websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

що таке контекстна реклама

Контекстна реклама - це

Контекстна реклама - це не просто оголошення. Це реклама, яка буде показуватися тільки тим користувачам, які можуть бути зацікавлені у пропонованій рекламою товар. Одним з найголовніших переваг є ненав'язливість.

Ось фактори PPC, які потрібно враховувати при веденні контекстних кампаній:

Як приклад, візьмемо якогось користувача Інтернету K, який дуже хоче придбати побутову техніку через всесвітню павутину. Відправляється він в гості до пошукача і набирає запит «купити побутову техніку». У відповідь на свій запит він отримує і вашу рекламу, по якій клацає, потрапляє на ваш інтернет-портал і купує там все, чого потребує. Така ситуація в ідеалі. А хто не дає вам прорекламувати свій товар також ефектно.

Але ненав'язливість - це не єдина перевага контекстної реклами. У неї є й інші переваги:

Невисока вартість в порівнянні з іншими видами реклами.

Ефективність - відсіювання необхідної цільової аудиторії, а це зменшення часового проміжку між трансляцією реклами та оформленням замовлення.

Можливість контролювати всі статті рекламного бюджету протягом всього часового проміжку, поки йде рекламна кампанія.

Реклама в про всесвітній павутині може розміщуватися в найбільш популярних пошукових системах:

Google - Google AdWords,

Яндекс - Яндекс. директ,

Рамблер - Бігун.

Даний вид реклами працює однаково в усіх пошукових системах. Виняток становлять лише деякі нюанси.

Класифікація контекстної реклами?

Даний вид реклами ділиться на пошукову та тематичну.

У видачі розвідувачів відображається пошукова . Щоб оголошення здалося користувачеві, він повинен ввести конкретний пошуковий запит.

Згадаймо про наш громадянина К, який горить бажанням знайти відмінний магазин для придбання побутової техніки. Якщо він заб'є цікавить його запит в пошукову систему, то отримає результат: перелік інтернет-ресурсів з описами.

Контекстна реклама Yandex не з'являється де попало. Вона має строго певні для показу місця на сторінці:

Спецрозміщення - являє собою вигідні позиції, оскільки потенційному клієнту ваше оголошення може висвітитися в числі перших. Оголошення розміщується у верхній частині видачі результатів безпосередньо над посиланнями на інтеренет-ресурси, що розташовуються прямо під рекламою.

Гарантовані покази - це менш зручна позиція, але коштує вона дешевше, ніж спецрозміщення . Розташовується реклама праворуч від пошукової видачі. Велика кількість рекламодавців користуються саме цією позицією.

Динамічні покази - ці оголошення розташовуються під гарантованими (в числі перших п'яти). Оголошення показуються в певній послідовності, змінюючи один одного. Такий варіант розташування і показу реклами дає не менш гарні результати.

Тематична - транслюється на інтернет-порталах, які є частиною рекламної мережі пошукача, тоді, коли рекламне оголошення має тематику збігається з захопленнями потенційного клієнта. Тематична реклама відображається в якості додаткової інформації до основного матеріалу сайтів, які відвідував користувач. Така реклама завжди буде ненав'язливо транслюватися потенційному клієнту.

Які цілі ставить перед собою контекстна реклама?

Реклама завжди переслідує певну мету. Контекстна не є винятком.

Зростання продажів і трафіку, зробити бренд більш впізнаваним, демонстрація новинки - все це мети, які досягаються за допомогою реклами.

Наявність певних цілей рекламної кампанії впливають не тільки на розташування рекламних оголошень, їх ціну, кількість показів, але і на багато інших параметрів.

Жоден інший вид реклами в інтернеті не дає можливості так чітко контролювати всі витрати на рекламний бюджет. Контекстна реклама дозволяє вносити зміни на будь-якому етапі рекламної кампанії.

Рекламодавець, прописуючи кожне рекламне оголошення, завжди приймає як орієнтир пошукові запити потенційних клієнтів. Ідеальна ситуація - для кожного запиту, будь то «вентилятор», «потужний вентилятор», «купити вентилятор» і так далі, слід створювати окреме оголошення, щоб воно в точності збігалося з усіма вимогами інтернет-користувача.

Щодня докладна статистика розбирає по поличках всі необхідні тимчасові проміжки рекламної кампанії. Всі статистичні дані можна переглядати в будь-який час. Програма може розповісти, скільки інтернет-користувачів переглядало ваше рекламне оголошення, яке кількість перейшла з нього безпосередньо на ваш інтернет-ресурс. Необхідно пам'ятати, що все одно буде оплачуватися тільки в разі переходу по оголошенню на інтернет-портал. За кількість показів оплата не знімається. Ціна формується за принципом аукціону: оголошення з більш високою ставкою за клік переміщається на більш вигідну позицію.

Однак, не тільки розмір ставки впливає на місце розташування вашої реклами серед подібних оголошень. Існують і інші інструменти, які дають можливість скоротити витрати рекламного бюджету і зробити цей вид реклами ще ефективніше.

Вартість контекстної реклами в Google Adwords в Києві - 2018

Найбільш продуктивними з них є:

Текстівка реклами повинна максимально збігатися із запитом, який користувач забиває в пошуковик. Клікабельність реклами можна вимірювати у відсотках. Вона являє собою співвідношення кількості трансляцій оголошень до кількості переходів на інтернет-ресурс. Чим краще показник КЕП, тим нижче будуть ставки по найбільш популярних видів контекстної реклами. Високий показник кликабельности говорить про правильному підборі ключів.

Орієнтування буває:

Тимчасової - дає можливість показувати рекламу тільки в певний час, наприклад під час роботи вашої організації.

Географічні - дає можливість налаштовувати трансляцію реклами лише на певній території.

Поведінковий - бере до уваги відомі захоплення користувачів Інтернету і транслює рекламу на інтернет-ресурсах, які є партнерами пошукових систем.

Аналіз результативності рекламної кампанії. Існують певні програми-лічильники, які дозволяють збирати статистичні дані за час, коли проводилася рекламна кампанія, і проводити повний аналіз ефективності даного процесу.

Будь-яка реклама інтернет-ресурсу має певну мету. Відповідно до них і налаштовується контекстна реклама. Але неможливо всю рекламу даного типу звести до єдиного правилом, тому, щоб не наламати дров і не втратити дорогоцінний час, варто звернутися в перевірену веб-студію, яка спеціалізується на організації рекламних кампаній, в тому числі і контекстної реклами.

Аналізуючи різні дані, можна сказати, що вкладення рекламодавців в даний вид реклами перевищують витрати на всі інші види реклами. Це говорить про те, що контекстна реклама є однією з найбільш ефективних і доступних. Замовте контекстну рекламу зараз, і результат побачите завтра!