websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

оптимізація інтернет-магазину для мобільних пристроїв

Якщо для оптимізації невеликого інформаційного сайту під мобільні пристрої буває досить підкоригувати розмір графіки, шрифтів і блоків тексту, то з інтернет-магазином такий номер навряд чи пройде. Але ж зараз, коли пошукові системи все більше звертають увагу на «дружелюбність» сайтів до мобільних користувачам (molile friendliness), неувага до подібного питання може занадто дорого обійтися власникам. Давайте ж розглянемо, які основні особливості має оптимізація інтернет-магазину для мобільних пристроїв .

На екрані мобільного пристрою, навіть якщо мова йде від планшеті з діагоналлю 10 дюймів, що не вміститься стільки ж за все, скільки і на великому екрані ПК. Тому при оптимізації інтернет-магазину для мобільних пристроїв або ж при створенні окремої мобільної версії необхідно подумати, як краще подати користувачам необхідний контент, не знижуючи ні його якості, ні його цінності .

Так, на сторінках товарів в мобільному інтернет-магазині замість довгих розлогих описів корисно використовувати короткі списки, візуально виділяючи ключові особливості товарів більшим або напівжирним шрифтом. А на сторінках каталогів можна, в свою чергу, формувати більш короткі, ніж в десктоп-версії магазину, заголовки, уникаючи тим самим захаращення простору екрану і полегшуючи навігацію по товарах для користувачів.

Інформаційні сторінки інтернет-магазину , наприклад, з даними про умови оплати і доставки або повернення товару, повинні бути доступні мобільним користувачам, однак їх оформлення буде відрізнятися від такого для звичайної версії магазину. Відомості повинні бути подані повно, але в стислому вигляді. Тут, як і в випадку з товарними сторінками, допоможуть списки, візуальне виділення головних моментів.

При відвідуванні інтернет-магазину з мобільного пристрою користувач, швидше за все, буде вести себе трохи інакше, ніж при відвідуванні з ПК , а значить і сам інтернет-магазин повинен «підлаштуватися» під поведінку користувача, надаючи йому специфічні функції. І, наприклад, при оптимізації інтернет-магазину для мобільних пристроїв може бути передбачено автоматичне визначення положення користувача по GPS або, скажімо, формування push-повідомлень про стан замовлення, акції та бонуси і т. Д.

Оптимізація зображень під розмір екрану мобільного пристрою, укрупнені елементи і шрифти , достатню відстань між інтерактивними елементами, щоб уникнути помилкових натискань, мінімум всього зайвого - всі ці вимоги до сайтів, оптимізуються для мобільних користувачів, в рівній мірі справедливі і для інтернет-магазинів. Більш того, у випадку з інтернет-магазинами подібні вимоги набувають навіть більшого значення, адже до здійснення покупок в інтернеті з мобільних пристроїв користувачі ставляться дуже педантично.

Наскільки б добре не був оптимізований інтернет-магазин для мобільних пристроїв, частини користувачів, особливо якщо це представники постійної аудиторії, все одно буде зручніше і звичніше працювати з повною версій , нехай навіть для цього і доведеться постійно «скролл» екран або раз у раз масштабувати контент. Для подібних користувачів можна передбачити перехід до перегляду повної версії і назад, зробивши посилання або кнопки для цього досить добре помітними.

Частка мобільного трафіку в інтернет-магазинах з кожним днем зростає . І було б просто нераціонально упускати потенційних мобільних покупців тільки тому, що в інтернет-магазині не проведена оптимізація для перегляду на мобільних пристроях. Так що власникам інтернет-магазинів завжди корисно звернутися за професійною допомогою до спеціалізовану веб-студію, щоб отримати ефективне рішення саме для свого бізнесу.