websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

рекламна стаття

Рекламна стаття - один з важливих елементів загальної рекламної стратегії по розкрутці товарів і послуг, пропонованих компанією. Головна мета рекламної статті - це привернення уваги споживачів до рекламованого продукту. Результатом добре написаної рекламної статті стає зростання продажів, підвищення впізнаваності бренду, зростання довіри покупців. І в залежності від необхідного результату підхід до написання рекламної статті може бути абсолютно різним.

Інформаційні рекламні статті відрізняються простотою і лаконічністю. Їх мета - лише проінформувати потенційного покупця про якості рекламованого продукту. Нагадує рекламний текст дуже короткий і, як зрозуміло з назви, такий текст повинен нагадувати покупцям про переваги відомого продукту або бренду.

Вселяє текст для рекламної статті містить багаторазове повторення назви продукту. Механізм впливу такого тексту на сприйняття людиною рекламованого продукту дуже простий: багаторазово повторене твердження сприймається як істина.

Переконуюча рекламна стаття , на відміну від вселяє, не просто повторює назву продукту, але і призводить певні аргументи на користь цього продукту. Така рекламна стаття відрізняється більшою емоційністю в порівнянні з іншими видами рекламних статей.

Принципи написання рекламної статті

Рекламна стаття - це завжди «постріл» у бік конкретної групи людей. Без чіткого визначення цільової аудиторії рекламна стаття не буде ефективною . А від переваг саме Вашої цільової аудиторії залежить формат і стиль написання рекламної статті.

Так, наприклад, рекламна стаття може бути написана у вигляді відкликання, інтерв'ю, «life-story» (лайф сторі - історія з життя) або «псевдоаналітиків», а сам рекламний текст - в офіційно-діловому або, навпаки, розмовно-публіцистичному стилі .

Власне реклама в рекламній статті може бути прямий і прихованої. Прихованої називається реклама, що не позначена як така, а замаскована під іншу нерекламному інформацію, наприклад, під приватне повідомлення, авторську або редакторську замітку і т.д.

Типовий приклад прихованої реклами в рекламній статті - це та ж «life-story». Реклама продукту плавно і ненав'язливо вписується в сюжетну лінію оповідання. Подібний метод впровадження реклами в сюжет (кінофільму, книги і т.д.) називається product placement (продакт плейсмент).

При написанні рекламної статті важливо не упустити жодної, навіть найменшої деталі, проте при цьому текст не повинен виглядати як просто докладне перерахування характеристик товару.

Найкраще, якщо звернення до рекламної статті відбувається не до якихось абстрактних «народним масам», а конкретним людям і групам людей. Так, в рекламній статті бажано вживати займенника «ми», «ви», «вони» і т.д.

До рекламних статей для сайтів в повній мірі відносяться всі ті вимоги, які пред'являються до копірайтингу в інтернеті : грамотність, простота і ясність викладу, розбиття тексту на невеликі абзаци, виділення головного.

Які ж основні складові рекламної статті?

Як правило, рекламну статтю можна розбити на кілька основних елементів:

Заголовок

підзаголовок

Основний текст

гасло

Тема рекламної статті повинен бути «чіпляють». Від того, наскільки цікавий заголовок, багато в чому залежить, чи захочуть відвідувачі прочитати всю статтю повністю. Часто для написання заголовка рекламної статті використовується елемент недомовленості - він інтригує користувача сайту і провокує його на подальше прочитання статті.

Підзаголовок виражається в більш спокійному тоні, ніж заголовок і є своєрідним переходом між заголовком і основною частиною рекламної статті. В основній частині рекламної статті міститься власне рекламне повідомлення, а в гаслі - посил до дії.

Основне якість рекламної статті, важливе для споживача, - це її актуальність. Якщо рекламна стаття і рекламований продукт не актуальні, якщо вони не вирішують якусь проблему споживача - значить, вони не цікаві. Тому написання рекламних статей для Вашого бізнесу найкраще довірити професійним копирайтерам - вони володіють необхідним досвідом і знаннями що-б написати дійсно цікаві та актуальні рекламні статті.