websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

просування бренду компанії в інтернеті

Просування бренду в Інтернеті може йти різними шляхами. Трапляється, що бренд-менеджери не мають чіткої концепції його просування, тоді перед ними є два варіанти: рухатися наосліп, навмання вибираючи інструменти просування, орієнтуючись лише на модні тенденції Інтернет-маркетингу, або спробувати максимально охопити побільше різних напрямків.

І перший, і другий шлях помилкові. Замість плідної послідовної роботи вийдуть нанесені навмання точкові удари. Проте, за спостереженнями останніх років ми можемо зробити висновок, що саме така поведінка в методах просування бренду зустрічається сьогодні найбільш часто.

Брендинг в Інтернеті має ряд специфічних особливостей. За допомогою інструментів Інтернет маркетингу необхідно створити відчуття довіри і підвищити лояльність споживачів. Це завжди індивідуальна стратегія перенесення існуючого бренду в інтернет середовище, яке може займати від 4-х до 6-ти місяців.

Можливості Мережі заворожують. Нові сервіси з'являються один за іншим і стають модними. Те на піку популярності блоги, а через деякий час все раптом замислюються про запуск яскравого і цікавого вірусного відео. А ще пізніше на вершину популярності вибираються соціальні мережі. І процес цей нескінченний.

Просування бренду компанії в інтернеті

Просування бренду: традиційні концепції та інструменти

Просування на ринку товару вимагає вироблення своєї певної концепції. Кожен варіант можливої ​​концепції, вирішує різні завдання. Завданнями для просування на ринку можуть бути:

запуск нового бренду

просування існуючого бренду

підтримка бренду в інтернет середовищі

Після того як буде визначена концепція, можна вибирати інструмент, найбільш підходящий для вирішення кожного завдання. Список інструментів, використовуваних для підтримки бренду в Інтернеті досить великий, і послідовність їх використання залежить від індивідуальних особливостей бренду.

розміщення нерекламних статей в тематичних ЗМІ

рекламні банери на сайтах з релевантною тематикою

запуск тематичного блогу

розміщення публікацій в соціальних ЗМІ

створення промосайт

При просуванні товару або бренду в Інтернеті дуже важливо вибудувати правильні комунікації з користувачами. Які з них будуть найбільш ефективними визначає єдина маркетингова стратегія, яка використовує в комплексі оф-лайн і он-лайн інструменти просування. До вище перерахованих інструментів інтернет маркетингу, можна додати такі:

публікації на тематичних форумах

вірусні технології соціальних мереж

флеш-ігри, заточені під вузьку цільову аудиторію>

конкурси на різних тематичних ресурсах

Просування бренду: новаторство в консерватизмі

Ми пропонуємо розглянути менш традиційний і більш консервативний підхід. У кризовий період, коли компанії намагаються не ризикувати і скорочувати витрати, він особливо актуальний.

Рекомендуємо починати не з вибору інструментарію, а з розуміння вимог, які пред'являють до бренду в інтернеті. Потрібно зрозуміти чим принципово відрізняється бренд в оф-лайні від бренду в Інтернеті.

Основа Інтернет-маркетингу - офіційний сайт продукту або корпоративний сайт компанії. Дані сайти є головними трансляторами змісту і цінностей бренду. Увага цільової аудиторії звернено до них в першу чергу.

Дуже важливо пошукове просування (SEO). В Інтернеті саме пошукові служби виконують роль головної магістралі до бренду. Традиційно SEO не розглядають, як інструмент брендингу, але ми вважаємо це помилкою.

Сьогоднішні бренд-менеджери роблять ставку на емоційну сторону, яскраві образи і елементи шоу. При цьому SEO хоча і не є очевидним способом просування, зате відповідає очікуванням Інтернет-користувачів і дає довгостроковий ефект.

Просування компанії чи бренду в оф-лайні і просування в Мережі - це різні речі. Сьогодні мало просто створити веб сайт потрібно відразу планувати його просування. Нижче перераховані нюанси, які стосуються виключно просування в Інтернет просторі