websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

просування меблевого магазину в інстаграме

Як просувати магазин меблів в Інстаграм

Продаж меблів - це вид бізнесу з певною специфікою. Відповідно є певні особливості просування магазину меблів в соціальних мережах. Для реалізації даного питання цілком підходить всім відома Інстаграм. Але щоб досягти позитивного результату потрібно постити цікаві читачам пости, а не просто набір фото з представленим товаром. Потенційного покупця має зацікавити Ваше комерційну пропозицію. Для інтернет магазину меблів було б резонним зробити торгові мітки завдяки чому процес реалізації товарів в соцмережі Інстаграм стає ще простіше. Далі мова піде про розкручування бренду і просуванні торгової площадки за допомогою програмного додатка SocialKit.

Просування меблевого магазину - особливості процесу

Практично всі сучасні покупці спочатку воліють побачити товар, тобто меблі, оцінити якість і зовнішній вигляд, а вже потім приймати рішення про його придбання. Тут дуже важливий якісний і детальний візуальний контент. Йдеться про фотозображення і відео на яких демонструється той чи інший товар у всій своїй красі. Дуже добре якщо в відео роликах ще й розкажуть про його особливості.

Існують деякі фактори на які варто звернути увагу в процесі просування. Серед них варто відзначити наступні:

наявність переваг, якими не можуть похвалитися конкуренти;

опис докладних характеристик кожного товару;

демонстрація безпосередньо самого виробничого процесу;

інформація про додаткові можливості вигідних для клієнтів;

відгуки про бізнес в самій соц. мережі і на інших інтернет ресурсах.

Розкрутка меблевого магазина в Інстаграм від А до Я

В першу чергу варто підключити так званий бізнес профіль. Для даної мети слід пов'язати профіль в Інстаграм з бізнес профілем в Фейсбук. У самій шапці сторінки прописуємо основні види товарів. Для того, щоб Вас можна було знайти через пошук Інстаграм в назві потрібно прописати тематичні ключові запити.

Якщо передбачена доставка, виконання індивідуальних замовлень і інші важливі моменти, їх також варто вказати. В самому кінці прописуємо контактну інформацію, (посилання на інтернет ресурс, телефон, фізичну адресу). Буває, що є не одна, а кілька точок продажів в місті. В такому випадку краще створювати для кожної окремий профіль і все бізнес сторінки пов'язувати між собою за допомогою посилань.

Який контент виставляти на огляд читачів

В день буде досить писати два якісних поста. Контент можна розділити на два основних види - продають тексти і втягує текстовий контент. Тексти розважального характеру з прихованим рекламним підтекстом вже не дають бажаного результату і з цього є неактуальними. Добре, коли один пост розповідає про товар, а другий залучає читачів до обговорення комерційної пропозиції.

Щоб написати якісний продає пост необхідно враховувати такі важливі моменти, як:

соковите опис красивих фотозображень;

вказівка ​​базових характеристик, ціни, умов доставки і оплати;

прописка хештегов.

Для залучення користувачів в свою «гру» пишемо пости на тему різних конкурсів, відкриваємо опитувальники і т.д.

історії

Необхідно продемонструвати внутрішній стан діяльності компанії:

яким чином функціонує виробництво;

нові надходження продукції, товарів;

трохи інформації про співробітників, їх діяльності і розмовах корисних для споживачів;

як відбувається робота з клієнтом;

що клієнти про Вас думають і говорять.

Актуальне

В даному розділі також розміщуються історії. Наприклад, можна виставити галерею з предметами меблів і встановити торговельні мітки для швидкого переходу. Тут також можна вказати інформацію про діючі акції, бонуси, знижки.

Програма SocialKit дає можливість здійснювати залучення цільового трафіку з наступних джерел:

профілі магазинів меблів;

тематичні акаунти;

споживачі, що знаходяться недалеко від точки продажу;

хештеги.

масовий фолловінг

Після попереднього етапу необхідно запускати массфолловінг. Тільки не варто забувати про дотримання лімітів. В іншому випадку адміністрація соцмережі може відреагувати негативно.

У програмі SocialKit можна створити кілька різних шаблонів. Програма по ним буде робити підписки з їх ротацією.

Stories

Оскільки Stories на даний момент в моді, багато хто воліє їх розміщувати і стежити за кількістю переглядів. Програма SocialKit дає можливість запустити масовий перегляд Stories в результаті чого від імені профілю буде приблизно тисяча переглядів в день. Це дуже корисна річ, оскільки перегляди будуть видні в статистиці переглядів у користувачів. Завдяки цьому у багатьох може виникнути бажання відвідати Ваш аккаунт. Також варто відзначити, що поки перегляди сторіз Істаграм не відслідковує і відповідно не банить за накрутку.

Підключення торгових тегів

Якщо підключити торгові теги при перегляді користувачами фото з товарами або кліки по ним з'явиться текстова підказка з назвою товару і ціною. Якщо натиснути на неї можна перейти в інтернет магазин прямо з профайла в Інстаграм.

Все вище представлене для якісного просування магазину меблів може принести відмінні результати за умови, що в плані організації процесу вибрати правильний підхід. Сукупність вище наведених методів допоможе сформувати цільову аудиторію і залучити потенційних покупців в Ваш бізнес.