websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

просування по ключовим словами - пошуковим запитам

Розкрутка веб сайту по ключових запитах

SEO просування сайту за ключовими фразами

Розкрутка сайту по низькочастотних запитах;

Просування сайту по середньочастотних запитах;

SEO оптимізація сайту по високочастотним запитам.

Пошуковими ключами (ключові слова) називають запити користувачів, які вони вводять в рядку пошукача. Сукупність таких ключових запитів являє собою семантичне ядро веб-ресурсу. Від того, наскільки правильно складено семантичне ядро, залежить сео-просування сайту та ефективність його оптимізації.

Перший варіант ядра - просування сайту за ключовими словами / фразами

Наприклад, ви вирішили замовити в агентстві послугу по розкрутці вашого сайту по ключових запитах . Навіть в такому випадку початковий набір ключових слів вам доведеться робити самостійно. А причина проста: ви краще кого-небудь знаєте особливості свого бізнесу і потреби ваших клієнтів.

Складання ключів не так важко, як здається на перший погляд. Подумайте, як саме можуть сформулювати запит потенційний клієнт, який намагається знайти в Інтернеті, що цікавить його товар. Запишіть всі можливі варіанти. Для цього може використовувати як класичний варіант - ручку і папір, так і більш сучасний - різні гаджети. Наступний етап - коригування ключових запитів. Їх слід відредагувати, беручи до уваги правила лексики, а також можливі жаргонні вирази. Якщо ви не впевнені, що вибрали всі можливі варіанти, можете відвідати різні тематичні форуми, погортайте блоги або просто будьте уважні під час розмов з клієнтами, помічаю все потрібні формулювання, які можуть бути використані в якості ключових запитів. Обов'язково слід врахувати терміни, використовувані у вашій справі.

Це і є найперший список ключів (ключових запитів), який буде використовуватися для ефективного просування вашого інтернет сайту.

коригування

Але над ключовими запитами працювали не тільки ви. Аналітична робота проводилася і фахівцями агентства. Ось з цими даними і буде працювати фахівець з розкрутки веб-ресурсів.

Спочатку визначається популярність різних ключів. Статистичні дані, що знаходяться в загальному доступі, дають необхідний розклад по всім ключовим запитам.

Найпопулярніші і найменш затребувані (високочастотні і низькочастотні ключі) зі списку викреслюються. Робиться це з певною метою.

Ключові запити, що вводяться в систему пошуку вкрай рідко, не принесуть бажаного трафіку, тому немає сенсу бути в ТОПі за цими ключовими запитами. Ключі з дуже високою популярністю мають шалену конкуренцію. На просування по ним піде дуже багато часу. До того ж в фінансовому плані це буде дуже затратно. Та й трафік за цими ключам не завжди є цільовим. Загалом, ні ті ключі, ні інші не дадуть належного ефекту в просуванні, тому вони і виключаються зі списку.

З тих ключів, що залишилися в розробці, будуть обрані ті, які найкращим чином можуть описати ваш бізнес, а також краще привертають клієнтуру.

Наприклад, якщо ви реалізуєте радіатори, то ключ "опалювальна система» не дасть належного ефекту. Набагато розумніше буде використовувати ключ «купити радіатор алюмінієвий».

Плануючи використання контекстної реклами, слід пам'ятати, що кожен ключ має свою ціну. Наприклад, у сфері фінансів, будівництва, електроніки або ремонту ціна буде вище, а по розведенню нових видів фруктових дерев - нижче, але і просувати такий запит буде легше. Тому, якщо ви маєте обмеження в розмірі бюджету на рекламу, використовуйте мінімальне число ключових запитів вузької спеціалізації. Якщо ж ви можете собі дозволити витратити більше, то і кількість ключів слід збільшити.

Не варто забувати і про те, що набагато легше збирати необхідні запити для кожної сторінки веб-сайту, якщо в наявності є велика кількість ключових запитів. Тоді і виводити в ТОП інтернет-сайт легше і забезпечувати його релевантність з боку пошукових систем. Тому, чим більше семантичне ядро, тим простіше здійснювати просування web-сайту.

Незалежні і геозалежні ключі

Всі запити на пошук в світових системах можуть бути розділені на геонезавісімие і геозалежні, тобто запити з певними географічними прив'язками або без них. Тепер про них детальніше.

Якщо користувач забиває в пошукову систему запит, вказуючи конкретний регіон, то такий ключ буде геозалежних. Наприклад, користувачі в Києві і Харкові отримають різні результати видачі при пошуку таксі, оскільки кожен буде вказувати в пошуковику своє місто. Пошукових запитів, що мають географічну прив'язку, стає все більше.

Просування по геозалежні ключових запитах обходиться дешевше, оскільки конкурентів - менше.

Ключові запити без географічної прив'язки мають на увазі під собою видачу результатів по Україні. Найчастіше до таких запитах відносяться ключі, які не мають комерційної складової, однак і тут бувають винятки. Пошукові системи, ранжуючи результати, в числі перших видають інформаційні інтернет-ресурси, словники та енциклопедії. Вибитися в ТОП по таким ключам набагато важче. І причина тут не тільки пошукові системи, а й велика кількість конкурентів.

Однак, просування інтернет-ресурсу за такими ключам дає кращі результати.