websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

що таке лід

Більшість підприємців, активно ведуть свій бізнес в онлайні, неодноразово стикалися зі словом «лід» . Але, як показує наша практика, далеко не кожен розуміє його значення. Пов'язано це і з відсутністю інформації, написаної на простому «людському» мовою, і з розробниками, які створюють свої системи і закладають в поняття ліда індивідуальне значення. У цій статті ми, грунтуючись на своєму великому досвіді, вирішили дати найбільш точне і загальноприйняте тлумачення ліду, а також його значенням в e-commerce.

Хто такий лід?

Лід - це відвідувач, який стає потенційним клієнтом в момент виконання якої-небудь дії. Коли споживач заходить на сайт через рекламне оголошення або посилання з видачі пошуковиком, він не є потенційним клієнтом. Людина може зайти на сайт і, не отримавши вичерпну інформацію, або через будь-яких технічних, маркетингових помилок сторінки, закрити вкладку з сайтом в своєму браузері. Тільки коли споживач залишає свої контакти (телефон, адреса електронної пошти, заявку на зворотний дзвінок, робить замовлення, викачує що-небудь), він стає потенційним клієнтом. Фактичним клієнтом споживач стає в момент завершення угоди, запропонованої компанією.

Як отримати ліда?

Допомагає отримати ліда лідогенераціі - метод маркетингової системи на основі ручного введення або автоматизованої стратегії, створеної фахівцем. Послуги лідогенераціі платні. Вартість ліда визначається на основі отриманих результатів маркетингового аналізу, обраної стратегії і іншими факторами.

Основними джерелами отримання ліда є:

Вхідний лист на електронну пошту, надіслану від споживача;

Отримання контактного номера через прямий телефонний дзвінок від клієнта, вказівка ​​контактів за допомогою форми зворотного зв'язку;

Контактні дані клієнта від третіх осіб. Наприклад, партнерів по бізнесу, які передають базу своїх потенційних клієнтів.

Як бачите, генерація ліда відбувається будь-яким можливим способом, при якому ви отримуєте прямі контактні дані людини, зацікавленого в вашому офферу.

Немає гарантії в тому, що лід стане фактичним клієнтом. Це залежить тільки від можливостей компанії задовольнити запити споживача і, в цілому, її маркетингової стратегії. Навіть якщо відвідувач зацікавлений в покупці і дзвонить в компанію для отримання консультації, непрофесіоналізм менеджера або умови співпраці, невідповідні споживачеві, стануть приводом не виконувати кінцеве дію.

Коли лід = постійний клієнт?

Щоб лід став постійним клієнтом, менеджер з продажу або інша відповідальна особа компанії повинен виконувати ряд дій:

Підтримувати активне листування по електронній пошті. Своєчасно відповідати на листи, надавати вичерпну інформацію;

Відправляти ліду нові каталоги і поліграфічну продукцію, яка могла б мотивувати клієнта до нових покупок;

Відправляти оновлені прайси, інформувати про зміну цін, появі акцій, спеціальних пропозицій;

Проводити зустрічі в офісі, говорити про новинки, організовувати презентації з демонстрацією нового продукту і т.д.

Дуже важливо вести контроль за кожним лідом в CRM-системі, своєчасно заповнювати звіти про роботу та хід її виконання, результати. Це допоможе в режимі реального часу аналізувати результати співпраці, розподілити навантаження між співробітниками компанії і ін.

висновки

Отримання лідів - мета кожної компанії. Без лидов ефективно розвиватися компанія просто не зможе. А від того, наскільки професійно буде налагоджено роботу по лідогенераціі і якісно оброблятися Ліди менеджерами по клієнтам, залежить прибуток кожен компанії.

Тепер ви знаєте все про лідах. Лайкать статтю і підписуйтесь на наш блог!