websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

що таке pagerank google

PageRank: що це таке

Існує таке поняття як PageRank. Воно являє собою величину, що виражається чисельного, яка характеризує, наскільки важлива саме ця сторінка сайту. Тут все просто: «важливість» сторінки прямо пропорційна числу посилань. Береться до уваги і авторитетність стороннього сайту, який надав свої сторінки для розміщення вашої посилальної маси. Виходить, що PageRank дозволяє математично вирахувати той самий вага сторінки сайту, приймаючи за основу загальна вага посилальної маси на цю саму сторінку.

Вступ

Одним з головних моментів в роботі пошукового бота є це саме поняття Google PageRank. Знання цього параметра (який, до слова, також надає певний вплив на ранжування веб-ресурсів в результаті пошукової видачі) потрібно, щоб не тільки зрозуміти, як саме проходить сам процес пошуку, але і для фахівців, які займаються оптимізацією і розкруткою веб сайтів в світових системах пошуку.

Сьогодні буде розглядатися тільки обчислення даного параметра з математичної точки зору. Варто відразу обмовитися, що в обчисленнях буде прийматися до уваги тільки вага сторінок, на яких розміщуються посилання. Тобто всі інші характеристики братися до уваги не будуть.

Щоб було зрозуміліше розібратися з поняттям PageRank, зверніть увагу на себе.Ось ви - фахівець в якійсь області (програміст, вантажник, таксист, лікар і т.д.). Ваш заробіток безпосередньо залежить від кількості клієнтів. Як ви будете їх шукати? У вас є кілька варіантів. Перший - рекламувати себе різними доступними для вас способами. Другий - влаштуватися в організацію, яка буде забезпечувати вас клієнтами. Але варто згадати, що в двадцять першому столітті на службі у людей є Інтернет, здатний допомагати в дуже багатьох речах. Тут існує, так зване, «сарафанне радіо»: про вас хтось залишив відгук, тому що ви сподобалися як фахівець. Цей відгук був прочитаний іншими людьми і до вас потягнулися клієнти. Ви при такому розкладі не витрачаєте на рекламу самого себе ні копійки, оскільки ваші вміння та професіоналізм самі працюють на вас, підвищуючи ваш авторитет в очах людей. Ті клієнти,

Ось так плавно ми і підійшли до самої суті PageRank: це поняття буде відображати вага сторінки по посиланнях (тому самому «сарафанне радіо») з інших сайтів. Зрозуміло, що вага вашої сторінки буде ставати більше зі збільшенням кількості посилань на вашу сторінку.

визначення PageRank

PageRank (PR) являє собою ступінь авторитетності (важливості) сторінки в пошуковій системі Google і є чисельного величиною, яка залежить від кількості зовнішніх посилань на конкретну сторінку, а також від їх авторитетності (ваги / важливості). Тобто, чим вище авторитет тих сторінок, на яких розміщуються посилання на вашу сторінку, тим вище PR вашої сторінки. PageRank є алгоритм розрахунку важливості сторінки, який використовує пошукач Google. Цей показник, також як і деякі інші, є тим фактором, який береться до уваги при сортуванні сайтів.

Варто знати, що пошукова система, розраховуючи PR, бере до уваги далеко не кожне посилання. Якщо посилання залишаються на спеціально призначених для розміщення посилальної маси сайтах, то Google такі посилання не враховує. Варто відмітити, що посилання можуть і знижувати авторитетність сайту.

Класичне уявлення PageRank

Якщо вас цікавить більш поглиблене виклад даної проблеми, то можна в інтернеті знайти потрібну інформацію. Ми ж відразу перейдемо до формули, яка має такий вигляд:

Як і належить будь-якій формулі, вона має розшифровку своїх змінних, де:

З - показує, скільки зовнішніх посилань розміщено на сторінці-донора;

Т и - і-ая сторінки, що посилаються;

n - кількість сторінок, що мають посилання на сторінку-акцептор, які не перебувають під фільтром;

d - являє собою демпфуючий коефіцієнт, який показує, яку частину ваги здатна передавати сторінка сайту, де розміщується посилання, сторінці, на яку веде посилання. Показник дорівнює 0,85, оскільки вважається, що сторінка здатна розділити на всі сторінки-акцептори тільки 85 відсотків своєї ваги. Як вираховує це значення Гугл, можна тільки здогадуватися. Всі інші зійшлися на думці приймати його значення в 0,85.

Тулбарное уявлення PageRank

Варто відразу зауважити, що дане значення PR ніяк не впливатиме на видачу в серп, і необхідний тільки для відображення фахівцями в Google Toolbar. На таку видачу впливатиме тільки реальний PR.

Зрозуміло, що число сторінок, що мають посилання, в Google неймовірно велике і далі прагне тільки до збільшення. Тому представляти вага сторінки в абсолютному значенні для фахівців трохи неправильно. З метою представлення ваги сторінки було введено поняття ToolBar PageRank (TLPR), значення якого може варіюватися в межах від 1 до 10.

Щоб вирахувати необхідне значення, використовують таку формулу:

TLPR = LOG base (PR) * a, де

base - є підстава логарифма, залежать і від кількості сторінок в машині пошуку, і від деяких інших чинників. Часто приймається рівним семи;

а - коефіцієнт приведення, що задовольняє умові 0 <а ≤ 1. Фахівці, що працюють над оптимізацією, можуть приймати його за одиницю, щоб спростити розрахунки.

Не варто вважати, що нульовий показник TLPR означатиме, що і PR реальний дорівнює нулю. Якщо підставляти значення в першу формулу, взявши n = 0, то мінімальне значення PR дорівнюватиме 0,15. При цьому TLPR приблизно дорівнюватиме мінус одиниці. Якщо значення TLPR виходить негативним, то прийнято вважати, що PR ще не визначений. Але навіть в такому випадку це показник впливатиме на те, як буде розподілятися вага між посиланнями-акцепторами.

Підведемо підсумки

Знаючи все принципи підрахунку PR, можна не тільки порахувати, скільки і яких слід мати посилань, але і дати зробити прогноз PR. На прикладі це може виглядати так. Новий сайт, який має понад 10 000 правильно облінкований сторінок, при цьому кожна буде посилатися на головну сторінку ресурсу, то вона зможе отримати чудовий вага від таких посилань.

Ви можете самостійно порахувати значення PR, підставивши в формулу всі необхідні значення і взявши до уваги, що на сторінці розміщується в середньому по десятку посилань.

PR приблизно дорівнюватиме чотирьом.

Ось так можна отримати досить непоганий PR, не маючи жодної зовнішньої посилання з інших ресурсів.

А тепер перелік найчастіших питань

Але перш, ніж на них відповідати, зауважимо, що найважливішим є кількість посилань і їх якість.

Як можна підвищити PR свого веб-ресурсу?

Способів багато. Але основна вимога - це те, наскільки якісними є посилальна маса, що розміщується на інших веб-ресурсах. Пам'ятайте, що на ранжування вашого сайту у видачі пошукової системи впливають кількість посилальної маси і її якість. Розміщуйте з розумом на свій сайт посилання на різних сайтах. Для цього підійдуть тематичні форуми і каталоги, блоги і т.д .. Не ставте посилання хаотично, щоб вони не сприймалися як спам.

Чи може бути значення PR зі знаком «мінус»?

Не може. Про це вже йшлося в статті: 0,15 - мінімальне значення PR, TLPRmin = 0.

Чи можна розміщувати на сторінках свого сайту посилання на чужі ресурси? Як це позначиться на показнику PR сторінки мого ресурсу?

Не бійтеся публікувати чужі посилання на своєму сайті, оскільки це повертається вам сторицею /

Чи часто виходять апргейти PR?

Регулярно, один раз в кілька місяців виходять апгрейт для TLPR. Реальний PR апгрейт частіше. Google надає актуальну інформацію по TLPR на даний момент для вашого ресурсу в каталозі Dmoz, за умови, що він є в каталозі.

Як впливає на PR мову посилання?

Ніяк. Впливає лише кількість веб-сторінок, на яких розміщені посилання на ваш ресурс, і їх якість.

Як впливає на PR кількість відвідувачів на сайті?

Ніяк. Ще раз повторю, що на значення PR можуть впливати тільки якість посилань і їх кількість.

Чи можуть картинки підвищити PR?

Так, але тільки в тому випадку, коли вони являють собою робочу посилання, клікнувши по якій користувач може здійснити перехід на інший сайт.