websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

просування по низькочастотних запитах (нч)

Використання низькочастотних запитів при просуванні сайту

Число сайтів, що з'являються в Інтернеті, невблаганно зростає з кожним днем. І така висока конкуренція зводить на «ні» спроби новачків, так і звичайних сайтів потрапити в ТОП пошукової видачі по запитах з високою частотністю (ВЧ).

А ось розкрутка по низькочастотних ключам видається не таким складним завданням і менше вимагає витрат на втілення в життя стратегії по розкрутці сайту. Крім того, такий підхід дозволяє молодим сайтам отримувати хороший трафік.

Чи актуальні вищевикладені судження, ми розповімо далі, а також запропонуємо ознайомитися з нашими напрацюваннями, які можна застосовувати для просування сайту по низькочастотних запитах.

Що собою являє розкрутка сайту по НЧ?

Розкрутка по низькочастотних ключових запитах є метод просування сайтів, заснований на таргетування на отримання позицій за ключовими словами вузької спеціалізації, що мають менше сотні показів в місяць.

Даний спосіб розкрутки вимагає меншого вкладення коштів (якщо порівнювати з ВЧ просуванням), проте сил і часу на нього доводиться витрачати набагато більше. У цей метод входять такі процеси:

підбір необхідних ключових запитів,

грамотне і правильне складання семантичного ядра сайту,

проведення оптимізації внутрішнього середовища сайту,

технічні доопрацювання структури веб-ресурсу,

створення якісного контенту,

робота по перелинковке сторінок сайту,

і ще цілий ряд інших заходів.

Що ж являє собою ключовий НЧ запит або Long Tail-запит?

По-іншому запити з низькою частотністю називають ще Long Tail-запит (тобто «Довгий хвіст»), оскільки для розкрутки сайту підбираються досить довгі ключові запити.

Зазвичай НЧ ключі складаються з основного ключа плюс додаткова інформація, наприклад: «купити монітор» (основний ключ), «ігровий», «з частотою 120», «в кредит на 24 місяці» (додаткова інформація).

Ключові запити Long Tail можна поділити на такі типи:

мають в ключі більше, ніж три слова (ремонт дитячого велосипеда; дитячий костюм на утренник; що подарувати на новий рік);

мають одне - два слова, але частотність яких є низькою. Найчастіше це назва моделі товарної одиниці (наприклад, Lenovo G580, LG 23MP68VQ-P).

Варто знати, що низькочастотні запити насправді вводяться в рядок пошуку більш, ніж в сімдесяти відсотках випадках. Тому підібрати «хвости» для потрібних ключів не є проблемою.

Як відшукати запити потрібної частотності

Шукати можна безкоштовно і платно.

безкоштовно

Пошукова система видає підказки при введенні пошукового запиту. Ось на них і варто звертати свою увагу.

За додаткову плату

Якщо цікавлять НЧ пошукові запити російською мовою, то можна пошукати через Serpstat.

Введіть ключ, який цікавить.

Виберіть відповідний запит.

За додаткову плату на англійській мові також можна пошукати НЧ на сайті Kparser. Принцип роботи на сайті такий же, як і з російськомовними варіантами.

Низькочастотні запити дають свої переваги при просуванні:

Розкрутка сайту по НЧ має додатковий ефект - сайт автоматично просувається і по ключам інший частотності - високим та середнім. А все тому, що низькочастотні ключі являють собою невід'ємну частину ключових запитів з більш високим показником частотності. Перший трафік на сайт прийде з просуванням НЧ ключів, але в той же час сайт буде підніматися по позиціях среднечастотних і високочастотних ключів.

Ключові запити з довгою формулюванням (Long Tail-запити) найчастіше вводять користувачі, які вже точно визначилися зі своїми уподобаннями та готові купувати їх цікавить товар. Тому насправді конверсія на сайті виявляється набагато вище, ніж на сайтах, який розкручуються по високочастотним запитам.

Просування сайту по низькочастотних ключових запитах гарантує, що більш просунуті конкуренти не зметуть вас зі свого шляху, відібравши всіх відвідувачів. До того ж для розкрутки по НЧ ключам застосовуються тільки законні методи, тому можна не боятися санкцій від світових систем пошуку.

Показник CTR з видачі пошуковика по низькочастотних ключових запитах вище, оскільки контекстної реклами не буде. А ось за запитами з високим показником частотності навіть будучи на першому місці, сайт все одно буде надаватися під трійкою результатів платній видачі.

Крім того є ще ряд приємних моментів: можна поступово вкладати фінанси в розкрутку сайту, при цьому суми вкладень виявляються набагато менше, ніж при просуванні по СЧ і ВЧ запитам; навіть контент, як самостійний інструмент, може дати хороший результат розкрутки; займатися розкручуванням сайту може навіть людина, що не має спеціальних і глибоких знань.

Мінуси і проблеми в просуванні сайту по низькочастотних запитах

Цей метод просування має і свої недоліки:

вельми складно спрогнозувати фінансові витрати;

робота над просуванням сайту повинна проводитися регулярно;

невелика кількість відвідувачів (тобто, щоб збільшити кількість відвідувачів, потрібно підібрати велике число низькочастотних запитів з великим охопленням саме самого «хвоста»);

вельми важко охопити потенційних клієнтів.

Нерідко доводиться стикатися з необхідністю зміни структури самого сайту, щоб додати нові розділи або блоки.

Крім того, необхідно оптимізувати весь текстовий контент на просуваються сторінках сайту.

Формування правильного семантичного ядра по низькочастотних запитах займає дуже багато часу, оскільки обсяг робіт вельми значний. Не менш об'ємною виходить і робота над створенням необхідного контенту.

Як проходить розкрутка

Весь обсяг робіт можна розбити на такі основні етапи:

Підбір необхідних ключів і складання семантичного ядра. Для цього можна користуватися різними інтернет-інструментами (і платними, і безкоштовними). До таких відносяться: Google Analytics, Serpstat, Google Adwords Keyword Planner, Wordstat, Key Collector. Необхідно з особливою ретельністю підійти до вибору ключів і зуміти відсіяти ті, які не підійдуть для просування.

Наступним етапом є оптимізація архітектури сайту. Необхідно видалити дублюються сторінки і перевірити індексацію.

Потім починається робота з наповненням сайту. Написання унікального контенту з урахуванням НЧ ключів і буде внутрішньої оптимізацій сайту:

проаналізувати вже наявний контент. Якщо він не підходить, то його необхідно якомога швидше замінити написаним заново;

знайти ті сторінки сайту, які не мають текстового супроводу;

підібрати необхідні ключові запити спеціально для цих сторінок;

написати тексти з потрібними ключами і розмітити їх на цих сторінках.

Можна створити на сайті новий розділ, наприклад, блог, де буде збиратися необхідна для просування інформація.

Ще кілька нюансів розкрутки:

Що має на увазі під собою оптимізація сторінок сайту? Це робота з коригування мета-тегів, безпосередня робота з наповненням сайту, з внутрішньої перелинковке сторінок.

Кожна сторінка отримає унікальну назву (Title), яке буде включати в себе потрібні ключі.

Ще один тег Description (представляє собою маленький опис) не є обов'язковим для розкрутки сайту. Однак саме його наявність формує позитивне ставлення користувачів до сайту та надає позитивний вплив на значення CTR у видачі пошукових систем.

Статті, описи, тексти повинні писатися на зрозумілій для звичайних користувачів мовою, цікаво і грамотно.

Внутрішня перелінковка є посилання, які пов'язують між собою різні сторінки сайту, даючи можливість відвідувачеві переходити з однієї сторінки на іншу. Такий зв'язок дозволяє підвищувати рейтинг одних сторінок за рахунок авторитетності інших сторінок.

Використовуються також і зовнішні посилання. Збільшення посилальної маси наближає таке бажане попадання в ТОП.

Статистика і аналітика. Будь-яка робота з сайтом вимагає проведення аналітики, а робота по просуванню - особливо. Тим більше, що в даному випадку мова йде про розкручування по Long Tail-запитам. Тому необхідно на сайті використовувати спеціальні інструменти, які будуть показувати ефективність проведених заходів: скільки відвідувачів зайшло на сайт, скільки вони пробули на сайті, з якої сторінки пішли і інші критерії. Маючи такі дані можна вносити необхідні зміни як в сам сайт, так і в стратегію розкрутки.

 Тепер трохи прикладів

Розкрутка інтернет-магазину за запитами Long Tail

Насправді таке просування вельми поширене. Воно проводиться з метою отримання першого трафіку від пошукових систем. Найчастіше таке просування є лише частиною загальної стратегії просування інтернет-магазину.

На перших порах такого просування трафік може стартувати з 70 - 100 чоловік за добу.

А вже через три місяці цей же трафік може збільшитися в три - шість разів. Для того, щоб отримати такі результати потрібно провести певні дії:

комплексну внутрішню оптимізацію сайту;

виконати ЧПУ для певної категорії сторінок;

непотрібні для індексації дані заблокувати;

оптимізувати мета-теги;

провести перелинковку головної сторінки на всі сторінки з товарами;

провести межтоварную перелинковку;

розмістити на сторінках сайту контент з високою унікальністю і наявністю необхідних ключів;

правильно створити рівень вкладеності, який не повинен перевищувати 2.

Слід пам'ятати! Зростання трафіку обумовлюється створенням Лендінг Пейдж під вельми істотне семантичне ядро низькочастотних пошукових запитів, які пізніше проходять оптимізацію відповідно до потрібними НЧ запитами.

 

Розкрутка сайту по НЧ запитам для В2В

Перше, що необхідно зробити - це визначити цільову аудиторію.

Наступний етап - визначити, які обставини впливають на прийняття відвідувачем того чи іншого рішення. На основі цих даних продумується стратегія подальших дій:

необхідно створити нові сторінки, на яких буде розміщуватися потрібна, корисна і цікава інформація, а також організувати їх перелинковку;

визначити ключі за запитами Long Tail;

написати нові якісні тексти;

провести аналіз всіх дій.

Після проведених заходів число користувачів, які відвідують сайт, стало більше в два рази.

Слід знати! Зростання трафіку досягався за рахунок того, що були створені нові сторінки, а якість вже наявних було значно покращено.

Розкрутка контентного проекту

Беручи до уваги, що вік сайту вже був більше дванадцяти місяців, то стало можливим використовувати дані з Google Analytics. Першочергова увага була приділена ключам.

Далі покроково проводилися такі дії:

встановлення ключів, які використовувалися відвідувачами для відвідування сайту (користуючись Google Analytics);

перегляд позиції ключів;

відфільтровування ключових запитів (ті які розташовуються в ТОПі не підходять);

з відібраних ключів виключаються високочастотні і середньочастотні запити і все невідповідні слова (список буде складатися приблизно з семи десятків низькочастотних ключів);

ключі, які знаходяться на позиціях з десятої по п'ятнадцяту, грамотно вписуються в тексти сторінок, які їм відповідають;

всі інші ключі були просунуті шляхом отримання посилань з інших сайтів.

Як видно, розкрутка запитів Long Tail на сайті дає можливість збільшити трафік з мінімальними фінансовими вкладеннями. Дуже часто саме НЧ-трафік перетворює відвідувачів в замовників.