websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

просування інтернет магазину в соціальних мережах

Інтернет-магазин: просування в соціальних мережах

Соціальні мережі сьогодні - це вже не просто сайт, де можна поспілкуватися, а й канал, через який можна ефективно просувати свій інтернет-магазин. Світові системи пошуку надають досить вузькі межі, і далеко не всі можуть в них вписатися. Соціальні мережі можуть стати відмінним плацдармом для отримання стабільного трафіку на ваш сайт.

Як розкрутити інтернет-магазин в соціальних мережах?

Щоб мати можливість розкручувати власний інтернет-магазин через соціальні мережі , необхідно зареєструватися на кожній з цих майданчиків. Перш, ніж створювати на майданчиках свою групу або співтовариство, необхідно абсолютно точно визначитися зі своїми цілями, щоб можна було визначитися з подальшими діями. У будь-якому випадку, інтернет-магазин повинен приносити прибуток і збільшувати свою клієнтську базу. Це будуть основні цілі. При створенні в тій чи іншій соціальній мережі групи або спільноти з метою розкрутки власного інтернет-магазину, ви можете отримати клієнтів:

які здійснять покупку, беручи до уваги рекомендації інших покупців;

які відразу щось куплять у вашому магазині просто тому, що їм це сподобалося;

які стануть постійними замовниками в вашому інтернет-магазині (зазвичай такі вступають в групу, щоб бути в курсі новинок).

А також отримаєте постійний приплив клієнтів в інтернет-магазин з групи або спільноти соціальної мережі.

Для того, щоб відвідувачі постійно хотіли заглядати на ваш сайт, їх необхідно зацікавлювати. З цією метою регулярно розміщуйте в своїй групі в соцмережі цікавий матеріал. Але цього замало. Інформацію необхідно оформляти і подавати так, щоб ненав'язливо підштовхувати потенційного клієнта до дій.

Різноманітність соціальних мереж: який віддати перевагу?

Щоб просування інтернет-магазину в соц. мережі було якісним, в першу чергу, слід вибрати, яка саме соціальна мережа підійде вам. Сьогодні вибір таких майданчиків дуже великий. При цьому кожна має свою аудиторію, особливості, переваги.

Складіть портрет потенційного покупця, а потім визначитеся, в якій соціалці ваших клієнтів може бути найбільша кількість. Якщо ви орієнтуєтеся на західні країни, то використовувати соціальні мережі, орієнтовані на пострадянський простір буде не кращим вибором;

Проведіть аналіз власної продукції. Можливо, ідеальним для просування вашого бізнесу стане Інстаграм, де ви зможете регулярно викладати гарні фотографії своїх товарів. Не забудьте доповнити їх хорошими відгуками покупців;

Чи не зупиняйте свій вибір лише на одній соцмережі. Якщо ви впевнені, що можете просувати свій інтернет-магазин одночасно в декількох соціальних мережах, - робіть це. Такі дії обов'язково приведуть до збільшення кількості клієнтів і допоможе отримувати стабільних трафік на ваш сайт.

З чого краще починати?

Проаналізуйте свій бізнес: навіщо ви його затіяли, хто є вашими потенційними покупцями, і що ви робить для розвитку бізнесу. Це буде першим, з чого необхідно починати. Саме опрацьовані і об'єктивні відповіді на ці питання можуть зіграти важливу роль в подальшому плануванні розвитку бізнесу. Наступним кроком можна назвати аналіз діяльності конкурентів. У них завжди є чому повчитися: хтось подивиться і не зробить подібні помилки, а хтось знайде для себе щось цікаве і уживане на практиці. Аналіз діяльності конкурентів дає можливість заощадити в результаті не тільки величезну кількість часу, але і сил, і фінансів.

Щоб почати просувати інтернет-магазин в соціальній мережі, необхідно провести певну кількість дій:

Створити в соц. мережі аккаунт (сторінку). При створенні вам необхідно буде заповнити певні форми, вносячи в різні поля ту чи іншу інформацію. Щось необхідно написати, а щось можна вибрати із запропонованих варіантів;

Створення групи. Тепер потрібно буде розмістити фото і докладні відомості, вказуєте, хто буде виконувати обов'язки адміністратора (модератора) групи, створюєте необхідні теми;

Тепер можна наповнювати створену групу необхідними матеріалами. Створюйте альбоми, де розміщуйте фотографії своїх товарів, заливайте відео, пропонуйте теми для обговорення і т.д.

Тепер створена вами група може починати продуктивно працювати, а вам залишається тільки пожинати плоди її роботи.

Нюанси розкрутки в соц. мережах

Просування інтернет-магазину через соціальні мережі має свої нюанси, і на них потрібно звертати увагу, якщо ви хочете отримати хороші результати. Найважливіший момент - особистий аккаунт і сторінка інтернет-магазину в соціальній мережі мають суттєві відмінності. Ви створюєте акаунт для власного бізнесу з однією метою - реалізовувати свої товари. Отже, сторінка інтернет-магазину повинна вестися певним чином, контент повинен бути тематичним, а фахівець, який відповідає в групі на питання відвідувачів, повинен добре розбиратися в тематиці. Підбираючи контент для розміщення в групі, слід чітко знати, на яку аудиторію він розрахований.

Контент для вузької аудиторії може бути обмежений спрямованістю, тематикою, віком або демографічними даними;

Що стосується контенту для широкої аудиторії, то в цьому випадку обмежень практично немає.

Багато хто думає, що мати широку аудиторію набагато простіше і вигідніше, але це далеко не так. Оскільки доводиться дуже напружено підбирати матеріал, який може бути цікавий одночасно абсолютно різним людям. Знайти і оформити матеріал для вузької аудиторії набагато простіше, адже у таких людей є щось спільне, а, отже, правильно підібравши матеріал, ймовірність того, що ви торкнеться більшу кількість потенційних клієнтів, куди вище. Саме тому так важливо визначитися з цілями свого бізнесу і колом потенційних клієнтів.