websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

оффер для лендінга - приклади

Чому навколо оффера такий галас? Чому маркетологи Діджитал-студій годинами і днями безперервно готові проводити маркетинговий аналіз, виявляти потреби цільової аудиторії, щоб правильно і грамотно скласти кілька пропозицій на перший розворот landing page? А все тому що оффер - це основний і, мабуть, єдиний спосіб привернути увагу відвідувача і змусити його лістнуть сторінку захоплення нижче. Напевно, зараз вам здається, що придумати текст з якихось 100-200 символів і оформити їх спочатку Лендінг Пейдж - завдання для першокласника.

Можливо, так воно і є, якщо ваш товар ексклюзиву і продається в Україні в одиничному варіанті і тільки у вашій компанії. Але робота може перетворитися на справжнє пекло, якщо товар або послуга, на перший погляд, абсолютно не виділяється з подібних, які пропонують ваші конкуренти. У цій статті ми викладемо інструкцію про складання оффера і наведемо його приклади, взяті з наших власних робіт і прикладів Лендінг Пейдж одностранічнік, які ми порахували дуже крутими.

Оффер - унікальна торгова пропозиція , яке збирає в собі всі вигоди і переваги товару або послуги, здатні максимально придушити страхи споживача, задовольнити його потреби і відповісти на заперечення. Офферу може виступати в кількох видах: вигода + заклик до дії; вигода + акція + заклик до дії. УТП завжди має перебувати на першому розвороті Лендінг Пейдж. Сам оффер повинен бути виділений і помітний, переваги оформляються шрифтом меншого розміру, переваги можна оформити списком. Також дуже важливо навчитися писати оффер в продає характер. У цьому вам допоможе інформація як навчитися писати продають рекламні тексти .

Приклад вдалого оффера в будівельну тематику наведемо нижче.

Що розуміє відвідувач побачивши цього блоку? Те, що компанія займається проектуванням будинків преміум-класу (робота на страхи отримати неякісний результат), що компанія робить роботу швидко і дає гарантію (робота на переконання + вигоди). Також вказано досвід роботи компанії, що підтверджує її професіоналізм. А в завершенні акція і СТА. Всього 4 пропозиції максимально розкривають користь послуги і мотивують споживача до дії. В цьому і полягає головна цінність оффера на посадочних сторінках.

Перейдемо до інструкції складання правильного УТП.

Перший етап. Вивчення товару та цільової аудиторії

Найефективніший спосіб складання продає оффера - аналіз і вивчення цільової аудиторії та товару, який буде їй пропонуватися. Робота послідовна і вимагає дуже детального розбору. Зокрема, потреби ЦА, її страхів, питань, переживань, переконань, заперечень. Коли ми визначаємо групу цільової аудиторії, вік, побажання, необхідно знайти відповідь на всілякі питання: чого хоче споживач, чого боїться, як буде використовувати товар, що може його мотивувати до покупки.

Знайшовши відповіді на всі питання, потрібно детально проаналізувати товар, який рекламує Лендінгем, зв'язавши його переваги (навіть якщо вони не унікальні) до потреб цільової аудиторії. Провівши цю роботу, ви зможете знайти цінність для споживача навіть у найпоширеніших товари, які зустрічаються часто-густо у вашого конкурента, створивши тим самим ефективний Лендінгем .

Як вчинити, якщо реальних клієнтів ще немає, а ніша тільки тестується? Самий елементарний спосіб - відвідати тематичні форуми в Інтернеті, де люди діляться своїми думками і захопити кожне з них. Можна провести опитування реальних людей, зайшовши в гіпермаркет, запитавши цікавий їм буде ваш продукт чи ні. Виходячи з результатів опитування, можна приблизно зрозуміти свою цільову аудиторію.

Другий етап. Вибираємо характеристики, що задовольняють запити ЦА

Цільова аудиторія визначена, далі необхідно з усіх встановлених показників і переваг вибрати самі ключові. Для цього необхідно скласти рейтинг найбільш зустрічаються запитів, що цікавлять цільову аудиторію, і вибрати кілька, які зможе задовольнити ваш продукт. Такі запити дозволяють підбирати акцент на перевагах вашого продукту, привернути увагу і мотивувати до дії «гарячих» відвідувачів (тих, хто вже готовий зробити замовлення відразу).

Третій етап. аналізуємо конкурентів

Раз ми знаходимося в конкурентному середовищі, логічно, що необхідно вивчити конкурентів. Для цього необхідно вибрати ТОП-10 конкурентів, які рекламують аналогічний товар на тій же рекламної майданчику, де плануєте бути і ви. Далі складіть невелику таблицю із зазначенням переваг, які пропонують своїм споживачам конкуренти, можуть створювати вигоди вашої компанії або товару, здатні сверхконкуріровать з обраним вами топом. Отримана інформація і ляже в основу оффера.

Четвертий етап. Складаємо оффер на Лендінг Пейдж

Досвідчені інтернет-маркетологи вже давно склали формулу ідеального оффера. Вона виглядає наступним чином: Вигода + один бонус (акція) + гарантія + обмеження + СТА. Насправді ж конкретних вимог до УТП немає. Залежно від виду товару або послуги, цільової аудиторії та її потреб, що продає оффер може бути будь-яким. Головне, щоб він був смачним, таким, що запам'ятовується і мотивуючим.

Приклад правильного оффера landing page:

Що показують тут приклади офферов для одностранічнік:

1. Які Посилюють слова: перший, зверхінтенсивний - працюють на сприйняття інформації людиною. Відвідувач розуміє, що:

перший - значить унікальний (а унікальне завжди цікаво);

сверхинтенсивного робота призведе до гарних результатів.

2. СТА.

У цьому випадку формула оффера на Лендінгем Пейдж виглядає так: написати опис + перевага (час) + СТА. Лаконічно, практично і ефективно.

Як бачите, формули УТП можуть бути різноманітними. Головне, щоб правильний оффер задовольняв всі запити споживачів і виділяв найцінніші переваги.

Хочете зробити більш персоналізований УТП під запит користувача? Використовуйте технологію мультілендінга .

П'ятий етап. Дивимося приклади оффера для landing page

Поки ви ще не навчилися самостійно складати оффер на утворять єдиний сайт, рекомендуємо подивитися приклади, як це роблять професіонали. Не варто «злизувати» у них ідею, але надихнутися нею і зробити ще краще і цікавіше - справа блага.

Вигода: розвиток підприємницьких жив у дитини. Підвищує інтерес до пропозиції підсилюють слова.

Вигода: послуга «під ключ», доставка і монтаж від 2 тижнів, отримання безкоштовної кошторису за 2 дні - продаж послуги та її успіх очевидні.

Вигоди: Перевага в ціні і часу, повний цикл послуги, ексклюзивний продукт.

Вигоди: отримання цінних знань за 1 день + мотивуючий гасло.

Хочете більше прикладів офферов для Лендінг Пейдж? Дивіться найкращі сайти-одностранічнікі з докладним розбором усіх продавців елементів.

Шостий етап. Аналізуємо свій оффер

Тут потрібно не хвалити себе, який ви молодець, що склали такий крутий, на вашу думку, оффер, а уявити себе реальним покупцем, відповівши на 2 головних питання:

Захотіли б ви купувати цей продукт, прочитавши оффер? Дайте відповідь на питання об'єктивно. Якщо відповідь «так», то переходите до другого питання. Якщо відповідь «ні», то дайте відповідь для себе «чому?». Розгляньте свої ж страхи і переконання, як потенційний покупець. Знайдіть причину відмови від покупки і викорінити проблему.

Чому потрібно купити саме цей продукт? Уявіть собі, що вам задає це питання реальний потенційний покупець, якому все одно на досвід вашої компанії або її назву. Споживач повинен бачити реальні вигоди, а не відчувати, що йому відверто «впарюють» продукт, який можна купити у конкурента дешевше.

Якщо ви змогли відповісти на два цих питання, значить, оффер складено правильно . Залишається тільки привабливо оформити його на першому розвороті і протестувати результат, аналізуючи поведінку відвідувачів.

Пам'ятайте. Ніколи не поспішайте, завжди аналізуйте УТП, перевіряйте його, детально вивчайте ЦА і її потреби. Тільки в цьому випадку ви складете дійсно ефективний і продає оффер. Ну, а якщо ви не впевнені в своїх силах, завжди можете замовити створення Лендінг Пейдж в нашому Діджитал-агентстві.