websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

розробка інтернет-магазину з урахуванням seo

Створення онлайн-магазину з початковим урахуванням всіх тонкощів SEO - справа непроста. Однак такий підхід дозволить залучати органічний трафік без попереднього внесення правок. Розглянемо, на що треба звертати увагу, щоб досягти успіху в цій сфері.

Головні труднощі інтернет-магазинів

Для ресурсів, які після розробки приходять до нас на послугу пошукового просування, характерні наступні проблеми:

Відсутність адекватної структури та можливості її впровадження. Як правило, розробники придумують щось своє, копіюють варіант конкурента в скороченому вигляді або повністю керуються побажаннями клієнтів. Останні зазвичай спираються на власну суб'єктивну оцінку, в результаті чого немає відповідності всім вимогам пошукових систем і аудиторії.

Відсутність базових технічних впроваджень для просування інтернет-магазину і можливості зробити це самостійно. Пункт включає все, що стосується базової оптимізації та усунення основних помилок, що призводять до нездатності сайту увійти в видимість протягом тривалого часу.

Відсутність можливості гнучкої роботи з посадочними сторінками, коли не можна взяти будь-які сторінки тегів, категорій, підкатегорій і задати їм різні настройки. Всі вони прив'язані до якогось одного шаблоном.

Наявність технічних, структурних помилок на сайті. Тут мова йде про побудову URL-адрес, рівні вкладеності сторінок, взаємовідносини категорій і підкатегорій.

Технічні вимоги, які важливі сьогодні

Адаптивність. Google і Yandex останнім часом все більше уваги приділяють саме пункту mobile friendly. Варто розуміти, що аудиторія більшості інтернет-магазинів дійсно вибирає і купує товар з телефону, планшета, з інших подібних пристроїв. Технічні можливості сайту повинні відповідати трендам, вимогу ринку, аудиторії незалежно від того, за допомогою якого гаджета користувачі сюди зайшли.

Базова SEO-оптимізація. У неї включені: людиноподібний URL (ЧПУ), настройка Robots.txt, htacess, Sitemap.xml, кліки, сертифікати, тобто все, що може знадобитися в цьому контексті.

Відсутність «сміттєвих» та дубльованих сторінок. Особливо часто це виникає при впровадженні тегірованія або якихось інших динамічних сторінок.

Відсутність порожніх категорій, фільтрів і хабів сторінок. Як правило, вони будуть заважати нормально ранжуватися, давати пошуковим системам сигнал про неповну відповідність займаним позиціях у видачі. Тому краще їх прибирати, ховати, відключати, робити так, щоб всі видимі для пошукового робота сторінки дійсно відповідали запитам.

Наявність необхідних комерційних чинників, швидкість завантаження сторінок, яку вимагають пошукові системи (наприклад, Google Page Speed), оптимізація зображень і спеціалізована розмітка для товарів.

Структура сайту інтернет-магазинів

У стандартному вигляді вона включає в себе такі сторінки: головну, функціональні, інформаційні, категорії, підкатегорії, сторінки товарів, хабів та, якщо є бажання, блог або новини.

Головна сторінка

Вона повинна містити посилання, за якими можна перейти на всі інформаційні сторінки та основні категорії. Також на неї варто додати лістинг нових товарів. Це дозволить швидко отримувати їх індексацію і зайняти непогані позиції на старті з першим індексом документа.

На головній повинна бути можливість: розмістити основний текст, задати унікальний заголовок, Н1 і опис. Я раджу передбачити блок з функцією ручного додавання товарів, щоб в подальшому можна було прискорювати індексацію якихось конкретних позицій або піднімати їх внутрішній вага, якщо це необхідно.

функціональні сторінки

Вони повинні містити статичні URL, а також відповідати всім вимогам юзабіліті. Не рекомендую робити на них велике число відволікаючих елементів і тригерів, так як вони відповідають на якісь конкретні питання користувача. Останній часто вже готовий зробити транзакцію всередині сайту, тому не варто відволікати його увагу, потрібно просто запропонувати інформацію. Якщо говорити про якісь триггерах і УТП, споживачеві треба розповісти про всі переваги та користь здійснення покупки саме в цьому магазині. У такому випадку можна використовувати візуалізацію, ненав'язливі елементи. Також практикується додавання даних з якихось унікальним пропозицій, супутніх товарів і всього іншого, що може зацікавити користувача і переконати поповнити кошик.

Інформаційні сторінки

Вони теж повинні мати статичний URL, як і всі обнародувано сторінки.

Для інформаційних обов'язкові:

можливість створювати рівні вкладеності. Наприклад, є загальна сторінка доставки (батьківська), а від неї можна зробити підсторінки. На них розписують більш детально якісь конкретні способи;

відсутність відволікаючих елементів, щоб ніщо не заважало користувачу отримувати інформацію;

інфографіка або візуалізація, яка може швидко відповісти на основні питання споживача;

текстове оформлення, стилі, заголовки, підзаголовки, списки, цитати - все, що може знадобитися.

Сторінки категорій і підкатегорій

Вони також повинні мати можливість створювати рівні вкладеності, додавати кастомний текст як до лістингу товару, так і після нього.

Варто відзначити функцію задавати унікальні заголовки, описи і значення в тезі Н1. Важлива оптимізація сторінок пагінацію, тобто вони не повинні бути закриті від індексації. Ми зазвичай працюємо з тегами rel = "canonical" і "prev" / "next", щоб грамотно і правильно розподілити вагу, виключити той фактор, коли друга або третя сторінка лістингу може бути більш релевантною для будь-якого запиту.

Сторінка «Картки товару»

Особисто я раджу робити клікабельні характеристики на лістинг. Це дуже корисна фішка, яка зустрічається зараз дуже рідко. Коли людина заходить на картку товару і дивиться, наприклад, "ноутбук з 13 діагоналлю", йому дуже просто натиснути на цифру 13 і побачити весь асортимент магазину за цим параметром.

Актуальні й стандартні вимоги: статичний URL, можливість ставити описи, заголовки, значення тега Н1. Дуже важливо аналізувати конкурентів і свою аудиторію, застосовувати всі необхідні параметри юзабіліті і комерційних факторів на картці товару. Адже це та сторінка, де користувач робить цільове дію, до якого і прагне просування. Стануть в нагоді для поліпшення поведінкових факторів і підняття показника середнього чека покупки супутні або схожі товари.

сторінки фільтрів

Необхідно пам'ятати, що при виборі двох відмінних параметрів в різному порядку (умовно це "х + у" і "у + х") в будь-якому випадку треба отримати сторінку з URL "ху". Тобто звертайте увагу на набори параметрів: вони не повинні вибудовуватися рандомно. В іншому випадку вийдуть сотні тисяч сторінок, які пошуковики викинуть з індексу, з ними неможливо буде працювати, загубляться 50% користі від впровадження фільтрів.

Зверніть увагу: тут дуже рідко є можливість додавання того самого кастомними тексту на лістингу, метаданих, тегів Н1. Це зробити, як правило, непросто, але можливо, що дозволить добре ранжуватися і брати участь в пошуковій видачі. Намагайтеся працювати з ЧПУ на фільтрах, адже це буде вже певну перевагу перед конкурентами.

хабів сторінки

Так називаються сторінки, які містять певну кількість посилань всередині нашого сайту і зібрані з яких-небудь параметрами. Ними можуть виступати сторінки бренду, посадкова з різними моментами (це не завжди фільтри), добірка товарів і ін. Як приклад взяли ноутбуки для офісу, де можна зробити красиву сторінку з якимись рішеннями.

Обов'язкова можливість додавання текстів, заголовків, ЧПУ, наявність статичних URL. Сторінки не повинні створюватися тільки заради того, щоб «з'їдати» краудінговий бюджет, забивати пошукових роботів непотрібною інформацією. Вони повинні відповідати якимось запитам, нести смислове навантаження, допомагати користувачеві зробити дію. Просто перелік 400 різних сторінок, які потрібно загнати в індекс, - поганий варіант.

Блог або новини

Якщо в інтернет-магазині використовується такий внутрішній розділ, важлива наявність категоризації, основних елементів конверсії інформаційного розділу. До них відносяться кнопки соціальних мереж, e-mail підписка, що забезпечують віральний ефект і зростання передплатників. Також це наявність всередині матеріалів: треба продумати їх заздалегідь і оформити елементи Call to Action, пов'язані з товаром. Не варто вести користувачів просто на інформаційну сторінку, яка не запропонує йому ознайомитися з продукцією або якимось пропозицією. Це повинно бути дія, яке захопить увагу, наприклад, «Знижка», «Купи прямо зараз зі знижкою 10%» та інше, що спонукає користувача зробити клік.

Важливо і наявність коментарів - елемента для користувача активності (можна застосувати стандартний модуль Disqus). Текстове оформлення - ще один обов'язковий атрибут. Дуже часто приходять сайти, де з усього текстового оформлення - лише теги Н1, Н2, Н3. Перевіряйте, як працюють списки, таблиці, елементи цитат тощо.