websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

робота з негативом в інтернеті

Відомо, що відвідувачам сайту або інтернет-магазину властиво вивчати думки інших людей про товар перед його покупкою. Побачивши на сайті велика кількість негативних коментарів, переважна більшість покине сторінку вже найближчим часом. І навіть якщо ви, власник компанії, знайдете підхід до кожного клієнта, не виключено отримати негативний відгук від конкурентів.

Зі статті ви дізнаєтеся, як боротися з негативом в інтернеті. Познайомитеся з типовими помилками і навчитеся правильно реагувати на критику. Після прочитання ви гарантовано перестанете боятися негативних відгуків і впадати в паніку при їх вигляді.

Класифікація негативу в глобальній мережі

Негативні коментарі у всесвітній павутині найчастіше представляють собою:

елементи конструктивної критики, коли вам вказують на допущені помилки;

необгрунтовані відгуки, написані під впливом нахлинули негативних емоцій;

чорний PR, при якому імідж вашої компанії намагаються всіляко зіпсувати;

тролінг - популярний метод знущання і провокації, що впливає на психологію поведінки відвідувачів.

Правильна реакція на негатив

До користувачів, які залишили негативний відгук, ставитеся шанобливо і об'єктивно. Вимкніть емоції і ретельно продумувати кожен відповідь перед опублікуванням. Будь-який невірний крок здатний нашкодити і остаточно зіпсувати вашу репутацію - пам'ятайте про це!

Конструктивну критику важливо сприймати адекватно. Від помилок застраховані лише нероби. Коли у вашій роботі клієнти виявляють недоліки - її, як мінімум, помічають, або намагаються поліпшити. Якщо в статтях блогу знаходять помилки - значить, їх уважно читають. Мислите позитивно і не корите себе, краще правильно зреагує.

Не бійтеся вибачатися і визнавати свої помилки.

Дякуйте за уважність.

З'ясовуйте подробиці існуючої проблеми і показуйте, що ви зацікавлені в її вирішенні.

Усувайте недоліки максимально швидко.

Інформуйте клієнта про факт виправлення помилки.

Виявивши необґрунтований негативний відгук, спокійно вимагайте від користувача роз'яснень, уточніть нюанси. У разі конкретних звинувачень зробіть все можливе, щоб вирішити проблему. Також є ймовірність, що не отримавши емоційне повідомлення від вас у відповідь чоловік з часом заспокоїться і «зіллється».

Ми допоможемо в боротьбі з негативом. Замовте послугу управління репутацією.

Чорний піар часто виходить від менш успішних конкурентів, незадоволених клієнтів і скривджених працівників. Реагувати на такий негатив необхідно наступним чином.

Пам'ятайте про приказці: «Чорний піар - теж піар!». Спростовуйте неправдиві звинувачення, по можливості приводячи вагомі відповідні аргументи на свій захист. Пишіть переконливо, доводьте свою невинність конкретними правдивими фактами. Нехай люди це читають і дізнаються нову цікаву інформацію, надану вами користуючись нагодою.

Спробуйте обчислити і викрити ворога, якщо вийде.

Коли написаний негативний коментар особливо не шкодить репутації компанії, іноді варто його проігнорувати.

При атаці тролів не піддавайтеся на провокації і зберігайте спокій. Пам'ятайте: вас навмисне дратують, намагаються спровокувати на конфлікт. Увімкніть почуття гумору, припиняйте атаки блискуче. Якщо зібралися спростовувати неправдиву інформацію, десять разів подумайте, що не розпалити суперечку. Відповідь адресуйте виключно потенційним клієнтам, а не тролю, який тільки цього і чекає.

Типові помилки в боротьбі з негативом 

При виявленні негативних відгуків не варто:

видаляти або редагувати написані коментарі;

агресивно реагувати;

приводити множинні виправдання в свій захист;

байдуже відмовчуватися, коли є що сказати (за рідкісним винятком).

Популярні майданчики для розміщення негативу

Негативні коментарі щодо вашої компанії допустимо виявити де завгодно. Звертайте увагу на наступні популярні для цього місця в інтернеті:

розділ з відгуками на основний ресурс;

тематичні групи і сторінки клієнтів в соціальних мережах;

сайти конкурентів;

всілякі форуми;

веб-сторінки, де люди діляться думками про роботодавців. 

І ще кілька порад наостанок. Постійно покращуйте сайт, створюючи всі умови для зручності відвідувачів. Будьте чесними з покупцями і відкритими до діалогу, враховуйте пропозиції щодо поліпшення роботи. Витісняйте негатив, стимулюючи клієнтів до залишення позитивних відгуків!