websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

навіщо веб-сайт перукарні. або ще раз про локальному просуванні.

Інтернет давно і міцно увійшов в наше життя. Він супроводжує нас на роботі - там він наш помічник у продажах і закупівлях. Він з нами в дорозі і вдома - там він наш компаньйон в особі соцмереж і порадник у покупках. І начебто ми навчилися використовувати цей самий інтернет на 100%, ну або близько до цього, але все ж дещо ми так і не освоїли толком. Точніше не ми все, а ті, хто використовує (або взагалі не використовує) інтернет для розвитку свого бізнесу.

Запитайте, про що мова? Йдеться про локальному просуванні .

Спочатку поговоримо про перукарень. Точніше про всіх тих невеликих точках сервісу та послуг, магазинах, які оточують нас всюди. Коли нам стає необхідно скористатися ремонтом взуття, майстерні по ремонту чого-небудь, терміново купити скотч або знайти манікюрний салон (в своєму улюбленому немає вільної записи) ми починаємо болісно згадувати, де по дорозі до метро або зупинці ми бачили вивіски з тієї самої потрібної майстерні .

Звичайно, в першу чергу згадуємо про інтернет і починаємо шукати потрібний пункт сервісу або магазин, не по назві, а по профілю. І знаходимо. Але виявляється, що або це зовсім не поруч, або організація не має веб-сайту (немає можливості почитати про неї, подивитися фото і т.д.), немає відгуків і взагалі ТОВ «Кульбаба» або ІП Незнаемктотакой А.С. якось не викликає довіри.

Ось тут якраз і сходяться в одній точці «веб-сайт для перукарні» і «Локальний пошук».

Пошуковики, що Яндекс, що Google, вужа давно і методично виділяють із загальних результатів пошукової видачі ті компанії, які знаходяться територіально ближче до місця розташування користувача. І в видачу потрапляють не тільки компанії з веб-сайтами, але і без таких, які знайдені в різних довідниках. Звичайно ж, кращі результати у тих, хто має свій веб-сайт.
І якщо у вашій перукарні, майстерні, магазину немає свого веб-сайту, то саме час задуматися про це. Ну а у тих, у кого є веб-сайт, пора звернути більше уваги не на SEO-оптимізацію і просування в цілому, а сконцентрувати увагу на Локальних пошуку, оптимізації і просуванні.

Фактори, що впливають на успішність в локальному просуванні

1.            Якщо до сих пір немає веб-сайту - створіть його. 

Хай не наворочений, утворять єдиний, але створіть. Боїтеся що буде коштувати дорого? Створіть самі без посередників, на конструкторі сайтів, наприклад Atilekt.NET .

2.            Заявіть про свій бізнес.

Зареєструйте свій бізнес в найбільш відомих каталогах - Гугл - Мій бізнес, Яндекс.Довідник, 2ГІС, Zoom і т.д.
Додайте там інформацію про себе, адреса, графік роботи і т.д, додайте не менше 5 фотографій.
Але будьте готові до того, що всі ці довідники будуть перевіряти достовірність інформації шляхом дзвінків, а Гугл ще й лист поштою відправить, причому на ту адресу, за якою буде вказана ваша майстерня або магазин.
Якщо ж ви вже включені в довідники, то підтвердіть, що ви власник і актуалізує інформацію.

3.            Відгуки.

Відгуки в каталогах ОБОВ'ЯЗКОВІ. І чим більше - тим краще.
Самим про себе написати відгуки не вийде - каталоги вимагають авторизації для складання відкликання, тому працюйте з клієнтами в цьому напрямку, стимулюйте їх залишати відгуки.
Також буде чудовою ідеєю зробити розділ з відгуками, де ви зможете розміщувати посилання на відгуки про вас, розміщені на інших інтернет-ресурсах.
І не забувайте працювати з негативними відгуками - це вкрай важливо, тому що загальна оцінка безпосередньо впливає на результати пошукової видачі.

 
4.            Кількість фотографій на вашій сторінці в каталогах має велике значення для пошукових систем - чим їх більше, тим краще.

Витратьте час, щоб зняти фотографії або навіть найняти фотографа, щоб зробити це за вас. Якщо не знаєте, які фотографії завантажувати, то ось рекомендації:

•             Саме приміщення - всередині і зовні. Ваша торговельна зона, ваша автостоянка, будівля, де ви знаходитеся, і т.д. Вашим клієнтам буде цікаво дізнатися, як виглядає місце, яке вони збираються відвідати.
•             Ви і ваші співробітники. Додайте персоніфікації бізнесу, завантаживши фотографії в процесі роботи. Фотографії команди, персоналу підвищують довіру і впізнаваність. Додайте фотографії співробітників на робочих місцях.
•             Ваші клієнти. Розміщуйте фотографії ваших клієнтів в момент покупок, оформленні замовлень і т.д. Але звичайно, обов'язково, з їх згоди.
•             Ваша продукція / послуга. Якщо у вас пекарня, покажіть ваші прекрасні пироги. Якщо у вас магазин, то покажіть ваш товар в найкращому вигляді. Покажіть свій продукт або послугу.

5.            Тексти.

Звичайно-ж на вашому сайті повинні бути не порожні слогани-заклики, а змістовні тексти, які мають пряме відношення до вашого бізнесу, вашим товарам і / або послуг.

6.            Ключові слова.

Незважаючи на поширену думку, що фактор ключових слів перестав впливати на пошукову видачу, класичні SEO-параметри й досі мають значення, в тому числі і для локального просування. Тому при складанні текстів для веб-сайту завжди враховуйте це.

 
7.            Використовуйте будь-яку можливість розміщувати додаткову інформацію про компанію з посиланням на ваш веб-сайт.

Це можуть бути місцеві дошки оголошення, ресурси для розміщення новин компаній і прес-релізів. Але пам'ятайте, що такі ресурси повинні бути більш-менш представницькими. Ресурси, які створюються виключно для створення посилальної маси швидше погіршать ваші позиції і негативно позначаться на інтернет-репутації, так як пошукові системи сприймають їх негативно.

Також важливо розуміти, що і сам ресурс, на якому ви розміщуєте інформацію про себе, і тексти повинні явно вказувати на ваше місце розташування - в іншому випадку такі сигнали будуть проігноровані.

Залишається одне питання - Локальний пошук - наскільки локальний? Яка межа цього пошуку?
Відповідь дуже проста - Локальність визначаєте ви.
Якщо вам цікавий масштаб одного району - то прямуєте інструкцій регіональної приналежності в каталогах.
Якщо вам цікавий масштаб міста, області - то знову-таки дотримуйтесь інструкцій каталогів.

І пам'ятайте, що немає якихось спеціальних або унікальних технологій виведення веб-сайту в топ-3, топ-5 або топ-10. Але точно можемо сказати, що дотримуючись цих рекомендацій ви зможете отримувати більше клієнтів.

Якщо ви не впевнені в тому, що зможете вирішити всі питання самостійно, websoft готовий допомогти вам.