websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

навіщо бізнесу потрібен контент-маркетинг

Бізнесу сьогодні мало мати хороший сайт, потрібно розповісти покупцеві, чому йому потрібен той чи інший товар і яку вигоду він отримає

Давайте заглянемо в минуле, років так на 15 назад. Пригадуєте? Важко було знайти людину, яка б часто замовляв товари в інтернеті, що вже говорити, таких людей практично не було, особливо в регіонах, де воду давали за розкладом.

І ось через 15 років, що ми бачимо? Сьогодні майже немає людей, хто б не Серф інтернет в пошуку вигідних товарів, послуг і інформації.

Однак на даний момент мало мати хороший сайт, потрібно розповісти покупцеві, чому йому потрібен той чи інший товар, що він отримає, в чому вигода. Тут і приходить на допомогу контент-маркетинг, який дає можливість схилити покупця на свою сторону.

Завдання контент-маркетингу: дати покупцеві вичерпну інформацію про товар і послуги.

Отже, контент-маркетинг вирішує три проблеми:

впізнаваність компанії

Безумовно, чим більше ви будете писати цікавих статей і розміщувати публікації на профільних ресурсах, тим більше згадок буде про вашу компанію. А якщо ви напишіть дійсно гідний матеріал, вашої публікацій будуть ділитися в соціальних мережах, тим самим ви привернете ще більше уваги, а поступово товар буде асоціюватися з вашою компанією.

Наприклад, підгузники асоціюються у більшості людей з компанією Pampers, напевно ви теж говорите «купити памперси», а не підгузники.

Але для такого ефекту потрібно багато і довго працювати.

Експертність компанії

Ми вже з'ясували, що користувачі шукають інформацію і часто це інформація про товари або послуги. Але як завоювати довіру? Просто докладно розповісти про товар, не приховувати мінуси, а відкрито про них говорити (якщо, звичайно, вони є).

Наприклад, зовсім недавно я перекопала весь інтернет у пошуках туристичного намету, тепер я точно знаю, що виживу в складних умовах J. Що цікаво, 50% інформацією я знайшла на сайтах магазинів (статті, відеоролики, а не голе опис).

Відмінний приклад можна подивитися на сайті магазину «Декатлон», дивимося відео (це теж контент-маркетинг).

Збільшення позицій в пошуковій видачі

Чим більше ви розміщуєте статей на сторонніх ресурсах, тим більше природних посилань ви отримуєте, а, відповідно, ваші позиції збільшуються.

Якщо ж ви розміщуєте контент у себе на сторінці, ви покращуєте поведінкові фактори, що теж позначається на ранжируванні. Додаємо сюди шери в соціальні мережі і отримуємо природні посилання.

PS Незважаючи на те що в соціальних мережах варто тег <nofollow>, пошукові системи все одно враховують ці посилання.

особливість:

дорого

Вартість написання експертної статті коштує близько 20 000 грн., прошу не плутати з рерайтом або оглядом, ми зараз говоримо про унікальну, великий і корисною для користувача статті. Крім того, до бюджету варто закладати вартість розміщення статті на ресурсі (ресурсах). Наприклад, стаття на «Комерційному директорові» коштує 25 000 грн. і це ще демократичні ціни. Тому якщо ви не готові розміщувати статті регулярно, то до другого пункту навіть не варто переходити. А для тих, хто зацікавлений в цьому форматі, йдемо далі.

Відкладений і накопичувальний ефект

Отже, статті дають відкладений ефект - це мінус, і накопичувальний - це плюс. Чому так відбувається? Тому що розміщуючи статтю, особливо якщо ви новий і молодий бренд, то ймовірність, що ваша стаття дасть WOW-ефект не така велика, як у більш відомих брендів.

Це пов'язано з кількома факторами:

У цей день (тиждень) не прийшла ваша цільова аудиторія на сайт.

Користувач вирішив знайти більше інформації про вашу компанію перед тим, як замовити товар, а це займає певну кількість часу.

Однак у статті створюється накопичувальний ефект за рахунок того, що стаття залишається в архіві і її завжди можна знайти на сайті або пошуку. Тому чим більше і частіше ви розміщуєте публікації, тим більша ймовірність потрапити в ціль.

де розміщуємо

Отже, у вас написана класна стаття, перевірена і затверджена генеральним, тепер нам потрібно зробити так, щоб якомога більше цільової аудиторії дізналися про нас.

майданчики:

Соціальні мережі

У своїх групах

У галузевих групах (в тому числі платні пости)

У рекламному блоці (таргетована реклама)

профільні видання

Власний блог (якщо є)

висновок

На закінчення хотілося б сказати, що на зміну посилальному просуванню приходить контентне. Пошукові системи стають розумнішими, а користувач вимогливіше, тому важливо задовольняти його в пошуку інформації. Створюйте якісний і корисний контент, розміщуйте його на профільних ресурсах і в соціальних мережах.