websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

оптимізація сайтів робота з ключовими словами

Пошукова оптимізація сайтів (SEO) необхідна для розкрутки і просування сайту. Для того, щоб пошукова оптимізація сайтів була ефективною важливо не тільки грамотно вибрати ключові слова для просування, але також оптимізувати їх вживання на сайті.

Ключові слова слід вибирати ретельно. Від того, наскільки правильно підібрані ключові слова для сайту, залежать не тільки позиції сайту в рейтингу пошукових систем, але і загальна ефективність сайту. Неправильно підібрані ключові слова не призводять на сайт цільових відвідувачів , не залучають потенційних клієнтів або покупців і, отже, не приносять користі.

Оптимізація сайтів повинна враховувати безліч важливих показників і параметрів. Наприклад, вибір ключових слів для сайтів залежить від частоти запитів, які користувачі вводять в пошукові системи. Відповідно до цього критерію пошукові запити і ключові слова, пов'язані з ними, можна розділити на три основні групи:

·         високочастотні

·         середньочастотні

·         низькочастотні

Так звані високочастотні запити - ВЧ - це запити, що складаються з одного, рідше - двох, слів, які найбільш часто запитуються користувачами пошукових систем. Причому «поріг високочастотні» може бути різним для різних предметних областей. Оптимізація сайтів за такими запитами скрутна.

Відповідно, середньочастотні (СЧ) - це запити із середньою для даної предметної області частотою запрашіванія, а низькочастотні - з низькою. Низькочастотні запити, як правило, складаються з 3-х і більше слів. Оптимізація сайтів по НЧ запитам найбільш проста і доступна.

Сторінки сайтів повинні бути релевантні потрібним ключовим словам. Це означає, що в контенті сайту повинно бути достатньо ключових слів, щоб їх співвідношення з загальним числом слів було оптимальним.

Показник, що враховує, як часто задане ключове слово зустрічається в певному обсязі всього тексту сторінки, називається щільністю ключового слова . Щільність ключового слова визначається як відношення цього слова до загальної кількості слів на сторінці і вимірюється у відсотках.

Показник щільності ключових слів на сторінці враховується пошуковими роботами , а тому фахівці SEO прагнуть збільшити цей показник до максимально можливого. Однак занадто висока щільність ключових слів негативно позначається на позиціях сторінки в пошуковій видачі, адже перенасиченість тексту ключовими словами сприймається роботом як пошуковий спам - в результаті сторінка пессімізіруется (тобто втрачає свої позиції).

Як виконується оптимізація сайтів при роботі з щільністю ключових слів?

Щоб запобігти неефективні результати оптимізація сайту за показником щільності ключових слів повинна проводитися грамотно. Прийнятний діапазон значень - близько 5-7% . Сторінки з меншим вмістом ключових слів недостатньо релевантні, а з великим - визначаються пошуковими роботами як спам.

Крім правильного вибору частоти вживання ключового слова на сторінці, оптимізація сайту передбачає також роботу над позиціонуванням ключових слів в тексті сторінки . Як слід розуміти термін «позиціонування»?

Присутність ключових слів у всіх значущих з точки зору ранжирування елементах сторінки - це і є позиціонування. Зокрема, присутність ключового слова в тегах <h1> - <h4>, в тезі <title>, в мета-тегах <keywords> і <description>, а також виділення ключових слів тегами <strong> або <b> сприяє збільшенню « ваги »ключового слова, тобто його важливості з точки зору пошукових систем.

Описані методи роботи з ключовими словами далеко не вичерпують поняття «оптимізація сайтів», однак є при цьому простими і доступними кожному бажаючому.