websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

просування великих сайтів - розкрутка порталів

Просування великих сайтів та інтернет-порталів в Україні

Такі сайти не підлягають оптимізації за загальноприйнятими шаблонами, оскільки має велику кількість нюансів, на які не виходить не звертати увагу. Але і від стандартних етапів відмовлятися ніхто не збирається. До таких належать:

правильне заповнення різних мета-тегів;

підбір потрібних ключових запитів і збір семантичного ядра;

створення технічних файлів та інші заходи.

Ці дії застосовуються до всіх сайтів, які будуть просуватися в ТОП пошукової видачі. Кількість сторінок на сайті визначає обсяги роботи для веб-майстра.

Сайти яких розмірів можна віднести до великих? Самим основним параметром масштабності сайту є число сторінок, яких може бути більше п'яти сотень. До великим сайтам відносять:

інформаційні портали. Вони являють собою майданчика, на якій розміщується інформація, присвячена певній тематиці або ж охоплює зрізу кілька тем. На таких сайтах можуть розміщуватися різні новини або статті від власників сайту або розміщуються його відвідувачами;

сайти-каталоги. Вони дають повний перелік і опис товарів, які пропонує компанія. Каталоги невеликих розмірів можна зустріти дуже рідко.

інтернет магазини. Являють собою сайти каталоги, але з великими функціональними можливостями. На таких сайтах можна не тільки ознайомитися з наявними товарами, але і придбати їх.

сайти-агрегатори. Збирають і аналізують зібрану інформацію за певними критеріями, пропонуючи відвідувачам сайту зручний вибір серед наявних пропозицій.

Якщо передбачається робота по оптимізації великого сайту, то можна сміливо запасатися терпінням, оскільки кількість однотипних виконуваних операцій буде величезним.

І все ж оптимізація багатосторінкового сайту має певні відмінності.

Обсяг виконуваної роботи

Це, може, і звучить досить примітивно, але все ж саме це параметр є основною відмінністю. Інтернет-портал, який має понад п'ять сотень URL-адрес, точно є багатосторінковим. І фахівця має бути робота з кожною з цих сторінок.

Опеньків фахівця в такій справі дає великий плюс. Перш, ніж довірити оптимізацію сайту можливого фахівця, не полінуйтеся подивитися його портфоліо. Якщо він вже брав участь в роботі над дуже серйозними проектами, то робота такого фахівця дасть можливість вам, як замовнику, не витратити зайві гроші і час. Оскільки виконавець вже знає, де можна зіткнутися з підводними каменями, тому може не тільки вдосконалювати свою роботу, але в змозі дати рекомендації, як краще наповнювати контентом сторінки і прописувати мета-теги.

У разі, якщо на даний момент у вас немає можливість оплачувати послуги хорошого фахівця, то звернутися за професійною консультацією вам ніхто не заважає. Це буде фінансово менш затратно, але ви зможете отримати поради професіонала, скориставшись якими зможете оптимізувати сайт власноруч.

Аналітика - багато, дуже багато і ще більше

Цілком зрозуміло, що величезний обсяг інформації не може обійтися без грамотних аналітичних дій. Без спеціальних сервісів простежити за сотнями або тисячами цільових сторінок просто нереально. Сео-фахівця доводитися аналізувати кожну категорію і тримати руку на пульсі, щоб вчасно побачити виникнення проблеми і швидко встигнути вирішити її. Зниження попиту на будь-яку з категорій може мати масу причин, наприклад, погана якість розміщених зображень.

Аналізу піддається все можливе на сайті:

позиції,

кількість трафіку і джерела переходів на сайт,

показник конверсії,

сезонність товару або послуги,

наскільки ефективним є текстове наповнення тієї чи іншої сторінки,

як користувач взаємодіє з цільовими сторінками (кращі - беремо з них приклад, з гіршими проводиться робота по встановленню причини і її усунення),

кількість конкурентів.

Коротше кажучи, сео-фахівець дуже багато аналізує, щоб дати вам відповідь на питання «Як знайти оптимальний варіант до топу видачі пошукових систем?». Його поради і досвід інграют не останню роль у відповіді на поставлене запитання.

Без команди - нікуди

Якщо досвідченого фахівця з оптимізації вам пощастило знайти, то це чудово. Однак не поспішайте сильно радіти, оскільки монотонна робота над многостранічніком поховає все його аналітичні здатності і погляд експерта на потрібні питання. Його чекають вічні трудові будні, в яких підбір потрібних ключів для семантичного ядра зміняє заповнення мета-тегів складання технічного завдання і так далі. Тому без підтримки і надійного плеча інших співробітників обійтися буде дуже складно. А робота команди спеціалістів дозволить, по-перше, швидше, а, по-друге, більш якісно працювати над оптимізацією багатосторінкового сайту.

Скільки і кого слід підібрати в команду, щоб робота йшла швидше:

провідний сео-фахівець,

один або два фахівця з оптимізації,

кілька менеджерів,

фахівець з посиланням (лінкбілдер),

програміст,

маркетолог,

верстальник,

дизайнер,

тестувальник,

копірайтери.

Роль лідера всієї команди грає провідний сео-фахівець. Саме він буде задавати темп роботи і визначати подальші дії. Якщо ж ми збирати команду, а покласти весь обсяг роботи на одні плечі, то досягти максимального ефекту в потрібні терміни буде просто неможливо.

Правильно сформульоване завдання - вже половина справи

Такий підхід до справи дозволяє отримувати найкращий результат за мінімум часу. Це можливо тільки в тому випадку, якщо будуть точно обумовлені бажані результати. Наприклад, поставлена ​​задача по збільшенню трафіку, організовує навколо себе роботу всі команди.

У цей період матеріальне заохочення команди буде сприяти більш повноцінній роботі команди. Можна поставити завдання, а потім виплатити премію за досягнення результату. Як команда менше буде відволікатися на каву, розмови і перекури.

Не намагайтеся домагатися відразу всього. Спроба охопити всі і відразу спричинить за собою не тільки збільшення фінансових витрат, але і зажадає більше часу на втілення в життя бажаного. Краще розбити основну мету на менші і поступово рухатися до основної, досягаючи проміжні.

Приймайте до уваги сезонність товару або його особливості

Якщо ви добре знаєте всі особливості товару, що продається, то реалізація його буде ще більш успішною. Природно, що якщо найменувань товару безліч, то опрацювати кожен з них навряд чи вдасться. Однак ви, як бізнесмен, повинні добре розбиратися в специфіці продажів.

 Якщо з якоїсь причини ви не горите бажанням запрошувати в команду фахівців маркетолога, то вам доведеться особисто брати участь в розкручуванні сайту. Причому викладатися доведеться по повній, щоб просування було індивідуальним, а не за шаблоном. Оскільки будь-який товар є унікальним і призначається для вирішення певних питань кожного з покупців. Так що направляти команду фахівців в необхідному напрямку з точки зору реалізації товару доведеться саме вам. А команда буде робити все для того, щоб подається інформація сприятливо позначалася на просуванні багатосторінкового сайту.

Труднощі, з якими доведеться зіткнутися

У роботі з будь-яким повномасштабним проектом доводиться стикатися з низкою труднощів.

Великі тимчасові витрати

Неможливо оптимізувати сотні або тисячі сторінок за короткий час. Тому, щоб скоротити часові витрати і полегшити роботу фахівців, використовуються спеціальні сервіси, які допомагають швидше і якісніше виконувати певні операції. Однак всю роботу на сервіси перекласти все одно не можна. Зокрема, збирати семантичне ядро ​​сайту необхідно вручну, відсіваючи при цьому невідповідні по якихось параметрах ключі.

Крім того, для кожної сторінки повинен бути створений унікальний контент, прописані мета-теги, видалені дублі, непрацюючі посилання і помилки 404. На все це йде величезна кількість дорогоцінного часу.

Налагодження структури сайту

Багатосторінкові сайти вимагають особливі види перелинковки. Щоб сторінки не обтяжувати зайвими посиланнями, але при цьому були забезпечені практичною і зручною навігацією, потрібно дуже постаратися.

Сео-фахівці перевіряють всю внутрішню перелинковку і розширюють де необхідно структуру. Їм належить закрити від індексації всі непотрібні посилання, а також опрацювати структуру сайту таким чином, щоб він був зручний не тільки користувачам, але і роботам пошукових систем.

Комунікація повинна бути ефективною

Якщо над оптимізацією многостранічніка працює ціла команда, а не один сео-фахівець, то це дозволить істотно прискорити досягнення поставлених цілей. Але мало зібрати фахівців разом, потрібно, щоб вони стали командою, тоді їх дії будуть скоординовані, а обов'язки грамотно розподілені. Якщо ви вирішили звернутися в сео-агентство, то зв'язок з командою необхідно підтримувати регулярно. Це дасть можливість не тільки погоджувати необхідні етапи робіт, але і перевіряти звіти і вносити правки.

І як підведення підсумків ...

Підводячи підсумок під всім вищесказаним, можна зробити висновок, що розкрутка багатосторінкового сайту мало чим відрізнятиметься від оптимізації будь-якого іншого сайту. Просто доведеться працювати з великим об'ємом інформації, обробляти більшу кількість сторінок і багато-багато аналізувати. Чого-чого, а інформації для аналітики і для використання різних маркетингових або сео-інструментів буде величезна кількість. Найважливіше, щоб сеошник попався з головою і руками, тоді і просування буде проведено на «відмінно».