websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

розробка інтернет-магазинів створення каталогу товарів

У будь-якому інтернет-магазині головним функціональним елементом є його каталог пропонованих товарів. Тому розробка інтернет-магазинів, незалежно від їх тематики, завжди передбачає створення каталогу товарів. А яким же повинен бути каталог інтернет-магазину? Як структура і дизайн каталогу можуть вплинути на ефективність роботи інтернет-магазину? У цьому слід розібратися.

Незважаючи на те, що в даний час покупки в інтернеті стали такою ж нормою, як і покупки в звичайних магазинах, багато споживачів все ще з недовірою ставляться до онлайн-магазинам. У зв'язку з цим особливо важливо представляти товари в інтернет-магазинах так, щоб продемонструвати потенційним покупцям їх кращі якості. Ось чому при розробці інтернет-магазинів створення каталогу товарів приділяється завжди особлива увага.

Каталог інтернет-магазину може мати один або кілька рівнів вкладеності . Якщо зробити занадто багато рівнів вкладеності, коли до сторінки з товаром потенційному покупцеві доводиться здійснювати більше 3 переходів «вглиб», то така структура каталогу може виявитися незручною, адже дуже втомлює для пошуку конкретного товару здійснювати стільки переходів. З іншого боку, каталог з недостатньо розвиненою ієрархічною структурою буде змушувати потенційних покупців підлягає вишукувати серед найменувань товарів однієї категорії зацікавило. Це також забирає надто багато часу і робить користування каталогом незручним.

Визначити оптимальну кількість ієрархічних рівнів в каталозі інтернет-магазину можна лише дослідним шляхом. Часто в цьому випадку допомагає аналіз конкуруючих ресурсів: варто оцінити зручність роботи з каталогами в інтернет-магазинах конкурентів , щоб згодом не повторити їхніх помилок. Якщо можливості експериментально з'ясувати оптимальний рівень вкладеності каталогу немає, то можна керуватися загальними рекомендаціями по юзабіліті, які свідчать, що шлях користувача від сторінки входу до кінцевої мети не повинен перевищувати 3 кліка.

Сучасний інтернет-магазин практично неможливо уявити без таких «стандартних» функцій в каталозі, як фільтрація і сортування товарів . Ці функції допомагають відвідувачам звузити коло пошуку до цікавить невеликої групи товарів, тим самим полегшуючи їм взаємодію з інтернет-магазином. В даному випадку відвідувачі лояльніше ставляться до інтернет-магазину і активніше роблять покупки.

Сортувати товари в каталозі інтернет-магазину можна традиційно за ціною, від дешевих до дорогих і від дорогих до дешевих, за популярністю були додані. При фільтрації же усі товари каталогу можна ділити на групи за такими критеріями, як габарити і вага, колір, комплектація, виробник і т. Д. Необхідний набір фільтрів залежить від конкретної тематики інтернет-магазину.

Розробка каталогу інтернет-магазину практично ніколи не здійснюється без установки системи пошуку по ньому. Пошук по каталогу може бути простим або ж розширеним. Простий пошук зазвичай дозволяє відшукати товар, за назвою або ключовим словом, розширений ж пошук надає можливість задати відразу кілька критеріїв відбору товарів. Так, наприклад, при наявності розширеного пошуку в каталозі потенційний покупець може шукати потрібний йому товар тільки в певних категоріях, тільки за певною ціною або з інших важливих характеристик.

Для каталогу в інтернет-магазині дуже важлива актуальність представленої в ньому інформації . Інакше потенційні покупці виявляться в подиві: чи дійсно можна прямо зараз купити зацікавив товар за вказаною ціною і з зазначеними характеристиками, або ж доведеться додатково уточнювати дані у менеджера? Таким чином, невідповідність даних, зазначених в каталозі товарів, фактичним відомостям може привести до виникнення проблем з роботою магазину.

Найзручніше для підтримки каталогу інтернет-магазину завжди в актуальному стані синхронізувати цей каталог з системою 1С і налаштувати автоматичне оновлення даних. Однак оскільки правильно налаштувати роботу інтернет-магазину з 1С не завжди можливо (це залежить від особливостей використовуваної в інтернет-магазині CMS), то можна також виконувати оновлення інформації в каталозі і вручну. Правда, слід враховувати, що ручне додавання інформації в каталог товарів підходить лише для невеликих інтернет-магазинів, кількість товарів в яких не перевищує декількох сотень.

Таким чином, в створенні каталогу товарів для інтернет-магазину повинно враховуватися чимало нюансів. Тому найкраще каталог товарів в рамках комплексної розробки інтернет-магазину замовляти у професіоналів , що мають в даній сфері великий практичний досвід. В цьому випадку можна бути впевненими в тому, що і структура, і дизайн каталогу, так і всього інтернет-магазину в цілому, будуть відповідати сучасним вимогам юзабіліті , а також сприятимуть ефективному продажу представлених товарів.