websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

пять seo советов как увеличить время задержки на сайте

«Час затримки» (dwell time) - це показник, який опосередковано впливає на результати просування ресурсу в пошуку. Однак, не завжди цього SEO показником приділяють достатньо уваги, вважаючи його другорядним. В наслідок цього, не дивлячись на значні зусилля в просуванні, час і гроші, сайт довгий час так і не займає верхніх позицій в пошуковій видачі.

Збільшення часу затримки на сайті з кожним днем ​​стає все більш важливим фактором для SEO, в цій публікації 5 простих порад, як вирішити цю задачу. Коли користувач залишається або «затримується» на сайті протягом тривалого періоду часу, це показує, що він знайшов те, що шукав. Це показує, що відвідувач знайшов потрібну інформацію або добре розважився і що сайт, ймовірно, гідної якості, а веб-розробник зробив його привабливим і зручним.

Це приблизно та ж концепція, що і з пошуковими системами. Google заявив, що їхня мета - «надати вам саму корисну та актуальну інформацію». Але як це зрозуміти і оцінити актуальність і корисність? Одним з багатьох факторів, мабуть, є «час затримки» і конверсійні дії.

П'ять SEO порад як збільшити час затримки на сайті

Що таке час перебування?

Час очікування - це показник залученості користувача, який враховує рейтинг кліків у результатах пошуку, час на сайті і показник відмов. Ще простіше зрозуміти це - просто запитати: чи задоволений користувач цим результатом свого пошуку? Якщо так, то як він вибирає і на підставі яких параметрів порівнює обраний сайт з іншими ресурсами в пошуковій видачі? Якщо конкретний результат «задовольняє намір користувача», користувач зазвичай відвідує сайт і знаходить те, що він шукає. Вони можуть навіть переходити на інші сторінки сайту або взаємодіяти по-різному.

Google постійно порівнює ці показники і вирішує, на якій позиції показати певний результат. Наприклад, якщо 100% користувачів закриють сайт протягом декількох секунд після його відвідин, в той час як інші ресурси набирають кілька хвилин активності і більше часу на сайті, то вони будуть ранжируватися краще, ніж інші результати пошуку.

Поради щодо збільшення часу перебування

Час затримки враховує кілька різних факторів, тому важливо, щоб ви дізналися про них і оптимізували свій сайт для них як індивідуально, так і в цілому. Тому при розробці веб-сайту важливо врахувати ці 5 рекомендацій від веб-студії websoft, які допоможуть зробити ваш ресурс більш привабливим для користувачів.

1. Створіть CTA в кінці кожної сторінки / поста

Перш ніж натиснути кнопку «Опублікувати», запитайте себе «в чому сенс цієї частини?» Що ви хочете, щоб користувач робив? У разі інформаційного поста в блозі ваша мета, ймовірно, полягає в тому, щоб змусити їх прочитати інший пост, підписатися на розсилку новин або щось подібне. Полегшу їм!

2. Зробити внутрішню перелинковку

Щоб збільшити час очікування, не тільки ваш контент повинен задовольняти пошуковому запиту, але він повинен бути досить цікавим, щоб користувач залишався на місці і проводив час за вивченням вашого сайту.

 

Якщо у вас на кожній сторінці є посилання на інші матеріали, які вказують на релевантний контент, то користувачі з великою ймовірністю будуть переходити по посиланнях і довше залишаючись на вашому сайті. Включайте тільки ті посилання, на які ви дійсно хочете, щоб люди натискали, що само собою зрозуміло. Внутрішня структура посилань критично важлива як для пошукових систем, так і для користувачів, тому додайте їх обов'язково!

3. Створюйте власні візуальні ефекти або інструменти

Простий текст може бути привабливим сам по собі (наприклад, художні романи), але в Інтернеті людей більше приваблюють хороші візуальні ефекти. Вони можуть бути в формі картинок, контурів, інфографіки та т. Д.

Користувачі також залишаються на сайтах, на яких є «інструменти», які можна використовувати багаторазово, наприклад, існує безліч «калькуляторів». Вони видають результат на основі введених чисел - іпотечні калькулятори, ROI-калькулятори, процентні калькулятори і т. Д. Вони можуть утримувати відвідувачів сайту довше і отримувати корисні відомості про них, а також повернути їх знову.

4. Чіткий привабливий заголовок

Ви повинні з першого рядка спробувати «зачепити» відвідувачів вашого сайту. Зазвичай це робиться у вступі до вашого контенту. Створіть вступ, яке пояснює, що відвідувач знайде на цій сторінці. Які теми будуть розкриті в статті, вони можуть бути у вигляді змісту і якірних посилань, якщо стаття особливо довга. Відвідувачі сайту легко побачать, що їх запит буде розкритий і відображений через зміст.

5. Довгі статті

Знову ж таки, це буде залежати від типу створюваної вами сторінки, якщо це опис категорії в інтернет-магазині, то не слід робити «довгу онучу», а краще коротко викласти суть. Але для блогу в більшості випадків пости краще робити довші і повні, вони більш затребувані, ніж часті короткі пости. Кожен пост буде в середньому довші, це може корисним і для пошукової видачі. Не кажучи вже про те, що довший контент, природно, буде містити більше ключових слів в тексті, що допоможе йому ранжуватися відразу за кількома параметрами.

Вам потрібна розробка сайту з підготовкою до SEO просування?

Тоді не гайте часу, напишіть нам прямо зараз!

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

висновок

Сподіваюся, тепер ви краще розумієте, що таке час затримки на сайті і чому це важливо для SEO просування. Пошуковим системам завжди потрібен час, щоб визначити, які сайти повинні бути ранжовані вище. Сам Google конкурує з іншими платформами, щоб утримувати людей, тому ми також повинні продовжувати відточувати статті, які будуть утримувати увагу людей довше, допомагаючи тим самим нашому рейтингу, залучення користувачів і, в кінцевому підсумку, конверсії.

Довжина кліка робить істотний вплив на ранжування ресурсу і його місце в результатах пошукової видачі. Можете в великій кількості створювати якісний контент і розміщувати його на сайті, використовувати трастові посилання для підвищення позиції на SERP, але цього буде не достатньо, якщо довжина кліка (dwell time) буде короткою.