websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

поради щодо написання тз на створення інтернет-магазину

Товари та ціноутворення

Яка продукція буде представлятися на сайті?

Відповідь має бути приблизно такою: ідея сайту - створення інтернет-магазину взуття. На сайті буде представлена ​​наступна продукція: взуття та сумки.

Які існують товари, обмежений чи їх рівень вкладеності?

Приклад. Групи будуть наступні: чоловіче взуття, жіноче взуття, дитяче взуття, чоловічі сумки, жіночі сумки.

У свою чергу, дитяче взуття ділиться на групи взуття для дівчаток, взуття для хлопчиків. Групи першого рівня (чоловіче взуття, жіноче взуття, дитяче взуття, чоловічі сумки, жіночі сумки) мають опис і картинку при виведенні в каталозі.

Які характеристики є у цієї продукції?

Кожен вид продукції, який відображається на сайті, може описуватися декількома характеристиками (або, по-іншому, властивостями). Для взуття, наприклад, такими характеристиками можуть бути: Колір верху, Висота каблука в мм, Колекція, Сезон, Матеріал підкладки, Підошва, Колодка, Артикул і ін. Для сумок - колір, розмір, вага.

Важливо мати повний список характеристик, а також спробувати визначити їх тип.

наприклад:

- Властивість «Сезон». Це список. Включає в себе 4 елементи: Всесезонний, Демі, Зима, Літо. Мінятися не буде (або буде, але рідко), можливості редагування контент-менджерів не потрібно (тільки вибір при занесенні товару).

- Властивість «Каблук висота, мм» - ціле число.

- Властивість «Артикул» - рядок.

- Властивість «Бренд» - список брендів, кількість брендів буде постійно поповнюватися контент-менеджером. У кожного бренду є опис, картинка. Є окрема сторінка брендів.

Також деякі властивості можуть додаватися виходячи з дизайну сторінок і структури каталогу в публічній частині сайту. Наприклад, на детальної сторінці обов'язково знаходиться 5 зображень товару, потрібно вказати, що є властивість «Додаткові зображення товару» з фіксованою кількістю, 5 штук.

Чи буде кілька видів продукції?

Під декількома видами продукції маються на увазі ті, які кардинально різняться в своїх характеристиках. У прикладах, наведених вище, це сумки та взуття. Якщо видів продукції дійсно кілька, то необхідно дати опис для кожного (групи + характеристики). В такому випадку не рекомендується робити загальний каталог, наприклад, виводити товари з різними властивостями на одній сторінці в одному блоці, наприклад сумка 1, черевик 1, сумка 14, черевик 15, сумка 13, черевик 5. Краще зробити дві різні сторінки (для черевиків і для сумок) або одну сторінку, але з двома областями: в одній знаходиться сумки, в іншій - черевики.

Типи цін на сайті

Які типи ціни будуть присутні на сайті? Які користувачі можуть бачити дані типи цін, які користувачі можуть купувати за даними типами цін? Чи залежить ціна від кількості товару, що купується? Включений ПДВ або інші податки в ціну товару, чи включення.

Відповідь має бути приблизно такою:

На сайті передбачається два типи цін:

- Роздрібна ціна. Заноситься контент-менеджером в грн., відображається на сайті в грн.. Доступна для перегляду роздрібним і оптовим користувачам. Купувати за даною ціною можуть тільки роздрібні користувачі.

- Оптова ціна. Заноситься контент-менеджером в євро, відображається на сайті в грн. Доступна для перегляду і покупки тільки оптовим користувачам.

ПДВ включено в ціну для всіх товарів, додаткового включення не потрібно. Ціни від кількості придбаного товару не залежать.

Залежність ціни від характеристик товару (Торгові пропозиції, SKU)

Один з дуже важливих моментів при проектуванні каталогу - наявність у товарів товарних пропозицій. Тобто, наприклад, одна і та ж модель взуття може мати розміри [35,36,37,38] і кольору [червоний, зелений, синій]. Таку модель можна покласти в кошик з будь-яким розміром і кольором. Особливо важливо, коли ціна у таких модифікацій різниться.

Наприклад, товар_1 має розміри 35,36, кольори - зелений і червоний. Таблиця цін виглядає наступним чином:

товар_1 35 червоний - 100 грн.

товар_1 35 зелений - 101 грн.

товар_1 36 червоний - 102 грн.

товар_1 36 зелений - 103 грн.

Кожен рядок цієї таблиці - окрема пропозиція (SKU).

залишки

Чи потрібно вести облік і показ залишків для кожного товару (або його пропозицій)? Під урахуванням мається на увазі те, що при оформленні замовлення на сайті, його кількість зменшується і при досягненні 0 товар замовити не можна. Варто зауважити, що облік залишків на різних складах - досить нетипова завдання.

Знижки на замовлення, знижки за купонами, фіксовані знижки (у відсотках або конкретна сума)

Якась знижкова політика? Чи є знижки на замовлення? Чи є знижки за купонами? Якщо є знижки для якихось груп користувачів (Наприклад, оптові vip). Чи є накопичувальна знижка?

Приклад відповіді:

У компанії існують такі знижки на замовлення:

При замовленні від 30 000 - 5%

При замовленні від 45 000 - 10%

Крім того, існують купони знижок, які повинні давати знижку в 5%, 10%, 15%. Купони на знижку 15% - одноразові (діють тільки при одному замовленні).