websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

оптимізація сайтів взаємодія title і h1

Незважаючи на зміни, які постійно відбуваються в сфері просування і оптимізації сайтів , робота з заголовками сторінок (title) і заголовками текстів H1 всередині сторінок як і раніше залишається актуальною. Наприклад, завжди дуже цікавий багатьом власникам сайтів і веб-майстрам питання про те, чи повинні дані заголовки збігатися або ж бути різними.

Щоб на таке питання знайти відповідь, для початку важливо зрозуміти, яку основну роль виконують на сторінці сайту ці два тега. Так, заголовок сторінки користувачі бачать в першу чергу в результатах пошукової видачі разом з посиланням на сторінку. Відповідно, роль заголовка сторінки полягає в тому, щоб спонукати користувачів зробити клік по посиланню і перехід на сайт.

А ось заголовок тексту H1 - це те, що «зустрічає» користувачів безпосередньо на відкритій сторінці сайту. Такий заголовок коротко інформує користувачів про вміст сторінки, показує, чи дійсно сторінка відповідає очікуванням. Даний заголовок повинен спонукати користувачів залишитися на сторінці - для докладного вивчення представленого контенту.

Як можна помітити, у title і H1 абсолютно різні завдання, в зв'язку з чим при заповненні цих тегів на сторінках сайту в даний час використовується два основні підходи : або вибирається єдиний універсальний текст для обох тегів, або ж теги заповнюються різним текстом - окремо під кожну із завдань.

Дублюються теги title і H1 - найпростіший в реалізації варіант, оскільки багато популярних системи управління контентом (CMS) автоматично генерують заголовки сторінок на основі заголовків H1. Недоліком же даного варіанту є необхідність шукати універсальний текст для обох тегів, що може бути досить важко. До того ж, багато веб-майстри відзначають, що дублювання title і H1 може шкодити пошуковому просуванню, оскільки пошукові системи можуть порахувати такий хід спробою маніпулювання видачею.

Різні теги title і H1 буває не завжди просто зробити, адже деякі CMS не дають можливості гнучко налаштовувати ці теги. Але якщо вже це варіант вдається втілити в життя, то в такому випадку можна для тегів використовувати окремий текст і тим самим підвищити ефективність кожного з них: текст title буде збільшувати CTR, а текст H1 - конверсію. Правда, складання різних заголовків title і H1 для однієї і тієї ж сторінки може бути кілька утомливих і віднімати досить багато часу - це потрібно враховувати.

До якої ж міри можуть відрізнятися між собою title і H1? Вибір буде багато в чому залежати від особливостей оптимізуються сторінок, але чого вже точно не слід допускати, так це повного невідповідності між заголовком сторінки і заголовком H1 . Адже якщо ці теги будуть повністю відмінними один від одного, то пошукові системи не зможуть точно визначити, яким запитам релевантна сторінка, а значить не зможуть і правильно проіндексувати її. В результаті позиції в пошуку у сторінки можуть виявитися нижчими від очікуваних.

Другий важливий аспект в даному питанні - це вплив на поведінкові фактори . Справа в тому, що коли при переході по посиланню з пошуку, де був один заголовок, на сторінці сайту користувач побачить вже зовсім інший заголовок, він може відразу ж закрити сайт, що сприятиме зростанню показника відмов. А це, як відомо, не найкращим чином позначається на просуванні сайту в цілому.

Так як же в підсумку повинні співвідноситися один з одним теги title і H1 на сторінках сайту? Оптимальним багато веб-майстри називають підхід, при якому заголовки сторінок і заголовки H1 повинні бути частково однаковими, а частково - різними . У подібному випадку заголовок сторінки включає, як правило, які обнародувано ключові слова і додатковий текст для підвищення CTR, а заголовок H1 - одне з ключових слів і текст для короткого опису вмісту сторінки.