websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

особистий бренд виготовлення та розробка

Що таке особистий бренд

Хто б став мати справу з напівбожевільним непосидою Бренсоном, асоціальною бороданем Вассерманом або балакучим прожектером Ілона Маском, якби їх персональні бренди не були належним чином сформовані і розрекламована? А тепер вони є лідерами думок, до їх слів прислухаються, яку б нісенітницю вони не говорили, а головне, в їх проекти вкладаються.

Персональний бренд складається з двох базових елементів: репутація і популярність, тобто що і як часто про вас говорять. Але на першому місці стоїть репутація, бо навіщо вам популярність при поганій репутації?

Навіщо потрібен особистий бренд

Існує думка, що офісним працівникам наявність робочих місць на повний день нічого думати, як розкрутити особистий бренд: працюй добре, подобається вищому начальству, підсиджуєте безпосереднє начальство - і справа в капелюсі. Є таке оману і у фрілансерів ( «задоволений замовник сам тебе іншим порекомендує»), і у підприємців ( «головне, це робити більш дешевий і більш якісний товар, а решта - від лукавого»).

Деякі стверджують, що особистий бренд потрібен тільки телезірок з завищеною зарозумілістю. Однак в сучасному світі, ми знали що ви штатним професіоналом, фрілансером або власником бізнесу, персональний бренд вам просто необхідний. Свідоме створення і просування особистого бренду визначає діапазон ваших кар'єрних можливостей.

Де і ким би ви не працювали, ви працюєте з людьми - з клієнтами, роботодавцями, підлеглими, партнерами. А на людей треба вміти справляти враження, треба вміти привернути їхню увагу, щоб виділитися серед конкурентів. Щоб бути затребуваним, мати хороші відгуки не тільки від найближчих друзів, потрібно мати широкий інформаційний охоплення. Особливо це важливо для самозайнятих.

Так що репутація і особистий бренд впливають на ваш успіх і варто задуматися про те, як створити особистий бренд.

Малі підприємства та стартапи особливо залежні від персонального бренду свого власника. Господар підприємства зазвичай (особливо на старті) змушений самостійно займатися продажами і бути обличчям компанії для клієнтів. Таким чином, інвестиції в особистий бренд власника - це одночасно інвестиції в бренд всього підприємства.

З чого ж почати створення особистого бренду? Перш, ніж записуватися на спеціальні курси, прочитайте до кінця цю статтю. Ми пропонуємо ряд практичних порад по створенню та розкрутці особистого бренду.

Особистий бренд в бізнесі

Завдання при піарі особистого бренду в бізнесі полягає в тому, щоб розтрубити про себе і при цьому не виглядати ідіотом. Це важливо, тому що одна з небезпек при побудові особистого бренду - справити на оточуючих враження зарозумілості і пихи. Важливо зрозуміти, що бізнесменові не обов'язково будувати з себе когось іншого, підганяти себе під якийсь стандарт. Навпаки, треба вміти краще позначити свої найбільш вигідні сторони.

У західних бізнесменів є розхожа фраза: «Люди купують людей». Насправді купують зазвичай особистий бренд. Особистий бренд вирішує двояку задачу. З одного боку, він повідомляє, що ви пропонуєте: які у вас є знання і досвід, чого ви домоглися. З іншого боку, люди хочуть знати, а хто це все пропонує: хто ви? які ваші цінності? що вас мотивує? Персональний бренд повинен пропонувати всі ці відповіді «в одному флаконі».

Коли люди зрозуміють, хто ви, їм буде простіше прийняти рішення «купують» вони це чи ні. Але тут відразу варто обмовитися: сподобатися всім не вдасться, та це й не потрібно. Завдання створити зрозумілий і відповідний вашій суті образ. Ті, кому він сподобається, вкладуться в вас, ті, кому він не підходить, не стануть забирати ваш час.

Як розвинути особистий бренд

Відкиньте сумніви і невпевненість. Трошки нахабства і нерозсудливості на старті вам не зашкодить. Половина експертів, не дивлячись на успіх і визнання, потай відчувають «синдром самозванця», і майже про кожного можна сказати, він робить з себе казна-що. Це не заважає тому що на світі є досить високооплачувані експерти. Якщо ви цікавитеся своєю темою і готові безперервно розвиватися, то ви вже непоганий професіонал.

Визначте, які конкретні завдання повинен вирішити ваш особистий бренд. Дайте відповідь на питання, чого ви на даному етапі хочете: поміняти роботу, відкрити власну справу, знайти нових клієнтів або чогось ще?

Визначте свою нішу.

Визначте цільову аудиторію.

Про останніх двох пунктах поговоримо докладніше.

Як визначити свою нішу

Раз ми вирішили, що головне завдання особистого бренду - висловити сутність, найбільш вигідні сторони особистості, то потрібно цю сутність і ці сторони знайти. Зрозумійте, що цінність вашої особистості не залежить від того, на кого ви працюєте і який ранг займаєте. Вона заснована на тому, що ви можете і вмієте. Що ви вміти робити особливо добре і кому це може бути вигідно?

Мовою бізнесу це означає визначення цільової аудиторії і ринкової ніші або пошук теми для особистого бренду. Відповіді на вищеназвані питання дозволять вам звузити список потенційних клієнтів (або наймачів), яким ви могли б бути особливо корисні, і з якими вам було б приємно працювати. Якщо ви самі не можете чітко пояснити, чим ви займаєтеся або хотіли б займатися, люди не звернуться до вас за допомогою.

Для прикладу, Ваня талановитий копірайтер, по темі інтернет-маркетингу, він вважає за краще віддалену роботу з тематичними інтернет-порталами. Ось в цій якості йому і слід себе презентувати. Розвивайте свій бренд як відповідь на питання про те, що ви можете, і кому ви стати в нагоді найбільше.

У разі Вані посил повинен бути таким: «Я допомагаю інтернет-порталам за тематикою інтернет-маркетингу, наповнюю їх якісним і привабливим контентом, генеруючим трафік і привертає зацікавлену аудиторію». У цій формулі є відповіді на питання «що я роблю?» (Створюю контент), «для кого?» (Для інтернет-порталів по темі інтернет-маркетингу), «заради чого?» (Заради зростання трафіку і формування аудиторії). Завжди ставте собі ці три питання на старті.

Чи не говорити, а демонструвати

Чим краще ви розумієте, яку цінність ви уявляєте для клієнтів, тим простіше вам про неї говорити і її демонструвати. Якщо ви хочете, щоб менеджери з підбору персоналу ганялися за вами, то нехай за вас говорить ваша робота. І звичайно включите просування особистого бренду в фейсбуці і на інших електронних майданчиках в свою індивідуальну маркетингову стратегію. Як відомо, бізнес йде в мережу, і від трендів відставати не варто.

Створіть майданчик, на якій люди зможуть оцінити те, що ви робите. Не соромтеся хвалитися своїми досягненнями, оскільки вони підвищують вашу респектабельність. Люди не зможуть зв'язатися з вами, якщо не знатимуть, де вас шукати. Володіння власною майданчиком відкриває двері багатьох можливостей.

Особистий бренд в інтернеті

Початковим етапом є просування особистого бренду в соціальних мережах. Отже, чек лист особистого бренду:

Забезпечте свою присутність (аккаунт і активність) на Фейсбуці.

Забезпечте свою присутність (аккаунт і активність) в Інстаграме.

Забезпечте свою присутність (аккаунт і активність) у Вконтакте.

Опублікуйте персональне відео в YouTube.

Додайте це відео у ВКонтакте.

Дайте посилання або скорочену версію ролика в Інтсаграме.

Додайте це відео на Фейсбуці.

Коментуйте чужі блоги з вашої тематики.

Визначте 10 ключових слів, що відповідають профілю вашого бізнесу або сфері ваших знань і використовуйте їх при написанні постів.

Напишіть в особистому блозі по одній окремій посаді на кожний з десяти ключів.

Постарайтеся використовувати ці ключі в максимальній кількості розділів вашого сайту, але так, щоб він залишався цікавим для читання і приємним для відвідин.

Постите посилання на свій сайт на чужих ресурсах і посилання на близькі за тематикою ресурси на своєму сайті.

Оптимізуйте свій сайт і свій блог під пошукові механізми Яндекс і Гугл з урахуванням своїх головних ключів.

Оцініть себе

Більшість людей розраховують вартість своїх послуг, виходячи з того, скільки б їм хотілося отримувати. У підсумку вони зазвичай оцінюють себе занадто дешево, оскільки їх робота приносить наймачеві або клієнту набагато більше вигоди, ніж їм здається. Коли ви думаєте про свої розцінки, то складіть список проблем, з якими компанія зіткнулася б без вас.

Наприклад, в якості журналіста, ви підвищуєте популярність бренду. Ви можете робити це різними способами: створенням статей, наповненням розділів порталу, проведенням інтерв'ю. Якщо компанія не найме вас, то вона втратить ті можливості, які ви їй можете дати. Можливо, це мільйони недоотриманого прибутку. Відштовхніться від цього, щоб зрозуміти, скільки насправді коштує ваша робота.

Щоб правильно себе оцінити, ви повинні розуміти ті проблеми, з якими має справу компанія, і яким чином ви б допомогли їх вирішити. Чого позбудеться компанія, якщо вас не буде в команді? Ось відправна точка ваших розрахунків.

Стратегія розвитку особистого бренду - справа нешвидка

Побудувати особистий бренд можна ні за кілька днів, ні за пару місяців. Це робота, як мінімум, на півроку. Даного терміну вистачить на розкрутку в конкретній ніші на конкретного майданчика, наприклад, на створення особистого бренду в Інстаграм. На міжнародну популярність доведеться працювати не менше року. Втім, чи точно вам для ваших завдань потрібна міжнародна популярність? Фрілансер може побачити ефект від особистого бренду раніше, ніж директор амбітної фірми.

При цьому варто розуміти, що теперішня слава, скандал, одна помітна акція - це ще не бренд. Сталий реноме не робиться відразу. Не має відношення до персонального бренду і число лайків і передплатників. Загальні захоплення хороші для мотивації і підняття духу, але оцініть чесно, який відсоток вашої цільової аудиторії в числі ваших лайків і передплатників, яка конверсія від усього цього шуму?

Не забувайте про завдання, які ви ставите перед своїм брендом. А якщо щось не ладиться, звертайтеся до професіоналів. Заодно зверніть увагу, чому ви звернулися саме до цього фахівця, що вас привабило в його особистому бренд.