websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

проектування зручної навігації по сайту

Часта помилка юзабіліті сайту - це складна або заплутана навігація, яка відштовхує клієнтів. Запам'ятайте просте правило: чим простіше орієнтуватися на вашому сайті, тим швидше користувач знайде необхідну інформацію і, можливо, зробить замовлення.

Основний принцип зручної навігації сайту: зробити так, щоб потенційний клієнт завжди розумів в якому розділі / на якій сторінці він знаходиться, звідки він перейшов сюди і куди може перейти далі. Давайте розберемося, які елементи навігації необхідно додати на сайт, щоб користувач не «заблукав» в надрах вашого ресурсу.

Створення навігації сайту: основні елементи

Нижченаведених елементів на те і основні, що мають бути присутні на всіх сторінках сайту і бути в єдиному стилі. Їх відсутність дезорієнтує користувача.

Шапка сайту . Повинна бути візуально відокремлена від інших елементів сторінки і містити наступні елементи:

Логотип , який краще розташувати в лівому верхньому кутку, так як такий варіант звичніше для користувачів.

Назва компанії і короткий опис діяльності - теглайн (якщо ця інформація не зазначена в логотипі). Додатково можете вказати ваше УТП.

Регіони роботи, доставки товарів . Не потрібно перераховувати весь список, вкажіть цю інформацію коротко.

Контактна інформація . Якщо у вас кілька офісів або магазинів, то в шапці сайту варто вказати важливі відомості тільки для головного, щоб не перевантажувати шапку.

Поруч з номером телефону обов'язково додаємо режим роботи , щоб користувачі бачили, в який час можна зателефонувати в компанію.

Посилання на сторінку кошика , якщо у вас інтернет-магазин.

Форма замовлення зворотного дзвінка . Додавайте тільки в тому випадку, якщо у ваших фахівців є час оперативно обробляти з неї заявки. Потрібна для тих користувачів, які з яких-небудь причин не можуть самі зателефонувати в компанію.

Приклад інформативною шапки сайту:

Посилання на соцмережі краще не розміщувати в шапці, щоб не відводити користувачів з сайту відразу. Розкажіть про ваші акаунтах в соціальних мережах в основній частині сторінки і / або в підвалі сайту.

Головне меню . Найкраще дані посилання розташувати горизонтально під шапкою сайту. При виборі назв для розділів не забуваємо про семантичне проектування . Основні розділи, які повинні бути в головному меню:

Каталог послуг або товарів (випадає пункт меню).

Сторінка про компанію.

Способи оплати та доставки (для інтернет-магазинів).

Гарантія та повернення (для інтернет-магазинів).

Портфоліо (якщо є, що показати).

Акції та знижки.

Відгуки (для сайтів послуг).

Блог (якщо є).

Контакти.

Список для кожного сайту індивідуальний, але для легкого сприйняття не рекомендуємо розміщувати в меню більше 5-7 посилань. Якщо ж їх виходить більше, над шапкою сайту можна виділити другий меню з посиланнями на допоміжні розділи - так зване «сервісне» меню. Приклад шапки сайту з двома меню:

Також посилання на додаткові розділи, наприклад, на вакансії компанії, можна показати тільки в підвалі сайту.

Візуально виділяйте активний розділ меню, щоб користувач бачив, в якому розділі він знаходиться. Приклад виділення розділу меню:

Форма пошуку . Маст-хев для великих сайтів, особливо для інтернет-магазинів і інформаційних порталів.

Підвал сайту . Багато сайтів ігнорують даний блок, але ж він допомагає користувачеві після перегляду сторінки швидше перейти до іншого розділу або знайти додаткові посилання, яких немає в основному меню. У підвалі повинні міститися:

Посилання на всі розділи сайту . На все без винятку. Продублюйте посилання з основного меню і вкажіть додаткові розділи. Розміщуйте їх стовпцями і ділите на логічні підгрупи, щоб було легше в них орієнтуватися.

Контактна інформація . Краще вказати докладніше, ніж в шапці сайту, додавши адресу і реквізити компанії.

Посилання на соцмережі.  Тут вони не завадять.

Форма замовлення зворотного дзвінка (тільки якщо додали її в шапці сайту.)

Логотип і назва компанії розміщувати в підвалі сайту не обов'язково, особливо, якщо у вас багато посилань на розділи. Приклад зручного підвалу сайту:

Додаткові елементи навігації

Також допомагають користувачеві розібратися в структурі сайту, але підходять не для всіх ресурсів.

Хлібні крихти або локальна навігація . Показують шлях, пройдений користувачем, або місцезнаходження сторінки в ієрархії сайту. Варто додати, якщо у вас багаторівневий сайт (вкладеність більше 2 рівнів). Рекомендації з оформлення:

Повинні знаходитися на всіх сторінках сайту, крім Головною.

Слід розташувати хлібні крихти зліва під головним меню і в одному місці на всіх сторінках.

Використовувати невеликий розмір шрифту.

Всі елементи, крім останнього, повинні бути посиланнями на відповідні сторінки сайту.

Останній елемент повинен збігатися з назвою сторінки і бути виділеним (краще жирним шрифтом).

Приклад зрозумілих хлібних крихт:

Не потрібно додавати на сайт посилання типу «Вперед», «Назад», «Назад в розділ» і т.д., які тільки плутають користувачів. Досить додати хлібні крихти.

Бічне меню . Якщо якийсь розділ сайту ділиться на підрозділи, то варто вивести їх в бічне меню. Розташовувати меню краще зліва від основної частини сторінки.

Не потрібно дублювати дане меню на всіх сторінках сайту, розміщуйте його тільки в тому розділі, до якого воно відноситься. Антиприклад, коли на сторінках блогу або контактів бачиш меню категорій товарів:

У бічному меню також слід виділяти вибраний розділ.

Фільтри і сортування товарів . Необхідні в основному для інтернет-магазинів. 

Кнопка «Вгору» . Допомагає користувачам швидко повернутися в початок сторінки. Розташовувати краще в правому нижньому кутку. Приклад візуального оформлення даної кнопки:

Але і це ще не все

Є ще пара елементів, про які хотілося б також сказати в рамках даної теми.

URL-адресу сторінки . Створюйте прості і зрозумілі для розуміння звичайному користувачеві адреси посилань. Бажано, щоб весь адреса сторінки був на латиниці.

Хороший приклад: https://site.ru/company/portfolio/

Поганий приклад: https://site.ru/site/28787343/

Посилання в основній частині сторінки . Виділяйте їх кольором і підкресленням, щоб користувач завжди міг відрізнити їх від неклікабельного тексту. Детальніше про те, якими мають бути посилання на сайті.

висновок

Всі рекомендації перевірені практикою, тому можна сміливо додавати перераховані елементи на сайт. Зручна навігація сайту - реальна мета, яку можна досягти. Тому не гайте часу і ставте в план потрібні доопрацювання. Бажаємо успіхів!

Якщо ви хочете перевірити, наскільки зрозуміла і раціональна навігація на вашому сайті, то можете звернутися до нас за аудитом . Також ми проводимо юзабіліті-тестування, які швидко виявляють і наочно показують проблеми в навігації.