websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

оптимізація сайту для мобільних пристроїв

Оптимізація сайту для мобільних гаджетів

Навіщо взагалі потрібна ця сама оптимізація сайту для різних мобільних гаджетів? Невже звичайної мало розкрутки основної версії сайту? Саме такі питання найчастіше задають власники сайтів, які бачать в оптимізації сайту під мобільні гаджети більший обсяг роботи, а значить, і додатковий витрати. Саме тому дуже багато хто воліє розкручувати обидві версію ресурсу. Але на сьогоднішній день таке рішення є помилковим, оскільки все більше інтернет-користувачів заходять в глобальну мережу саме з мобільних пристроїв, та й пошукові системи обов'язково при ранжуванні сайту враховують наявність і якість його мобільній версії.

Мета оптимізації мобільної версії сайту

Оптимізації мобільної версії сайту звичайно має свої переваги, хоча проводити її досить складно і важко. Але все це варто зробити. І причин є кілька.

Ще кілька років тому (якщо точніше, то в 2015 році) світові системи пошуку зробили заяву про те, що в розвинених країнах все більше інтернет-користувачів вважають за краще мобільні версії сайтів. За минулий час обсяги мобільного трафіку, що надходить з різних мобільних гаджетів, лише ставала більше;

Вже через рік (тобто в 2016 році) число інтернет-користувачів, які потрапляють на простори Інтернету через свої мобільні пристрої, став дорівнює числу користувачів, які заходять в глобальну мережу через стаціонарні ПК або ноутбуки. Це співвідношення поступово змінюється на користь мобільних користувачів. Обумовлюється це тим, що все більше людей переходять на смартфони. Понад двадцять відсотків користувачів не використовують стаціонарні ПК для виходу в Інтернет в принципі;

В цей же час світові системи пошуку стали вносити зміни в алгоритми індексації та ранжирування. Саме після цього і стали пошуковики брати до уваги наявність якісної оптимізації сайту для мобільних гаджетів. Якщо мова йде про Google, то компанія зробила заяву про застосування тепер уже нового методу ранжирування сайтів - Mobile First Indexing, який оцінює, наскільки зручний сайт для мобільних інтернет-користувачів.

Всі ці події сталися кілька років тому, отже, за цей час кількість мобільних користувачів лише збільшилася. Тому і надалі обсяги мобільного трафіку будуть рости. У разі, якщо сайт не має оптимізації під мобільні пристрої, то його власник буде втрачати все більшу кількість потенційних клієнтів, які будуть залишати ресурс через його незручності для мобільних користувачів. Ні в якому разі не можна скидати з рахунків потреби мобільних користувачів. Адже з часом без оптимізації сайт не зможе приносити прибуток, а буде здатний лише насилу утримуватися на плаву.

Як провести оптимізацію сайту під мобільні пристрої?

Після того як був запущений Mobile First Indexing , процес індексації сайту дуже сильно був змінений. Раніше до уваги приймалася тільки основна версія сайту (для ПК), тепер же в ранжируванні бере участь і спеціальний бот, який визначає придатність сайтів для смартфонів. Існує кілька кроків, які необхідно пройти, щоб оптимізувати сайт. Про них детальніше.

Аналітика

Розкрутка сайту , природно, має свої нюанси, які безпосередньо пов'язані з CMS і використовуваними механізмами. Є перелік підводних каменів, які можуть зустрітися на шляху оптимізації.

Першим нюансом є ще цілий ряд показників, за якими також проводиться оцінка якості мобільної версії сайту. До таких належать: простота взаємодії з сайтом з мобільного гаджета і зручність використання сайту (юзабіліті);

Найчастіше результати пошукових запитів мають геопривязку, тобто є по більшій своїй частині регіональними;

Частотність пошукових запитів. Варто знати, що семантичні ядра основний і мобільного версій сайту мають суттєві відмінності. Отже, збирати їх доводиться окремо, що додає величезний обсяг робіт сео-фахівця .

Якщо ви беретеся за розкрутку свого сайту, то, в першу чергу, необхідно переконатися що сайт виконує вимоги оптимізації під мобільні пристрої. В Інтернеті існує достатня кількість сервісів, які допомагають визначити це.

Page Speed Insight - основний інструмент для фахівця, який буде займатися розкручуванням мобільної версії веб-ресурса. Ос може виконувати одночасно кілька дуже важливих функцій. По-перше, він виконує перевірку загальної лояльності сайту до відвідувачів, які завітали на сайт через мобільні гаджети. По-друге, він може порадити, що необхідно змінити, щоб користувачам було зручніше взаємодіяти з сайтом;

Fetch and Render - здатний продемонструвати, як пошуковий бот бачить сайт. Дає можливість не тільки відстежити помилки, допущені при оптимізації, але і своєчасно їх усунути;

Resizer - плагін, який спрощує роботу з контентом. Він перевіряє, яким чином публікуються на сторінках сайту матеріали відображаються на різних мобільних пристроях.

Це лише мала частина інструментів і плагінів, які існують в Інтернеті, спрямованих на поліпшення роботи мобільної версії сайту. Ви маєте право вибрати для себе оптимальні.

Збільшення швидкості завантаження сайту

Швидкість завантаження сайту дуже важлива, і про це варто пам'ятати, приступаючи до оптимізації. Такі вже пішли нетерплячі користувачі, що при завантаженні сайту довше трьох секунд, вони починають нервувати і втрачають інтерес до сайту. Але не тільки користувачі виявляє нетерпіння. Пошукові системи також віддають перевагу сайтам, які мають високу швидкість завантаження.

Щоб сайт не "підвисає» при завантаженні, необхідно зібрати в один файл все наявні скрипти. Можна також вдатися до асинхронної підвантаження. Це також суттєво збільшить комфортність взаємодії з сайтом.

Налаштування юзабіліті

Блокувати зображення сайту можна ні за яких умов. Стосується це і Javascript. Search Console від Google надасть інформацію про наявну блокування або її відсутності.

Варто використовувати шрифти великого розміру, які будуть легко читатися з телефону. При наявності великого обсягу тексту на сторінці, його легко можна заховати, використовуючи кнопку «Читати далі» ( «Ще», «Дізнатися більше» і т.п.).

Контент, що розміщується на сторінці, не повинен виходити за межі екрану мобільного пристрою.

Якщо на сторінці розміщені рекламні оголошення, то вони не повинні перекривати користувачеві доступ до інформації сайту. Від спливаючих вікно також краще позбутися, замінивши їх менш дратівливими відвідувачів елементами.

Налаштування коректної індексації

У мобільній версії сайту повинні бути ті ж самі елементи, що є і в основну версію сайту, які надають безпосередньо вплив на ранжирування сайту пошуковими системами.

Повинні бути однаковими meta-теги обох версій сайту для однакових сторінок.

Мікророзмітки (якщо така має місце бути) повинна бути і в стаціонарній версії, і в мобільній.

Варто стежити, щоб не було дублювання при індексації контенту, який розміщується в обох версіях сайту. При знаходженні мобільної версії сайту на піддомені, вона (версія сайту) може видаватися в пошуковий рядок при користуванні стаціонарним ПК. Щоб не створити ще більших проблем, не поспішайте зі створенням спеціального файлу robots.txt, куди захочете прописати, що мобільну версію сайту індексувати не потрібно. Простіше вручну прописати в коді основною версією сайту, що вона є головною.

ретельне тестування

Завжди перевіряйте мобільну версію сайту на різних мобільних гаджетах. Це пов'язано з тим, що на одних пристроях сайт працює відмінно, а на інших користувач може лише споглядати помилку 404.

Головні правила при оптимізації мобільної версії сайту

Таких правил небагато, але виконувати їх варто.

Правило №1 . Аналізуйте цільову аудиторію. Для цього можна вдатися до допомоги сервісів, які пропонують самі пошукові системи. У них можна знайти детальний розклад по цільовій аудиторії:

Демографічні показники -возраст і підлогу відвідувачів;

Аналіз географії відвідувань - з яких регіонів найчастіше заходили користувачі до вашого сайту;

Які пристрої використовувалися для заходу на сайт;

Які ОС встановлені на комп'ютерах відвідувачів;

Як довго провів користувач часу на веб-ресурсі.

Дана інформація необхідна, і її слід враховувати при оптимізації сайту, оскільки вона може підказати, що є певні проблеми. Наприклад, якщо користувачі не затримуються на сайті, то це може свідчити або про повільній швидкості завантаження сайту, або про проблеми з його роботою.

Правило №2 . Чи не ускладнюйте дизайн. Мінімалістичний стиль для мобільної версії є відмінним варіантом. Обтяжені додатковими елементами мобільна версія сайту не зможе завантажуватися швидко, а значить, сайт почне втрачати своїх потенційних клієнтів.

Правило №3 . Максимально збільшуйте швидкість завантаження сайту. Робіть це всіма можливими способами. Чим менше користувач чекає завантаження сайту, тим краще. Пошукові системи також позитивно оцінять швидкість завантаження сайту.

Правило №4 . Не забувайте про контент. Його також варто оптимізувати під мобільні пристрої. Наприклад. Заголовки продумуйте короткі, але яскраві і точні, такі, щоб вони без праці влазив в екран з будь діагоналлю, і прочитати їх при цьому можна було без проблем.

Підведемо підсумки

Багато фахівця вказують на те, що Mobile First Indexing став впливати і на результати пошукової видачі для ПК, а не тільки на мобільних гаджетів. Хоча вплив тут, безумовно, менше. Google намагається звести до мінімуму ці впливи, оскільки користувачам стаціонарних комп'ютерів абсолютно не важливо якість мобільної версії сайту. Однак ранжування сайтів відбувається по одному індексу, отже, веб-ресурси, які не мають мобільної версії, або мають неякісний її варіант, будуть падати в пошуковій видачі і за основною версією сайту, і по мобільному.