websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

оптимізація сайтів. підбір ключових слів

Оптимізація сайтів - важливий етап у створенні і розвитку сайту. Від того, наскільки внутрішня структура і зовнішні показники сайту будуть відповідати цілям і завданням сайту, залежить його успіх в мережі Інтернет.

Підбір ключових слів - це один з найважливіших аспектів оптимізації сайтів. Ключові слова характеризують сайт, дають пошуковим механізмам «уявлення» про зміст сайту і його значущості для відвідувачів. Правильно підібрані ключові слова забезпечують сайту цільових відвідувачів - відвідувачів, які найбільш ймовірно можуть стати клієнтами компанії або покупцями її товарів.

Підбір ключових слів - основа для складання семантичного ядра сайту . Пошук ключових слів слід почати з ретельного аналізу діяльності компанії, цілей створення сайту. Так, наприклад, якщо сайт створюється для продажу товарів і послуг в інтернеті (інтернет-магазин), то ключові слова для сайту будуть починатися словом «купити» - як правило, такий запит вводять користувачі, дійсно охочі купити конкретний товар.

Ключові слова для сайту повинні не тільки відповідати тематиці сайту і родом діяльності компанії, але і, звичайно ж, бути затребуваними у відвідувачів. Можна вибрати чудове ключове слово або ключову фразу, дуже точно відповідають потребам сайту, але якщо такий запит не цікавить інтернет-користувачів, ніхто по ньому на сайт не прийде.

Саме тому пошук і підбір ключових слів обов'язково включає вивчення статистики пошукових запитів . Широко відома статистика пошукових запитів Яндекс, сервіс підбору ключових слів Google. Оцінюючи переваги своєї цільової аудиторії у виборі пошукової системи, слід орієнтуватися на ту з них, яка дасть більше відвідувачів.

Ввівши цікавить ключове слово в пошуковий рядок сервісу статистики, можна дізнатися, як багато запитів по цьому ключовому слову зробили користувачі за певний період, в певному регіоні і т.д.

Як правило, сервіс показує також пов'язані з шуканим пошукові запити, а також запити, частково включають ключову фразу. Таким чином, користувачеві сервісу надається можливість не тільки дізнатися популярність ключового слова, але і розширити список ключових слів.

Після визначення популярності запитів з того чи іншого ключового слова, слід визначити тип ключового слова: високочастотне, середньо частотні, низькочастотне. Високочастотні ключові слова (ВЧ) - це дуже популярні ключові слова, низькочастотні (НЧ) - найменш популярні.

Оптимізація сайтів і робота із зовнішніми показниками буде різною при різній популярності пошукових запитів і відповідних їм ключових слів. ВЧ-запити - це найпопулярніші, а, отже, і самі конкурентні запити. Тому добитися високих позицій в пошуковій видачі за такими запитами складніше. Низькочастотні, в свою чергу, мають набагато меншу конкуренцію, а тому і вийти в ТОП по ним легше.

Підбір ключових слів відповідно до їх популярністю для кожного сайту індивідуальний. Вже згадуваним раніше інтернет-магазинах більше користі, наприклад, принесуть низькочастотні уточнені запити, що містять назви конкретних моделей товарів, ніж популярні, але абстрактні однослівні запити. Чим більше уточнених ключових слів і словосполучень буде задіяно для оптимізації і розкручування сайту, тим більше цільових відвідувачів це принесе інтернет-магазину.

Підбір ключових слів і оптимізація сайтів відповідно до обраних словами - це відповідальний процес, неправильно підібрані ключові слова не зможуть привести на сайт цільових відвідувачів. Ось чому, варто довірити пошук ключових слів і оптимізацію сайту під них професіоналам - команді фахівців веб-студії websoft .

SEO-оптимізатори веб-студії допоможуть провести аналіз ключових слів, скласти семантичне ядро ​​сайту, проконсультують з питань самостійної оптимізації або ж візьмуть всі турботи по оптимізації сайту на себе.