багаторазово. Головне - креатив, творча жилка і розуміння потреб свого покупця. Маркетологи і рекламщики досі не прийшли до спільного знаменника щодо того, що можна вважати нативной рекламою, а що ні. Чимало фахівців сходяться на думці, що просування бренду через власне медіа, приховану рекламу і матеріали під замовлення, - не можна зараховувати до природної рекламі.

Формати розміщення нативної реклами

Соціальні платформи: в стрічці користувачів такі пости виділяються позначкою "Реклама".

Контекстна реклама, яка з'являється над результатами пошукової видачі - теж вважається нативной.

Онлайн - ЗМІ. Формати просування брендів сьогодні використовують практично всі ЗМІ. Наприклад, Медуза називає такі матеріали партнерськими, вони готуються спільно з редакторської командою і представниками самої компанії і бренду.

Блогери і селебріті в Інстаграм і Youtube дуже люблять фоткаться з брендами, але така реклама останнім часом трохи набридає. Дослідники навіть приходять до висновку про те, що люди навіть не звертають увагу на "розпіарений" своїми кумирами бренд.

Різні тематичні спільноти в соціальних мережах. Передплатники таких груп є дуже лояльними читачами контенту, тому охоче "з'їдять" страви з нативної рекламою якогось бренду.

Як створити нативную рекламу?

Як і в будь-якій роботі потрібно дотримується чіткого плану.

Спочатку потрібно визначити цілі реклами, це можуть бути як комерційні - збільшення продажів, так і іміджеві - підвищення індексу популярності або рівня довіри клієнтів до бренду. Варіантів дуже багато, головне знайти свій і правильний.

Далі необхідно визначитися з цільовою аудиторією. На перший погляд - це дуже простий процес. Але як тільки виникає вибір майданчика для нативної реклами, у маркетологи впадають в справжній ступор. Наприклад, ви продаєте холодильники. Кому вони підійдуть найбільше? Молодятам - новоселам, пенсіонерам, бізнесменам итд? В цьому випадку потрібно провести якісне маркетингове дослідження з метою виявлення найприбутковішого клієнта і вже на нього направити рекламу.

Третій етап - визначення майданчика, де сконцентрована велика частина вашої цільової аудиторії. Якщо вони люблять читати Медузу або Tipler.ru, можна продумати формат розміщення на цьому майданчику. При генеруванні самого контенту важливо також розуміти, що подобається читати вашої потенційної аудиторії: публіцистика, розважальний контент, інтерв'ю ітд.

Далі необхідно скласти контент - план, підготувати сценарій, якщо це ролик, опрацювати структуру тексту, якщо це публікація, підібрати фото. 5. Заключний етап - оцінка ефективності. Оцінюється нативная реклама як звичайна комерційна, за допомогою двох показників - конверсії і CTR. Можна оцінити і LTV - показник, який демонструє, скільки кожен покупець приносить їй грошей за весь час спілкування з нею. Розраховуватися він буде наступним чином:

TV = (середня вартість угоди) x (середнє число покупок в місяць) x (середній час утримання клієнта в місяцях) .

Деякі компанії для аналітики застосовують лічильник доскрола, який аналізує, яка частка читачів добирається до кінця сторінки, яка до її середини. Якщо розміщення було тривалим, то проводять опитування до і після розміщення. Це в свою чергу дозволяє оцінити ставлення покупців до бренду, вірніше, зробити висновки про те, як воно змінилося після реклами. Парадоксально, але буває і таке, коли ставлення до бренду після реклами змінюється не в кращу сторону і це швидше пов'язано з тим, що з нативної рекламою явно переборщили і перейшли тонку грань.

Помилки при створенні нативной реклами

Заклик до дії - call to action.Ето найпоширеніша помилка, якої припускаються контентщіков при написанні тексту. Якщо реклама містить заклик до дії, то вона вже не буде нативной, а перетворюється на звичайну комерційну.

Занадто багато інформації про компанії і бренд. Навіть якщо дуже хочеться розповісти про свій бренд і компанії, потрібно утриматися, інакше можна порушити всі правила генерування нативной реклами.

Вихваляння своїми досягненнями. Не потрібно писати, які ви молодці, що працюєте 10 років на ринку, що у вас найширший асортимент. Краще розкажіть про свої помилки на шляху до успіху, завжди корисно вчитися на чужих помилках, щоб винести цінний досвід і не повторювати їх.

Довгі лонгріди. Читати не будуть, сьогодні користувачі цінують свій час і віддають перевагу коротким послання довгим.

Багато ідей в одній публікації. Увага людини влаштовано таким чином, що він може схопити тільки одну головну ідею з контенту. Тому не варто в одному повідомленні відразу розповідати читачеві про все на світі, розпорошуючи його уваги на всі боки. Використовуйте правило: одне повідомлення - одна ідея.

Нудно! Як писати нативную рекламу? Весело, жваво, завзято, з гумором! Основне завдання нативной реклами - надихати емоціями, тому тут дуже важливо по максимуму показати, що ви письменник з великої літери. Щоб розвинути в собі це якість, надихайтеся самі великою класикою, улюбленими книгами і фільмами, короткими роликами, - та чим завгодно, лише б муза відвідала вас у вигляді цікавих ідей і задумів.

Вчення - світло, а невчення - тьма. Не варто зупинятися на одному жанрі - завжди шукайте, вчіться у інших цікаво подавати інформацію своїм читачам.

У чому відмінності між прихованої і нативной рекламою?

Насправді тут дуже тонка грань, яку побачити можуть тільки профі. У разі нативной реклами мається на увазі, що читач отримує повідомлення про те, що реклама проплачена. Наприклад, Лебедєв позначає такі повідомлення особливим маркером "пост проплачений".

Золоті правила нативной реклами

ВАЖЛИВО! Дуже важливо, купуючи рекламу на нативних майданчиках, переконатися в тому, яка реальна аудиторія цієї платформи. Часто такі майданчики практикують накрутку лівого трафіку, використання неактуальною статистики відвідуваності. Щоб отримати прозору картину, можна попросити гостьові доступи в Яндекс.Метрику і Google Analytics, для оцінки підійде також сервіс SimilarWeb. Звернути увагу потрібно і на розподіл трафіку. Якщо ви помітили, що багато трафіку йде зі сторонніх ресурсів (реферальні посилання), то це говорить про те, що свого ядра аудиторії у платформи немає. Розподіл трафіку має бути рівномірним, без перекосу в ту чи іншу сторону. Вимог до розміщення нативної реклами зводяться до наступних постулатів:

Реклама не повинна виступати подразником для користувачів

Вона повинна гармонійно вписуватися в контент сайту, на якому розміщується

Обов'язково потрібно вказати мітку "реклама"

Асоціація Internet Advertising Bureau (IAB) підготувала спеціальний документ з рекомендація по нативной рекламі для медіа і брендів. 

Плюси і мінуси нативной реклами

Інтерес до нативної рекламу з кожним роком тільки збільшується завдяки таким перевагам як:

Низькі витрати на її реалізацію, що особливо актуально в умовах кризи і оптимізації рекламних витрат

Клієнти не сприймають натівку як комерційну рекламу, а значить, фактор дратівливості зведений до мінімуму

Поширення такої реклами може бути вірусним, що дасть ще більший приріст лояльних читачів

Чи не блокується користувачами, тому що в більшості випадків вони просто не розуміють, що це було реклама!

Зручно читати і переглядати з будь-яких екранів

мінуси

Поки що вітчизняні фахівці не можуть похвалитися хорошими успіхами в генеруванні нативной реклами. Вона не працює при разовому розміщенні. Для того, щоб отримати високу ефективність, необхідно точково взаємодіяти з цільовою аудиторією, пропонуючи їй кілька публікацій. У нативної реклами не працює принцип масшабіруемості, як, наприклад, в банерній, коли можна один банер однаково розмістити на 10 майданчиках. Істотним мінусом також є відсутність чітких стандартів і критерії при розміщенні нативной реклами. Саме з цієї причини багато фахівців часто не розуміють механізм її роботи і створення, часто розчаровуються в результаті. І ще один істотний мінус - коли реклама зроблена сяк - так, вона видає себе і сильно дратує користувачів.

Щоб такого непорозуміння не відбувалося, ловите ще пару правил як використовувати природну рекламу, яка не дратуватиме користувачів.

Правило 1. Для реклами використовуйте тільки ті товари, які можуть бути цікаві користувачам.

Правило 2. Згадка бренду або компанії найкраще зробити один раз.

Правило 3. Брендована інфографіка з розміщенням логотипу буде сприяти тому, що читачі швидше запам'ятають бренд і компанію.

Як вам англомовна нативная реклама пива Guinness по устриць?

Нативная реклама в соціальних мережах

Давно було встановлено, що люди краще реагують на візуальну рекламу, ніж чим на текстову. Саме тому найбільш ефективними майданчиками для розміщення природної реклами стануть Instagram і Pinterest. Класикою жанру можуть послужити фото Футболіста Тарасова в магазині Nike або Ксенії Бородіної з комплівіта в руках або Вікторії Боня з системою відбілювання зубів.

Дуже затребуваним форматом натівкі також служить інфографіка, де можна в простій, яскравою і доступній формі надати інформацію про товар або послуги. Facebook і Вконтакте більше мають інформаційно - текстову спрямованість, ніж візуальну. Добре йдуть в хід формати Лайфхак, корисних рецептів. У Twitter як нативної реклими популярні рекомендовані твіти, хештеги або рекламні акаунти.

Що стосується Тб Youtube, то хорошим прикладом може стати «продакт плейсмент» (product placement), коли реклама товару обертається як в обгортку від цукерок в смачний і корисний контент. Вперше продакт плейсмент був використаний в кіно вже на початку 20-го століття. У Голлівуді ця хвиля почалася ще з появи агента 007. Виробники авто, годин, алкоголю, дорогих костюмів буквально атакували своїми пропозиції продюсера картини, а Джеймс Бонд поступово став прикладом наслідування для чоловіків всього світу - вони пили горілку  Belvedere  як Джеймс Бонд, набували такі ж авто, носили годинник  Omega,  розмовляли по телефону  Sony.

У 90-их роках у фільмі Інопланетяни Стівена Спілбега вперше застосовувалася реклама солодощів Hersheys, після фільму дохід від продажів цукерок виріс на 65%, в той час як компанія Mars нервово билася головою об стінку, тому що спочатку контракт запропонували їй. Цей рекорд вважається першим зафіксованого показника ефективності такої реклами. У нашій країні теж процвітав продакт - плейсмент, тільки у нас це називалося держзамовлення, коли в "Неймовірних пригодах італійців в Україні" вперше показали Ваз-2103. А в "Діамантовій руці" герой "на належну за законом премію купив собі Москвич".

А тепер питання: чи ефективно це на Youtube?

Так, якщо це:

Великий авторський канал, де є явний персонаж, провідний, громадський діяч, експерт якийсь в області, думку якого довіряють. Він може рекламувати іміджеві елементи.

Для інтернет - магазинів різні огляди гаджетів, техніки, електроніки ітд, коли ви розглядаєте плюси і мінуси якийсь техніки, обладнання, гаджета і з каналу можна перейти в інтернет - магазин по анотації або за посиланням в описі.

Ну ось і все, ми з вами розглянули всі важливі аспекти нативной реклами, залишилося просто їх застосувати, або дорогу здолає той, хто йде.