websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

оптимізація інтернет-магазину робота з контентом

Продажами товарів компанії в режимі онлайн може займатися її інтернет-магазин. Однак просто створити інтернет-магазин і очікувати, що він відразу ж стане приносити більший прибуток, не можна: щоб робота інтернет-магазину була ефективною, його потрібно оптимізувати. Оптимізація інтернет-магазину може включати різні заходи, зокрема - роботу з контентом.

Контент інтернет-магазину - це, в першу чергу, «картки» товарів , т. Е. Сторінки з детальною інформацією про пропоновану компанією продукції. І хоча, звичайно, подібними «картками» не вичерпується весь вміст інтернет-магазину, все ж саме вони є головним «сполучною ланкою» між відвідувачем магазину і його рішенням зробити покупку.

Традиційно «картки» включають текстовий опис товару, містять його фотографію, інформацію про параметри, наприклад, розмір, колір, вагу і т. Д. Зрозуміло, не обходиться також «картка» товару без зазначення ціни товару, інформації про його фактичну наявність на складі компанії або ж на складі постачальника. Якщо «картка» товару складена неправильно, то інтернет-магазин може втрачати потенційних покупців, чого допускати не можна.

Робота з «картками» товарів в рамках оптимізації контенту інтернет-магазину може включати оптимізацію їх дизайну з метою підвищення рівня юзабіліті , а також оптимізацію їх вмісту з метою просування в пошукових системах. Обидва ці напрямки роботи варто розглянути трохи докладніше.

Щоб рівень юзабіліті інтернет-магазину в цілому був вище, «картки» товарів повинні відповідати ряду стандартів, негласно встановлених в середовищі веб-розробки. Так, наприклад, такі «картки» повинні обов'язково містити зображення товару: максимально якісне і досить велика, щоб потенційний покупець міг при бажанні розглянути його деталі.

В описі товару , в свою чергу, рекомендується давати корисну для потенційних покупців інформацію, що включає як якісь технічні характеристики товару, так і опис його переваг у порівнянні зі схожими товарами інших виробників. Інформація повинна бути достатньою, при цьому корисно її структурувати, щоб відвідувачі інтернет-магазину могли легше її сприймати.

Інформація про ціну товару в «картці» повинна бути вказана гранично чітко і однозначно, щоб не викликати у потенційних покупців питань. Для відображення ціни застосовується досить великий і контрастний шрифт, поруч з ціною обов'язково вказуються грошові одиниці, в яких здійснюється розрахунок. Якщо на товар діє знижка, хорошим ходом буде вказівка закресленою старої ціни, а поруч з нею - нової. Це послужить додатковим стимулом до покупки.

У «картці» товару повинен міститися заклик до дії - купівлі товару. Як правило, таким закликом виступає кнопка «Купити», проте в деяких випадках застосовується також заклик «Додати в корзину», що вважається більш нейтральним. Вибір потрібної формулювання призову можна зробити на основі аналізу портрета типового представника цільової аудиторії інтернет-магазину.

Залежно від типу представленого в «картці» товару корисними для підвищення юзабіліті такий «картки» можуть бути відгуки і оцінки , залишені відвідувачами інтернет-магазину, що вже зробили покупки. Відгуки та оцінки допомагають підвищити довіру з боку цільових відвідувачів до магазину, а також допомагають майбутнім покупцям дізнатися деякі важливі відомості про товар.

Знову ж таки, в залежності від типу товару, пропонованого в оптимізується «картці», можна ще для підвищення юзабіліті використовувати блоки з інформацією про супутніх або схожих товарах . В цьому випадку потенційні покупці інтернет-магазину отримують можливість дізнатися, чим можна замінити товар, якщо він з якихось причин не підійшов, або ж дізнатися, яким товаром можна доповнити покупку.

Пошукова оптимізація товарних «карток» інтернет-магазину передбачає унікалізації тексту опису товару, правильне складання заголовка сторінки з «карткою», використання в тексті опису важливих для просування в пошукових системах ключових слів. При цьому повинна бути дотримана тонка грань між корисною пошуковою оптимізацією і шкідливим «переспамом», коли опис товару суцільно складається з ключових слів, а сприймати текст можуть, хіба що, пошукові роботи.

Варто зауважити, що для пошукового просування інтернет-магазину може бути дуже корисна так звана мікророзмітки , включена в «картки» товарів. Мікророзмітки або, як ще кажуть, мікродані - це спеціальна семантична розмітка сторінок HTML (XHTML), яка дозволяє вказати пошуковим роботам смислове значення окремих блоків тексту. Результати застосування мікророзмітки на сторінках можна помітити в розширених сниппета - описах, які з'являються на сторінках видачі результатів пошуку разом з посиланнями на релевантні сторінки.

Оптимізація контенту інтернет-магазину - завдання досить складна і трудомістка, а тому для її виконання варто довіритися фахівцям в даній сфері. Наприклад, наша студія веб-дизайну websoft комплексну професійну оптимізацію сайтів, що включає також і оптимізацію контенту, пропонує для різних типів сайтів, допомагаючи досягти підвищення ефективності роботи сайту як з точки зору юзабіліті, так і з точки зору пошукового просування.