websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

оптимізація контенту сайту для мобільного аудиторії

Не тільки в питанні дизайну, але і в питанні наповнення сайтів останнім часом все частіше використовується підхід mobile first , т. Е. Сайти створюються з урахуванням інтересів в першу чергу мобільних користувачів, а вже потім - всіх інших. При сучасних темпах зростання мобільного інтернет-аудиторії це зовсім не зайве, але виникає цілком закономірне питання: чи повинен відрізнятися контент сайтів в такому випадку від звичайного? Неодмінно, і як раз про оптимізації контенту сайтів для мобільного аудиторії мова докладніше піде далі.

Заходити на сайти з мобільних пристроїв користувачі сьогодні звикли в декількох класичних випадках : коли потрібно швидко вирішити проблему, коли потрібно скоротати час в очікуванні, скажімо, під час тривалої поїздки і т. П. І те, що вони хочуть побачити на мобільній версії сайту (адаптованому для мобільних сайті), буде прямо залежати від їх вихідних цілей.

Наприклад, мобільним відвідувачам інтернет-магазину , найімовірніше, було б важливо спочатку побачити чітко і ясно викладену інформацію про товар, що включає дані про ціну, характеристиках, основні особливості. У той же час на сайті інформаційного характерувідвідувачам, скоріше за все, захочеться бачити так звані лонгріди - об'ємні як по довжині, так і за змістом матеріали, розраховані на тривалий і вдумливе читання.

Виходить, якщо зрозуміти, з якою метою користувачі будуть заходити на сайт з мобільних пристроїв, стане ясно, який контент їм найбільше цікавий, і відповідно до цього провести оптимізацію. І така оптимізація може включати як роботу над змістом, так і роботу над оформленням контенту. Зокрема оптимізація текстового контенту сайту для мобільних користувачів може включати наступні пункти.

форматування абзаців

На мобільному екрані, хоч би великим він не був, не поміщається стільки ж тексту, скільки на екрані звичайного ПК. Тому форматування абзаців в даному випадку приділяється особлива увага: їх довжина повинна бути підібрана так, щоб користувачам було зручно читати з екрану мобільного пристрою. Зазвичай достатньо абзацу в 3-5 рядків, щоб вона розмістилася на одному екрані. При цьому абзаци один від одного корисно відокремлювати порожніми рядками, щоб полегшити користувачам візуальне структурування інформації.

оптимізація заголовків

Заголовки важливі завжди, але коли мова йде про оптимізацію контенту сайту для мобільних користувачів - вони важливі подвійно. Адже справа в тому, що занадто довгий і великий заголовок може запросто «з'їсти» екран, і користувачі не дізнаються, що ж за цим заголовком ховається, поки не перейдуть до наступного екрану. Так що для зручності мобільного аудиторії сайту рекомендується робити досить короткі, але при тому місткі заголовки.

форматування ілюстрацій

Для мобільних користувачів сайтів зображення, що ілюструють або доповнюють текст, мають дещо менше значення, ніж для користувачів, які відвідують сайти з ПК і ноутбуків, - на маленькому екрані деталі особливо не розгляне. Цей фактор необхідно враховувати, наповнюючи сторінки сайту зображеннями: якщо якесь зображення несе допоміжну роль, його не потрібно робити занадто великим, оскільки воно «з'їсть» левову частку екранного простору і перешкодить сприйняттю основного тексту.

Мобільна інтернет-аудиторія неухильно зростає, і сьогодні є чимале число користувачів, які відвідують сайти виключно з мобільних пристроїв. Так що сучасні сайти повинні обов'язково «підлаштовуватися» під таку аудиторію , щоб залишатися затребуваними і популярними.