websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

рекомендації як створити сайт інтернет магазин

Щоб створити сайт інтернет магазин який буде конкурентоспроможним, необхідно провести маркетингові дослідження, точно визначити цільову аудиторію і визначитися з позиціонуванням на у своїй ніші ринку.

У статті Проектування і розробка сайту інтернет магазину ми розглянули питання брифінгу, аналізу конкурентів і ЦА, розібралися з формулюванням завдань, виявленням проблем і способами їх вирішення. У цій публікації ми пройдемо крок за кроком до покупки в інтернет магазині і розглянемо наступні питання:

брендинг,

позиціонування,

програми лояльності,

застосування маркетингової моделі AIDA

ключові показники ефективності інтернет магазину.

Визначення стратегії і маркетингових складових інтернет магазину

Рекомендації як створити сайт інтернет магазин

Визначення стратегії при створення сайту інтернет магазину червоною ниткою проходить з самого початку шляху, ми повинні чітко розуміти як він буде розвиватися і його кінцеві цілі, для того щоб врахувати це при проектуванні інтернет магазину.

Маючи інформацію про ЦА і дані конкурентам, наше завдання при проектуванні враховувати всі ніші, в яких присутні конкуренти. І тоді стане зрозуміло, на чому потрібно зробити основний акцент при розробці. Наприклад, якщо інтернет-магазин може конкурувати більш низькою ціною, то необхідно сказати: наша ціна найнижча і додати модуль «знайдіть дешевше».

Як створити інтернет магазин і відобразити позиціонування компанії через її бренд

Яскраво висловити позиціонування компанії - це фундаментальна річ, то від чого залежить сприйняття інтернет магазину цілком. Брендинг багато в чому перетинається зі стратегією, про неї сказано в першій частині статті. Розуміючи, як позиціонують себе конкуренти, можна розробити власне унікальне позиціонування і побудувати на ньому всі продажі магазину. Кожна дрібниця в дизайні і інтерфейсі повинна підкреслювати позиціонування інтернет магазину.

Реалізація моделі споживчої поведінки AIDA

Модель AIDA - це класична модель взаємодії споживача і продукту, вона описує послідовність подій, які призводять до прийняття рішення про покупку:

A - Attention (увага)

I - Interest (інтерес)

D - Desire (бажання)

A - Action (дія)

S - Satisfaction (задоволення)

Сенс її в тому, щоб допомогти користувачеві пройти 5 кроків, які приведуть його до потрібної мети, тобто покупці. Модель заснована на принципах психології та ми її застосовуємо при розробці інтерфейсу інтернет магазину. Всі елементи дизайну повинні «вести» покупця і мотивувати його на вчинення потрібних дій.

Як створити інтернет магазин і застосувати модель AIDA:

Attention - Увага. Головна сторінка повинна привернути увагу. Це досягається різними способами: виразним слоганом, красивим банером, помітним блоком популярних товарів і т.п. Після цього покупець хоче дізнатися подробиці і переходить перегляду каталогу товарів.

Interest - Інтерес. Коли покупець перейшов в акцію або в каталог або, потрібно пробудити його інтерес, наприклад, красивими фото, показати відгуки, вигідною ціною або спеціальними умовами (наприклад, запропонувати другий товар в подарунок). Після цього відвідувач переходить до перегляду картки товарів.

Desire - Бажання. Картка товару повинна в найвигіднішому світлі показати всю інформацію про товар. Важливо, щоб вона була представлена ​​в зручному вигляді, без додаткових переходів, наприклад у вигляді вкладок. Бажання можна викликати за допомогою якісної подачі всієї необхідної інформації про товар: акційних знижок, комплектом товарів в подарунок, рекомендацій щодо застосування. В результаті у покупця має виникнути бажання купити товар.

Action - Дія. Коли ми пробудили бажання, то пропонуємо зробити дію: на видному місці телефон, призовна кнопка «Купити» або інший заклик до дії, наприклад спливаюче вікно, де пропонується «оформити покупку». Підказки, що конкретно потрібно зробити дуже допомагають довести покупця до фінішу і оформити замовлення або оплатити покупку.

Satisfaction - Задоволення. На жаль далеко не завжди після додавання в корзину покупка завершується. Дуже важливо покупця задовольнити повністю. Для цього, оформлення замовлення повинно бути простим. Ідеальний варіант - в кілька кліків і мінімум заповнюваних полів. Далі, після оформлення замовлення, клієнтові обов'язково треба зателефонувати і ввічливо уточнити деталі і запропонувати додатковий сервіс. Дізнатися чи сподобалося йому, чи є у нього питання або побажання.

Логіка проектування інших сторінок інтернет магазину будується за цим же принципом. Якщо потрібно створити інтернет магазин з хорошою конверсією, то необхідно докласти максимум зусиль для того, щоб тактовно розігріти у покупця бажання придбати, створити відповідний емоційний фон, перемогти його сумніви і викликати довіру до інтернет-магазину.

Як працює правило Парето і програми лояльності

Основна мета програми лояльності - мати більше постійних покупців. У торгівлі є відоме правило: 80% прибутку дають 20% постійних покупців. Для цього необхідно зробити так, щоб покупці робили вибір на користь нашого інтернет магазину і не помічали конкурентів.

Для інтернет-магазинів програми лояльності практично не відрізняються від програм в офлайні, досить підібрати відповідну програму з оффлайна, оптимізувати і впровадити її на сайт.

Наприклад, знижки для постійних клієнтів: після ідентифікації, в своєму особистому кабінеті покупець бачить інформацію по своїй знижку і / або накопичених бонусів. У тому випадку, коли програма лояльності передбачає накопичувальну знижку, добре продемонструвати простий графік, де наочно видно, скільки залишилося до наступної знижки.

Інший варіант: можна нараховувати бонуси за покупки, ці віртуальні бонуси клієнт потім зможе витрачати на інші покупки. Ця програма покликана мотивувати покупця на вчинення наступних покупок в магазині.

Третій варіант: можна періодично робити розпродажі тільки для постійних клієнтів, тих які здійснили понад 2-х покупок і цю інформацію відправляти їм на e-mail за допомогою розсилки.

Четвертий варіант: можна створити VIP клуб для окремої групи товарів. І в постійній розсилці показувати всій клієнтській базі, що один товар доступний тільки для обраних. У самому інтернет магазині ці товари відзначати особливим чином. Такий підхід створює відчуття ексклюзивності і мотивуватиме інших, потрапити в VIP клуб.

Важливо робити ненав'язливі нагадування про те, що покупцеві пропонуються особливі умови і знижки. Тому потрібно так створити сайт інтернет магазин і продумати механіку його роботи щоб правильно донести важливу інформацію до споживача. На стадії покупки товару в особистому кабінеті і при оформленні замовлення необхідно нагадувати покупцеві про особливий статус, а після здійснення покупки - стимулювати стати постійним клієнтом.

KPI - ключові показники ефективності інтернет магазину

Ключові показники ефективності майбутнього інтернет магазину бажано заздалегідь спрогнозувати і позначити, щоб однозначно розуміти, на чому конкретно потрібно зробити акцент при проектуванні магазину і як їх можна підсилити. Нижче перераховані найважливіші KPI:

Відвідуваність магазину за певний період

Конверсія (відношення числа відвідувачів магазину, які вчинили покупку до загальної кількості)

Розмір середнього чека

Розмір середньої маржі (різниця між собівартістю і відпускною ціною)

Середня вартість залучення покупця

Середня вартість залучення одного відвідувача

Середня к-сть переглянутих сторінок на 1 користувача

Середня тривалість відвідування

Кількість повторних відвідувань

Кількість повторних покупок

Кількість постійних клієнтів (більше 2-х покупок)

Середній показник відмов

Щомісячний приріст відвідувачів

Щомісячний місячний приріст покупців

Середнє у кроків до покупки

Всі ці показники важливо постійно збирати й аналізувати для того щоб порівнювати з усередненими показниками у конкурентів і по ринку, щоб планувати розвиток інтернет магазину. Після такого аналізу можна коригувати застосування функціональних модулів або програми лояльності інтернет магазину.