websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

просування бізнесу, компанії, продукції в інтернеті

Як ефективно просувати бізнес в Інтернеті

Ні для кого не секрет, що Інтернет став для самої основною можливістю отримувати величезну кількість клієнтів, замовлень і, природно, прибутку. На жаль, не всі мають бізнес в Інтернеті, знають, як грамотно просувати свій бізнес в мережі, які методи розкрутки є найбільш ефективними, а також як правильно вибрати агентство, якому можна довірити розкрутку власного бізнесу.

Далі ми розповімо, як відбувається розкрутка в мережі сайту і як успішно обійти всі можливі «підводні камені».

Основні методи розкрутки бізнесу у всесвітній павутині - інтернет

Будь-яке агентство, куди ви вирішите звернутися за консультацією, зможе запропонувати різні варіанти підвищення конверсії на сайті, збільшення охоплення цільової аудиторії, а також різні види інтернет-реклами. Однак, слід мати уявлення про те, що вам пропонують, щоб не купити кота в мішку.

Ми пропонуємо вам ознайомитися з різними методами просування в контексті того, кому вони можуть підійти найкращим чином, а також яких результатів можна досягти.

- SEO-просування

SEO-просування . Має на увазі під собою складання стратегічного плану для оптимізації сайту в світових пошукових системах. Сайт буде оптимізований внутрішньо і зовні; контент пройде певну підготовку до розміщення на сайті; будуть складені рекомендації, що стосуються поліпшення технічної сторони сайту.

Мета методу . Збільшити кількість відвідувачів, що прийшли на сайт з пошукової видачі, збільшити конверсію, вдосконалити сайт для пошукових систем і потенційних клієнтів.

Результат. Виведення сайту в ТОП в пошуковій видачі, збільшення кількості відвідувачів сайту.

Для яких сайтів підходить. Для тих інтернет-магазинів і компаній, що надають різні послуги, які хочуть підвищити лояльне ставлення до сайту і збільшити кількість власних клієнтів в найближчі три - дев'ять місяців.

- Контекстна реклама

Контекстна реклама . Платна реклама компанії, фірми або організації у всесвітній павутині. Трансляція рекламних оголошень здійснюється в пошукових системах Google і Яндекс. Оголошення складаються з урахуванням портрета цільової аудиторії. Тема і текстова частина - основні компоненти кожного оголошення, яке рекламує товари або послуги, пропоновані вашою компанією.

Мета методу. Підвищити рівень продажів і привернути увагу потенційних клієнтів.

Результат. Поліпшення конверсії, охоплення цільової аудиторії, кількості відвідувачів.

Для яких сайтів підходить . Для представників малого та середнього бізнесу, які мають бажання запустити швидкодіючі рекламну кампанію в Інтернеті.

 

- SMM просування

SMM просування . Розкрутка сайту через різні соціальні мережі шляхом розміщення в на цих майданчиках різних постів, що привертають увагу цільової аудиторії.

Мета методу . Популяризація бренду, підвищення впізнаваності компанії, налагодження комунікації з потенційними клієнтами і успішна розкрутка сайту на цих платформах.

Результат . Більше охоплення цільової аудиторії, підвищення показника довіри і лояльності покупців до вашого бізнесу.

Для яких сайтів підходить . Великому бізнесу, що надає різні послуги або реалізує різні товари, стартапам, які намагаються налагодити діалог з потенційними клієнтами і отримати зворотній зв'язок.

- Розсилка по e-mail

Розсилка по e-mail . Розкрутка фірми в мережі Інтернет за допомогою розсилки електронної кореспонденції для «холодних» і «теплих» клієнтів.

Мета методу . Вони можуть бути різними і безпосередньо залежать від типу розсилки. Так, комерційна розсилка сприятиме збільшенню продажів, інформаційна - буде готувати грунт для вирішення певних завдань, новинна - інформувати одержувачів кореспонденції про новинки компанії, акції, нові сервіси, розіграшах призів і т.д.

Результат . Поліпшення лояльного ставлення потенційних клієнтів до вашого бізнесу.

Для яких сайтів підходить . Різних магазинах, компаніям, сервісним центрам - тобто всім тим, хто вже має свою базу клієнтів.

- контентно просування

Контентне просування . Розкрутка власного бізнесу за рахунок цікавого, драйвового, корисного контенту. Слід вести власний блог, писати і викладати пости, складати інструкції для тих сайтів і майданчиків, де спілкуються між собою не тільки ваші конкуренти, а й потенційні клієнти.

Мета методу . Показати себе як грамотного експерта в своїй сфері діяльності, здатного вирішити будь-які проблеми можливих клієнтів.

Результат . Таким чином можна сформувати потрібний, позитивний імідж.

Для яких сайтів підходить . Цей метод підходить для розкручування особистого бренду. Скористатися ним можуть як компанії, так і окремі особистості.

- відеомаркетінга

Відеомаркетінга . Розкрутка бізнесу за допомогою цікавих і якісних відео матеріалів. Для цього знадобитися професійне обладнання та студія, грамотно складений план зйомок. Крім того, вам необхідно буде подружитися з камерою, не боятися її і навчитися впевнено триматися перед нею.

Мета методу . Їх може бути кілька. Все залежить від того, яка стратегія буде обрана. Використовуючи цей метод можна розповісти про рішення певних проблем потенційних клієнтів, показати внутрішнє життя компанії, презентувати свої товари або послуги.

Результат . Залучення уваги до вашої компанії, збір бази потенційних клієнтів, лояльних до вашого бізнесу.

Для яких сайтів підходить . Різного роду компаніям і сервісним службам, які хочуть зробити відносини з клієнтами більш теплими і довірчими.

- таргетовану рекламу

Таргетована реклама . Є досить ефективним інструментом, який найчастіше використовується в соціальних мережах. Рекламу можна налаштовувати з урахуванням різних параметрів: статі, віку, місця проживання, хобі. Тільки потенційні клієнти, які будуть відповідати обраним параметрам, побачать рекламні оголошення, що розміщуються на тих чи інших майданчиках.

Мета методу . Презентувати реалізовані товари і надані компанією послуги зацікавленим користувачам.

Результат . Привернути увагу до вашого бізнесу, збільшити відповідь цільової аудиторії.

Для яких сайтів підходить . Всім, хто зацікавлений розширити свою клієнтську базу.

- Краудмаркетінг

Краудмаркетінг . Являє собою написання відгуків для різних тематичних форумів або соціальних мереж.

Мета методу . Використовується для підвищення довіри потенційних користувачів до бренду і для формування позитивного іміджу компанії.

Результат . Можна отримати позитивний образ розкручуваного бренду.

Для яких сайтів підходить . Різних сервісів, магазинах і навіть для розкрутки особистого бренду.

- Нативная реклама

Нативная реклама . Ненав'язливе згадка про яку просуває компанії, сервісному центрі або особистому бренд в розміщуваних в блогах постах.

Мета методу . Зробити більш популярним бренд.

Результат . Можна збільшити цільову аудиторію.

Для яких сайтів підходить . Різним інтернет-магазинах, сервісним центрам, корпораціям.

- UGC-маркетинг

UGC-маркетинг . Являє собою написання статей, створення постів або викладання фото вашими замовниками.

Мета методу . Підвищити рівень довіри до вашого бізнесу і привернути увагу якомога більшої кількості потенційних клієнтів.

Результат . Можна істотно розширити коло зацікавлених користувачів.

Для яких сайтів підходить . Різним компаніям, які займаються наданням послуг або реалізацією товарів.

Це були основні способи розкрутки сайту у всесвітній павутині, які застосовуються фахівцями для досягнення різного роду цілей. Ознайомившись з ними, ви зможете самостійно визначати, який саме спосіб є найбільш прийнятним для вас на даному етапі розвитку бізнесу.

Етапи просування бізнесу на просторах Інтернету

Якщо ви вже визначилися з методами розкрутки свого бізнесу в Інтернеті, то необхідно опрацювати стратегічний план, завдяки якому просування дасть потрібний результат. Таких стратегій існує декілька:

Комплексний маркетинг в Інтернеті на увазі під собою використання великої кількості інструментів, які можуть дати найкращий результат, беручи до уваги специфіку продукту, що просувається бізнесу. Розкрутка в такому випадку дасть кращий результат, оскільки будуть використовуватися різні способи взаємодії з потенційними клієнтами, наприклад, PPC, SMM, розсилку на електронну пошту.

Наприклад, ваш бізнес, пов'язаний з доставкою подарунків додому. В такому випадку оптимальним буде використання таких інструментів: ведення груп в різних соціальних мережах, канал в месенджері, контекстна реклама і звичайно сео-просування. Саме ці способи дадуть можливість охопити максимальну кількість потенційних клієнтів і збільшити кількість замовлень, а значить - і прибутку.

Піар-кампанії в Інтернеті. Вони сприяють тому, що ще більша кількість користувачів мережі дізнаються про ваш бізнес. Сприяйте тому, щоб про вас якомога більше говорили не тільки в соціальних мережах, але і на тематичних форумах, і на різного роду майданчиках, де користувачі обмінюються своїми відгуками і думками. Формувати розвиток бізнесу, використовуючи дану стратегію, можна шляхом розміщення гостьових постів, нативной реклами, розміщення відгуків і створення власного каналу на YouTube.

Вірусний маркетинг можете використовувати в тому випадку, якщо ви дотримуєтеся думки, що використання «смажених» матеріалів для розвитку власного бізнесу цілком допустимо. Публікуйте провокаційні матеріали, робіть скандальні публікації і таким чином залучайте велику кількість клієнтів на свій сайт.

Тепер ви можете визначитися або з однією стратегією для розвитку свого бізнесу в мережі, вдавшись до допомоги фахівців, або використовувати всі можливі варіанти, щоб домогтися максимально можливого охоплення потенційних клієнтів.

Реалізовуються вищевказані стратегії все по одному і тому ж сценарію:

підготовка до дії (сюди входить постановка цілей і визначення каналів, за якими буде здійснюватися взаємодія з ЦА),

втілення плану дій,

перевірка,

аналіз отриманих результатів,

внесення правок.

І знову спочатку. Так можна робити необмежену кількість циклів, до тих пір, поки ви не будете задоволені результатом.

Просування товару, продукції в інтернеті

Давайте визначимо, що характеризують такі поняття як «послуга», «продукт» і «товар». Послуги - це надання певних дій, наприклад, доставка готової їжі, створення сайтів, опрацювання стратегії маркетингу і т.д.

А ось поняття «товар» і «продукт» для деяких виявилися близькими, тому варто вказати на їх різницю.

Товар являє собою предмети, які реалізуються різними компаніями. До них можна віднести аксесуари, одяг, побутову техніку.

Продукт також є товаром, але вже унікальним, ексклюзивним, створеним будь-яким брендом. Наприклад, взяти кільця Damiani. Це не просто кільце з дорогоцінного металу, а дійсно прикраса, створене з ювелірною точністю і філігранністю, яке:

створений за індивідуальним дизайном,

викликає асоціації багатого способу життя,

робить володарку прикрас жіночний і красивіше.

Об'ємність поняття «продукт» вище, ніж поняття «товару». Воно включає в себе не тільки технічні характеристики даної речі (матеріал - золото, колір - жовтий, проба - 985), але також і асоціації, які виникають у споживача, а також цілий ряд емоцій, які він буде відчувати в момент замовлення.

Який вплив робить розкрутка товару на весь бізнес, і яку стратегію розвитку бізнесу все ж варто вибирати - про це і поговоримо далі.

Початковим етапом роботи є маркетингове дослідження. Провівши його, можна дізнатися такі моменти:

які є сильні і слабкі сторони у ваших конкурентів,

які на даний момент тенденції ринкової ніші,

оптимальні методи розкручування товару в мережі,

УТП продукції, яка реалізовуватиметься,

визначитися з потрібними цілями.

Отримавши такі відомості, ви зможете придумати оригінальні ідеї, які допоможуть ефективніше просувати ваш товар в Інтернеті, максимально охопити цільову аудиторію і суттєво збільшити кількість замовлень. Обов'язково варто використовувати сео-оптимізацію, контекстну рекламу, круадмаркетінг, СММ-інструменти, розкрутку продукції за допомогою контенту.

Не забувайте, що розкрутка товару повинна зачіпати і наступні ланки ланцюга: ознайомлення з пропонованим товаром і його технічними характеристиками - оцінка товару - згода - позитивний відгук. Досягти поставлених цілей допоможуть всі перераховані вище способи.

Особливості розкрутки продукту в мережі інтернет

Розкрутка продукту у всесвітній павутині має вже більш широкий обсяг робіт, тому що вам, як власнику бізнесу, важливо не тільки, щоб продукт дізнавалися, щоб про нього говорили і схвалювали, але і буквально обожнювали. Як приклад можна подивитися на парфуми від Chanel або техніку від Apple.

Такі предмети давно асоціюються з розкішшю і достатком. А одна з причин такого ставлення людей - це грамотно пророблена стратегія просування «продукту». Тут використовувалися три «рівня» придбання (як приклад - MacBook):

наскільки корисний: дає можливість швидко втілювати в життя певні товари - створювати презентації, писати тексти, знаходити необхідну інформацію,

наскільки прагматичний: має хороші технічні характеристики, є можливість установки необхідних програм і утиліт,

емоційний фактор: я дуже крутий і багатий, раз можу купити таку техніку, тому можете лопатися від заздрості.

Використовуйте в Інтернеті всі можливі способи і методи, щоб якомога сильніше «тиснути» на ці три рівні, розповідаючи, який класний цей продукт, і як легко з його допомогою можна вирішувати ваші проблеми: рекламні оголошення, тести, статті, пости в соцмережах.

Розкрутка послуг в інтернеті

Тим компаніям, які пропонують свої послуги у всесвітній павутині, ми можемо порекомендувати наступні кроки:

обов'язково варто провести маркетингове дослідження. Воно дасть можливість уточнити гідності послуг, що надаються, і вибрати оптимальні методи просування з урахуванням цілей і бюджету,

скласти детальний план,

впроваджувати в життя способи просування або звернутися в агентство, де працюють професіонали своєї справи.

Розкручувати послуги в Інтернеті можна, якщо правильно вибрати способи просування і безперервно впроваджувати всі стратегічні розробки в життя.